Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman miehen valitsen?

Vierailija
16.05.2019 |

Kumpaan mieheen panostaisit minuna? a) 10v vanhempi mies, keskustelu sujuu, henkisesti ollaan hyvin synkassa, kehuu ja ihailee minua. Hänen kanssaan voisin saada vielä lapsen. Mutta. Vaikea luonne, epäluotettava, omiin kaavoihin kangistuminen ärsyttää, joustamaton. Rupsahtanut jo aika lailla. Tykkää liikaa alkoholista. Hänen kanssaan helppo ja luonteva olla. b) Vähän nuorempi ( ei kuitenkaan minua nuorempi. Hyvännäköinen ja nuorekas, hyvät elämäntavat. Ihan fiksu mutta puhumme jotenkin " eri kieltä" , kommunikointi ei ole niin sujuvaa kuin toivoisin. Tämä mies ei varmaankaan halua enää lasta, mutta olisi reippaampaa seuraa erilaisiin fyysisiin harrasteisiin ja helpompi tapaus luonteeltaan. Kummankaan kanssa ei ole takuuta mm yhdessä asumisesta. Herra a ei pysty muutoksiin elämässään ikinä, mutta pitää yhteyttä aktiivisesti ja juttu luistaa. Otanko sen mitä a:lta saan vai otanko riskin siitä, että a jää ja b:n kanssa asiat alkaa sujua tai sitten eivät ala? A: ta olen rakastanut syvästi mutta hän on pettänyt luottamukseni niin moneen kertaan, etten tiedä oikein enää. B: hen voisin ihastua.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sinkkukesää ja deittailua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme