Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten roikkutissi mittaa oikean liivikoon?

Vierailija
16.05.2019 |

Jos ilman livejä niin miten minunlaiseni roikkutissi saa oikean lukeman, kun ”luonnontilassa” rinnanympärykseni on useita senttejä pienempi kuin liivien kanssa. Puhumattakaan että jos olisin etunojassa ilman liivejä, jolloin rinnanympärys on paaaaljon isompi kuin liiveillä? ? Tämä on niin hämmentävää🤪

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on yksi hyvä laskuri, jossa mittaat kehoa eri asennoissa. Sitten toinen on laittaa päälle ohuet liivit ja mitata niiden kanssa.

Vierailija
2/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla ainoot mahdolliset liivit on tehty ohuesta, joustavasta kankaasta ja kuppi on mahdollisimman peittävä. Lörppätissit pursuaa avonaisista, kovista kupeista ulos. Finnwearin plussapuolelta oon löytänyt joitakin kelvollisia liivejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei millään pahalla, mutta aloituksesi toi minulle äänekästä iloa!! 🌶️🌶️🍆🍆

-toinen kotiroikko, jolla ihmisten ilmoilla push-upit

Vierailija
4/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeaa kokoa et kyllä mittanauhalla löydä vaan kokeilemalla.

Vierailija
5/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä roikkotissi rohkistuin menemään liikkeeseen. Olihan se alkuunsa nöyryyttävää siinä nuoren hoikan naisen edessä keikistellä ilman yläosaa. Hän mittasi ympäryksen, joka oli 10 senttiä pienempi kuin olen ostanut ja silmä määräisesti arvio mun kuppikoon.

Kaikkihan ne liivit olivat just hyviä. Napakoita ja tisutkin sai "rullattua" kuppeihinsa. Alun jännitys ja nolostus meni aika äkkiä ohi. Tuli rohkea ja seksikäskin fiilis. Tyytyväisenä poistuin viisien rintaliivien ja useita satasia kevyemmän lompakon kanssa.

Vierailija
6/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdalla ainoot mahdolliset liivit on tehty ohuesta, joustavasta kankaasta ja kuppi on mahdollisimman peittävä. Lörppätissit pursuaa avonaisista, kovista kupeista ulos. Finnwearin plussapuolelta oon löytänyt joitakin kelvollisia liivejä.

Mä käytän yksinomaan vuoraamattomia liivejä, mitään topattuja en edes harkitse kun ne suurentaa entisestään isoja rintoja ja hiostavat. Mutta siis väärä koko melkein varmasti minulla on, kun liivit eivät pysy paikoillaan ja on epämukavat. Luin että kaarituki pitäisi aina olla ihoa vasten ja mulla ei ole. Ap

Vierailija
7/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaamalla kokoni on 75D

Kuitenkin käytännössä se saattaa olla 80D, jos sovittelen hm:ssä, 70B, jos sovittelen tokmannilla, 75C jos Cubuksella. Lisäksi saman liikkeen eri malleissa menee eri koko.

En koskaan osta rintsikoita pelkän mita perusteella.

Vierailija
8/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän yksinomaan vuoraamattomia liivejä, mitään topattuja en edes harkitse kun ne suurentaa entisestään isoja rintoja ja hiostavat. Mutta siis väärä koko melkein varmasti minulla on, kun liivit eivät pysy paikoillaan ja on epämukavat. Luin että kaarituki pitäisi aina olla ihoa vasten ja mulla ei ole. Ap

Missä se kaarituki sinulla on? Onko se rinnan päällä, jolloin olkaimet ovat liian kireät ja ympärys liian iso. Tai jos ovat ihan "ilmassa" ympärys on kai iso

Vierailija
9/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin käytännössä se saattaa olla 80D, jos sovittelen hm:ssä, 70B, jos sovittelen tokmannilla, 75C jos Cubuksella. Lisäksi saman liikkeen eri malleissa menee eri koko.

No en tietenkään pelkän mitan perusteella, mutta olisi kiva edes tietää koko suunnilleen mitä kokoa lähteä etsimään ja kokeilemaan. Aina yleensä kokeilemani ei selkeästi toimi, ei edes rinnakkaiskoot. Rinnan alta mitta on 74cm, se rinnanpäällismitta onkin sitten se hankala. Ap

Vierailija
10/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä se kaarituki sinulla on? Onko se rinnan päällä, jolloin olkaimet ovat liian kireät ja ympärys liian iso. Tai jos ovat ihan "ilmassa" ympärys on kai iso

Rinnan päällä? Miten se voi olla rinnan päällä? Siis se on melkein kaikissa liiveissä mulla siitä edestä, tissien välistä, irti ihosta. Ap

Vierailija
11/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ap sano, että hänellä olisi isot roikot. Kyllä C-kupin rinnatkin roikkuvat vanhemmalla iällä. Ei tosin vyötärölle asti.

