Mies ei ymmärrä lähteä kuolleesta suhteesta
Meillä pitkä suhde jossa ei enää edes lapsia. Mies ei halua mitään. Mikään ei kiinnosta, ei ole unelmia tai "tulevaisuutta" mutta ei halua erota. Seksiä noin kolme kertaa kuukaudessa. Miehellä myös hirveä hylätyksi tulemisen pelko eli alkaa väkivaltaiseksi jos yritän edes vihjata eron suuntaan. Mikä ihme neuvoksi? Pitääkö minun järjestää hänelle uusi suhde vai miten ihmeessä saisin tämän suhteen poikki?!
Kommentit (79)
Tulisi edes keski-iän kriisi tai muu villitys. mutta ei. Ei meillä. Se olisi liian helppoa.
Ap
Joo seksi kyllä sujuu, mutta luulee sitten että se riittää. Mihinkään yhteiseen ei osallistu, ei siivoa, työt ei kiinnosta eikä mikään koska kaikki on paskaa eikä mikään kannata.
Ap
Uuden suhteen järjestäminen olisi ainakin reilua. Mies voisi sitten valita, että haluaako sittenkin panostaa sinun ja kiinnostua asioista vähän enemmän vai mennä uuteen suhteeseen.
Alkaa välivaltaiseksi? Mitäpä jos vaan antaisit miehen olla ja pidät ihan itselläsi vaan, ei tarvitse yhtäkään väkivaltaista elukkaa päästää vapaille sinkkumarkkinoille.
Mulla loppunut kiinnostus miehiin kokonaan. En halua toista hutia elämääni ja osaan elää itseksenikin. Ei ole toista miestä.
Ap
Ota muovikassi ja lähde kävelemään.
Mitä se väkivaltaisuus nyt siis käytännössä on? Puhut ihan kun se ei olisi mitenkään merkittävä asia muuten, kun sen takia, että se estää eroamisesta keskustelun.
Melkein kaikki omaisuus on on minun, joten mies voisi poistua sen muovikassin kans.
Ap
Siis alkaa paiskoa tavaroita ym jos kokee että häntä kritisoidaan. Sitten hirveät raivarit jos tuntee että liitto on lopussa. Ei käy fyysisesti käsiksi, koska oon sanonut että se on sitten siinä ja saa heti lähteä.
Ap
Miksi se lähtisi? Katto pään päällä, turvallinen arki ja niin edelleen. Ja seksiäkin.
Tee suhteelle loppu tai kärvistele.
Hänen itsensä puolesta olisi parempi jos reippaasti lopettaisi suhteen, olisi mies ja ottaisi vastuun elämästään. Säilyttäisi kasvonsa. Mutta haluaa haukkua ex-naisia, joten ei voi toimia oikein.
Ap
Ei enää edes lapsia? Ovatko he kuolleet?:( Olen pahoillani jos näin on.
Pystymme keskustelemaan muista asioista, mut ero on täysin kielletty aihe. Ja kaikki negatiivinen. Ja arvostelu. Lapsille esittää marttyyria ja kärsivää osapuolta. Minä olen se kylmä ja tyly.
Ap
Ethän sinäkään tunnu ymmärtävän lähteä.
Lapset ovat olemassa, aikuisia, asuvat omillaan. Eivät halua vierailla kotona, koska ilmapiiri ollut kamala ainakin viimeiset viisi vuotta. No teeskennellään sitten perhettä sen kaksi kertaa vuodessa, kun lapset velvollisuudesta käyvät vierailulla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinäkään tunnu ymmärtävän lähteä.
Niinpä. Jos et itse ymmärrä lähteä, miksi miehen pitäisi? Ihan älytöntä syyttää miestä siitä ettei pysty lopettamaan suhdetta kun on itse ihan yhtä saamaton.
Itse en katselisi hetkeäkään miestä joka heittelee esineitä.
Kyllä se omaisuus sitten käräjillä jaetaan, vaikka omistaja olisikin se joka häipyy.
Jos ehdotan ratkaisuja tilanteeseen, niin sitten alkaa valitus kuinka hän on kovasti kipeä ja varmasti kohta kuolee. Viime aikoina mies on ollut myös jotenkin itsetuhoinen, kun loukkaa itseään jatkuvasti.
Ap
Alat sikailla muttei liian läpinäkyvästi. Sillee ne miehetkin toivoo muijiensa laittavan ne takas kiertoon. Ei tarvi ite nähdä sitä vaivaa. Ja jos ero tulee niin paskaahan se kuitenkin puhuu susta kylillä kommenttiesi perusteella.
Kyllähän se nähtävästi haluaa ainakin seksiä kolme kertaa kuukaudessa.