Mies ei ymmärrä lähteä kuolleesta suhteesta
Meillä pitkä suhde jossa ei enää edes lapsia. Mies ei halua mitään. Mikään ei kiinnosta, ei ole unelmia tai "tulevaisuutta" mutta ei halua erota. Seksiä noin kolme kertaa kuukaudessa. Miehellä myös hirveä hylätyksi tulemisen pelko eli alkaa väkivaltaiseksi jos yritän edes vihjata eron suuntaan. Mikä ihme neuvoksi? Pitääkö minun järjestää hänelle uusi suhde vai miten ihmeessä saisin tämän suhteen poikki?!
Kommentit (79)
Suhteemme alussa hän esitti täysin päinvastaista, oli hyvin korkea moraali ja arvot, eläinrakas ja suvaitsevainen, naisensa kunniaa ritarillisesti puolustava, antelias ja huomaavainen, lapsirakas vaikka ihan hukassa isänä oikeasti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Alat sikailla muttei liian läpinäkyvästi. Sillee ne miehetkin toivoo muijiensa laittavan ne takas kiertoon. Ei tarvi ite nähdä sitä vaivaa. Ja jos ero tulee niin paskaahan se kuitenkin puhuu susta kylillä kommenttiesi perusteella.
Muuten hyvä ajatus, mutta ei menisi läpi. Olen saanut olla miehenikin puolesta kunnollinen, joten kukaan ei moista uskoisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies on kasvanut kiinni kännykkäänsä. Luulen, että hänellä on toinen nainen, mikä tietysti on hyvä asia, mutta en ymmärrä miksei lähtisi tästä suhteesta.
Lähtisin itse, mutta olen hyvässä työssä ja osallistun paljon järjestötoimintaan ja mieheni alkaisi hirveän mustamaalaamisen. Hänellä on ollut tapana kertoa minusta tarinoita kun suhteessamme on ollut eron uhkaa tai hän on niin kokenut. Olen näitä juttuja sitten mutkan kautta saanut kuulla. Todella ikävää käytöstä.
Ap
Selvitä onko sitä toista naista. Sillä syin ero. Riittävän pitäviä todisteita. Jos alkaa rienaus, voi sen kuitata tuolla syyllä. Mustamaalaa se silti, mutta mitä julkisempi tieto toisesta naisesta on, sen säälittävämpää on yrittää sua syytellä.
jos sul on rahaa niin palkkaa yksityisetsivä, eiköhän ukosta ala törkyä löytyä
sitten vaan isket todisteet pöytään
täältä on turha hakea ymmärrystä kun ei nämä lähiömammat tajua maineen säilyttämisestä mitään
Toki hän muistaa kostaa lapsille kaikki suhteessamme kokemansa vääryydet. Jos hän kärsii, niin kaikki kärsii.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on kasvanut kiinni kännykkäänsä. Luulen, että hänellä on toinen nainen, mikä tietysti on hyvä asia, mutta en ymmärrä miksei lähtisi tästä suhteesta.
Lähtisin itse, mutta olen hyvässä työssä ja osallistun paljon järjestötoimintaan ja mieheni alkaisi hirveän mustamaalaamisen. Hänellä on ollut tapana kertoa minusta tarinoita kun suhteessamme on ollut eron uhkaa tai hän on niin kokenut. Olen näitä juttuja sitten mutkan kautta saanut kuulla. Todella ikävää käytöstä.
Ap
Selvitä onko sitä toista naista. Sillä syin ero. Riittävän pitäviä todisteita. Jos alkaa rienaus, voi sen kuitata tuolla syyllä. Mustamaalaa se silti, mutta mitä julkisempi tieto toisesta naisesta on, sen säälittävämpää on yrittää sua syytellä.
Näin on varmasti parasta edetä. Ahdistaa vaan sen toisen naisen puolesta, kun ei osaa arvata minkä kultakimpaleen on saanut saaliikseen. Joskus tuntuu, että jospa vain pysyisin liitossa, kunnes kuolema erottaa. En ainakaan laittaisi vahinkoa kiertämään.
Ap
Itse olet yhtä tyhmä. Valitat mutta etpä osaa erotakaan.
kolme kertaa kuussa? Siinä on kolme kertaa enemmän kuin täällä.
-mies42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Näin on varmasti parasta edetä. Ahdistaa vaan sen toisen naisen puolesta, kun ei osaa arvata minkä kultakimpaleen on saanut saaliikseen. Joskus tuntuu, että jospa vain pysyisin liitossa, kunnes kuolema erottaa. En ainakaan laittaisi vahinkoa kiertämään.
Ap
Aina ei voi pelastaa kaikkia. Eikä se sua uskois.
Vierailija kirjoitti:
Itse olet yhtä tyhmä. Valitat mutta etpä osaa erotakaan.
Ei. Tyhmä olin suhteen alussa, kun annoin miehen muuttaa luokseni asumaan. Sitä kadun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
kolme kertaa kuussa? Siinä on kolme kertaa enemmän kuin täällä.
-mies42
Olen yrittänyt vähentää. Hyvä tietää, että se ei näköjään toimi. Tee nyt ihmeessä vaimollesi palvelus ja hanki oma elämä. Tiedän miltä hänestä tuntuu. Miehille seksin olemassaolo tarkoittaa, että myös suhde on olemassa ja toimii. Naisille seksi on luonteva jatkumo emotionaaliselle suhteelle.
Ap
masentunut mies on kuin ankkuri ilman kettinkiä
Jos tehdään nyt semmoinen yhteissopimus, että kumppaniaan haluamattomat lähtevät liitoistaan.ihan sama onko mies vai nainen. poispois ja äkkiä!
Jaa no ap:lle ei kelpaa mitkään neuvot joten siinäpähän kärsii surkeassa porvoosuhteessaan.
Olisinkin Porvoosta. Tai edes trolli. Vaan kun olen ongelmamiehen ahdistunut vaimo.
Ap
No eropaperit vaan vetämään. Et sä siihen miehes lupaa tarvitse.
Se ukko mustamaalaa sua joka tapauksessa, ihan sama kumpi teistä lähtee. Ole sinä nyt se selkärankainen, päätä suhde ja lähde.
Että voikin ihminen olla lapanen. Keeping up appearances, ihan kuin joku Pershikiän Lions Club olisi tärkeämpi kuin oma vapaus.
Vierailija kirjoitti:
No eropaperit vaan vetämään. Et sä siihen miehes lupaa tarvitse.
Niin, varmasti onnistuu jos saisin lähestymiskiellon samalla. Hän ei voi jättää asioita selvittämättä, joten ei tule lepäämään ennenkuin on tuhonnut minut. Hän yrittää käyttäytyä, mutta totuus aina välillä vilahtaa esiin.
Ap
Jos olisin köyhä, hän jättäisi minut hyvinkin nopeasti. Ehkä minun pitää lavastaa taloudellinen onnettomuus ja pyytää häneltä elatusta.
Ap
Ap