Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyykin silitys

Vierailija
16.05.2019 |

Silittääkö kukaan muu enää vaatteitaan kuin minä? Koskee myös vuode- ja alusvaatteita.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä silitän. Rakastan sileitä vaatteita. Vuode- ja alusvaatteita en silitä.

Vierailija
2/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitän. Vuodevaatteet mankeloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö vähän enää silittää?

Vierailija
4/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä silitetään. Ja liinavaatteet mankeloidaan, mutta ei aina, koska mankelointi kuluttaa lakanoita usein tehtynä.

Vierailija
5/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti liinavaatteet.

Vierailija
6/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
7/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silitä alusvaatteita, mutta muita vaatteita kyllä. Vuodevaatteet mankeloin. Silitetty puuvillainen yöpaita on ihana iholla.

Vierailija
8/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes omistanut silitysrautaa, vaikka olen jo viiskymppinen.

Vierailija
9/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitän. Mahtuvat paremmin kaappiin.

Vierailija
10/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä (sinkkumies) silitän vaatteeni (en alusvaatteista,, muuta kuin osan aluspaidoista).  Muuta Kauluspaidat aina, koska moni niistä olisi aika ikävän näköisiä päälläni jollei niitä silitä. Käytän myös pesulan palveluita. 

Vierailija
11/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitetään myös vuodevaatteet, halpa ja yksinkertainen keino nostaa hygieniatasoa.

Vierailija
12/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on taloyhtiön pesulassa sellaiset koneet että pyykit ei mene ryttyyn :D Sama juttu kuivausrummussa, en kuivaa siellä kuin vuodevaatteet ja pyyhkeet ja mankelia ei tarvi käyttää vaikka sekin pesulassa on. Aiemmin kun mulla oli vielä oma kone, silitin, nyt ei tarvi.

Vierailija
13/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan edes omistanut silitysrautaa, vaikka olen jo viiskymppinen.

Minkälaisia vaatteita käytät? - Ja mahtaa sinulla on laadukkaita lakanoita.. 

Vierailija
14/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on taloyhtiön pesulassa sellaiset koneet että pyykit ei mene ryttyyn :D Sama juttu kuivausrummussa, en kuivaa siellä kuin vuodevaatteet ja pyyhkeet ja mankelia ei tarvi käyttää vaikka sekin pesulassa on. Aiemmin kun mulla oli vielä oma kone, silitin, nyt ei tarvi.

Eikö yhtään arveluta pestä tai kuvata koneella, jolla joku aiempi käyttäjä on pyörittänyt ties mitä.

Vierailija
15/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä silitän kaiken muun paitsi sukat, kalsarit ja froteepyyhkeet. Esimerkiksi lakanat, t-paidat, farkut jne. En osta elastaania tai tekokuituja sisältäviä vaatteita, pelkkää luonnonkuitua: puuvillaa, pellavaa, silkkiä, villaa (villaa en silitä). Taloyhtiössä ei ole mankelia niin lakanat pitää silittää, se vähentää pölyämistä ja sileiden lakanoiden väliin on ihana kömpiä.

- m53

Vierailija
16/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö yhtään arveluta pestä tai kuvata koneella, jolla joku aiempi käyttäjä on pyörittänyt ties mitä.

Onko tavallistakin epäillä ja arvella, että joku aiempi käyttäjä, joka useimmiten asuu samassa talossa tai ainakin taloyhtiössä kuin missä itse ja jonka pyykkitupaa / pyykkkikoneita käyttää olisi pyörittänyt niissä, jotain "öö" epämääräsitä...   Koetaanko muutenkin yleisesti naapureiden touhuavan yhteisissä tiloissa ties mitä epämääräistä, kenties tuomttavaa tai ainakin jotain arveluttavaa...

Vierailija
17/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tavallistakin epäillä ja arvella, että joku aiempi käyttäjä, joka useimmiten asuu samassa talossa tai ainakin taloyhtiössä kuin missä itse ja jonka pyykkitupaa / pyykkkikoneita käyttää olisi pyörittänyt niissä, jotain "öö" epämääräsitä...   Koetaanko muutenkin yleisesti naapureiden touhuavan yhteisissä tiloissa ties mitä epämääräistä, kenties tuomttavaa tai ainakin jotain arveluttavaa...

Taudit leviää. 

Vierailija
18/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä (sinkkumies) silitän vaatteeni (en alusvaatteista,, muuta kuin osan aluspaidoista).  Muuta Kauluspaidat aina, koska moni niistä olisi aika ikävän näköisiä päälläni jollei niitä silitä. Käytän myös pesulan palveluita. 

Hanki itsesiliäviä kauluspaitoja. Pääsee helpommalla. Toki vähän tyyriinpiä, mutta muuten hyviä.

Vierailija
19/19 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesiliävät = täyttä syöpää. Phyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi