Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äänestän ehkä Sirpa Pietikäistä vaikka en kannata kokoomusta

Vierailija
16.05.2019 |

Vaikea löytää hyvää ehdokasta.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitäkö rattijuoppoa? Häpeä.

Rattijuopumus tosiaan, siirsi autoa muutaman metrin parkkipaikalla, tosin humalassa.

Vierailija
22/37 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin rahaa Pietikäinen on törsännyt kampanjaansa ihan tolkuttomasti. Isot mainoskyltit löytyy KAIKKIALTA Suomesta.

Rahasta ei selvästikään siis ole pulaa ja hinku tulla uudelleenvalituksi alkaa olla suorastaan epätoivoista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli laittanut vaalimainoksensa mun postilaatikkoon, vaikka siinä lukee, että EI MAINOKSIA. Että en ihan kauhean fiksuna pitäisi.

Vierailija
24/37 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin eilen kauhulla Laura Huhtasaarta Maikkarin vaaliohjelmassa. Pesunkestävä populisti, joka suoltaa suustaan mitä tahansa provosoivaa. Taitaa käydä jo ylikierroksilla.

Vierailija
25/37 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli laittanut vaalimainoksensa mun postilaatikkoon, vaikka siinä lukee, että EI MAINOKSIA. Että en ihan kauhean fiksuna pitäisi.

Epäilen, et olis itse laittanut. Joku muu asialla.

Vierailija
26/37 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietikäinen hyvä valinta mutta itse äänestän Henna Virkkusta. Olen muutenkin Kokoomuksen kannattaja mutta Hennalla on nuoremman Kokoomuksen naissukupolven asiat lähellä. Kannattaa muidenkin puolueiden kannattajien tarkastaa tuon Hennan nettisivut ainakin jos ei vaalikiertue läheltä liippaa. 

Vierailija
27/37 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Pikkasen” on photoshopattu niitä Pietikäisen mainoskuvia...😂

Vierailija
28/37 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietikäistä äänestän, vaikka muissa vaaleissa en Kokoomusta äänestäkään. 

29/37 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta sitten...

30/37 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rattijuopumus tosiaan, siirsi autoa muutaman metrin parkkipaikalla, tosin humalassa.

Niistäkin tapahtumista on vissiin 30 vuotta, aikas turhaa nostaa esille. Enkä voi ymmärtää, kuinka raadollisesti puututaan mm. ylipainoon, menee ihan kiusaamisen puolelle. Korvien välissä Sirpalla on taatusti sata kertaa enemmän järkeviä ajatuksia kuin näillä kommentoijilla. Yksi asiantuntevimmista ja työteliäimmistä edustajistamme, jonka työtä kunnioitetaan yli puolue- ja maarajojen. Go Sirpa, saat varmasti minun ääneni!

31/37 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Pikkasen” on photoshopattu niitä Pietikäisen mainoskuvia...😂

Taitaa olla samat kuvat kuin viimeksi, ja mitäpä järkeä maksaa uusista, kun vanhoistakin tunnistaa. Helpottaa myös äänestäjiä muistamaan, että sama fiksu valinta on tullut tehtyä aiemminkin

Vierailija
32/37 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse niitä tietenkin jakaa

Vierailija
33/37 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee tuomio, niin ei ole syytä vähätellä. On sitä pienemmilläkin palkoilla ajettu taksilla, jos on viinaa juotu. En muutenkaan missään vaaleissa äänestä lakeja säätämään ja asioista päättämään niitä, jotka eivät lakeja kunnioita. Ihmeekseni niitä eduskuntaankin aina nostetaan ja siitäkin ylemmäs.

Vierailija
34/37 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse niitä tietenkin jakaa

No tuskin niitä kukaan kuitenkaan vastoin hänen tahtoaan jakaa...

Vierailija
35/37 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äänestän Ville Niinistöä, kunnon feministi on!

Vierailija
36/37 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaalikeskustelu vakuutti entisestään että tarvitsemme kokeneita meppejä. Euroopassa menossa niin isot muutokset että tarvitaan vahvoja osaajia joilla on valmiit verkostot. Sirpa on minun valintani.

Vierailija
37/37 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä28505 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niistäkin tapahtumista on vissiin 30 vuotta, aikas turhaa nostaa esille. Enkä voi ymmärtää, kuinka raadollisesti puututaan mm. ylipainoon, menee ihan kiusaamisen puolelle. Korvien välissä Sirpalla on taatusti sata kertaa enemmän järkeviä ajatuksia kuin näillä kommentoijilla. Yksi asiantuntevimmista ja työteliäimmistä edustajistamme, jonka työtä kunnioitetaan yli puolue- ja maarajojen. Go Sirpa, saat varmasti minun ääneni!

Syyllistyi rattijuopumukseen tammikuussa 2003 ja luopui tämän vuoksi kyseisen vuoden eduskuntavaaliehdokkuudesta.