Vierailija
12/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus mittasin sellaisten rintsikoiden kanssa jotka tuntui mukavalle. Tulos oli jotain ihan muuta kuin käyttämäni koko, ja kun sitä kokoa huvikseni sovitin niin metsään meni. Ei toppaa, ei kaaritukia, ei avonaisia, perus Triumph on ollut vuosikaudet paras mun lolloille.

Vierailija
13/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään roikkuvista rinnoista.

Terveisin mies joka tykkää, kun roikkuu🤗

Vierailija
14/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikuta rintoja etukumarassa seisten,nännit lattiaa kohti niin, että ne asettuvat suurinpiirtein sille korkeudella kuin hankkimissasi liiveissä ja ota mitta nännien korkeudelta niin tiiviisti, että kokoat rinnat rintakehääsi vasten, vaikka menisivät solmuun. Toinen mitta otetaan seisten rintojen alta. Saat suurinpiirtein oikean kuppikoon ja ympärys cm. Sitten vain sovitat liivejä, jotta löydät oikean malliset, kupit oikealla etäisyydellä toisistaan ja tukevat. Liivit olisi hyvä saada uutena kiinni uloinpiin hakasiin ja rintojen olisi pysyttävä kupeissa eri asennoissa. Kumarru ja katso. Ympärysmitta. Jos rintojen alta mittasi on 77 cm, kokeile sekä 75 cm että 80 cm.  Valitse yhtä kuppikokoa pienempi kirjain eli esim jos 75 D niin 80C, kun ympärys kasvaa 5 cm. Sovita näitä rinnakkaiskokoja.

Olen ihan amatööri, mutta ei ole ollut ongelmia löytää liivejä

Vierailija
15/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä joskus mittasin sellaisten rintsikoiden kanssa jotka tuntui mukavalle. Tulos oli jotain ihan muuta kuin käyttämäni koko, ja kun sitä kokoa huvikseni sovitin niin metsään meni. Ei toppaa, ei kaaritukia, ei avonaisia, perus Triumph on ollut vuosikaudet paras mun lolloille.

Mistä se tulos tuli? Ap

Vierailija
16/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tietenkään pelkän mitan perusteella, mutta olisi kiva edes tietää koko suunnilleen mitä kokoa lähteä etsimään ja kokeilemaan. Aina yleensä kokeilemani ei selkeästi toimi, ei edes rinnakkaiskoot. Rinnan alta mitta on 74cm, se rinnanpäällismitta onkin sitten se hankala. Ap

Kuulostaa siltä, että ne sopimattomat (vaikka mitä kokoja olisi koettanut) ovat malliltaan sinulle sopimattomia. Ihmisissä on anatomisia eroja eikä kaikki liivimallit yksinkertaisesti sovi/istu hyvin kaikille.

Samahan se on muissakin vaatteissa. Joidenkin pitää teettää ompelijalla/räätälillä, kun eivät löydä valmismallistoista istuvia, mukavia ja sopivia.

Vierailija
17/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ap sano, että hänellä olisi isot roikot. Kyllä C-kupin rinnatkin roikkuvat vanhemmalla iällä. Ei tosin vyötärölle asti.

No siis kyllä nää isohkot on, ikävä kyllä. Jos ei olis niin kirmaisin ilman liivejä muuallakin kuin kotona mutta minkäs teet. Ap

Vierailija
18/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivien kokomerkinnät vaihtelee hirveästi valmistajan mukaan. Lisäksi sopivuuteen vaikuttaa malli. Unohda mittaaminen ja sovita eri liivikokoja.

Vierailija
19/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikutat aika nuorelta ihmiseltä joka kokeilee kirjoittamistreenausta. Ei ole vielä kovin vetävää.

Vierailija
20/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roikuta rintoja etukumarassa seisten,nännit lattiaa kohti niin, että ne asettuvat suurinpiirtein sille korkeudella kuin hankkimissasi liiveissä ja ota mitta nännien korkeudelta niin tiiviisti, että kokoat rinnat rintakehääsi vasten, vaikka menisivät solmuun. Toinen mitta otetaan seisten rintojen alta. Saat suurinpiirtein oikean kuppikoon ja ympärys cm. Sitten vain sovitat liivejä, jotta löydät oikean malliset, kupit oikealla etäisyydellä toisistaan ja tukevat. Liivit olisi hyvä saada uutena kiinni uloinpiin hakasiin ja rintojen olisi pysyttävä kupeissa eri asennoissa. Kumarru ja katso. Ympärysmitta. Jos rintojen alta mittasi on 77 cm, kokeile sekä 75 cm että 80 cm.  Valitse yhtä kuppikokoa pienempi kirjain eli esim jos 75 D niin 80C, kun ympärys kasvaa 5 cm. Sovita näitä rinnakkaiskokoja.

Olen ihan amatööri, mutta ei ole ollut ongelmia löytää liivejä

”ota mitta nännien korkeudelta niin tiiviisti, että kokoat rinnat rintakehääsi vasten, vaikka menisivät solmuun. ”

En ymmärrä tuota kohtaa? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi