Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun Kelan ja verottajan ym viranomaisten kanssa asiointi aiheuttaa aina paniikkikohtauksen?

Vierailija
16.05.2019 |

Alan itkemään kun asiat ei suju, en saa henkeä, kiljun puhelimessa, itken, haukon henkeä, soitan, jännitän, oksennan, en pysty. Kerran jouduin psykiatriselle osastolle viikoksi Kelan yhteydenoton jälkeen. Tuntuu että elämältä putoaa pohja. Ahdistaa. En pysty. Jos on mitään missä tarvitsee tehdä jotain. Nyt berokortti ja ennakkoon merkitty väärin Kelan puolesta ja en voi itse vaikuttaa. joten hirveä soppa soitella ja itken sohvalla

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua. Minulla ei ole noin voimakkaana ja onnekseni kohdistuu vain yhteen henkilöön, jonka kanssa joudun pakosta olemaan tekemisissä lapseni asioiden takia. En osaa auttaa itseäni enkä sinua, mutta saat "etähalin".

Kiitos paljon. Käyn vain yhdessä paikassa töissä keikkatöissä koska tuttu paikka ei kiirettä ja pystyn siellä rauhoittumaan tekemään asiat huolellisesti ja hyvin

Vierailija
22/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mä ahdistun Kelan kanssa voimakkaasti. AINA HE sössivät jotain, jota on hankala selvitellä. Sitten kun kaiken vaivan ja selvittelyjen jälkeen vakuuttavat että NYT ON KAIKKI VARMASTI OK, niin lopullisessa päätöksessä onkin taas jotain simputusta. Luhistun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös mä ahdistun Kelan kanssa voimakkaasti. AINA HE sössivät jotain, jota on hankala selvitellä. Sitten kun kaiken vaivan ja selvittelyjen jälkeen vakuuttavat että NYT ON KAIKKI VARMASTI OK, niin lopullisessa päätöksessä onkin taas jotain simputusta. Luhistun...

juu kerran kesti yli 2kk sairaspäivärahapäätöksessä ei ollut melkein yhtään rahaa sillon äidiltä sain vähän ja sitten vaan jotenkin selvisin mutta kauheeta oli

Vierailija
24/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon vielä kuole.

Vierailija
25/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kävi kyllä töissä paniikkikohtaus

Vierailija
26/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia puheeksi hoitokontaktisi kanssa. Sulla ei taida olla lääkitys ihan kohdallaan. Olisiko sun mahdollista saada tukihenkilö turvaksi?

t. toinen ahdistushäiriöinen sosiaalisia tilanteita pelkäävä

Vierailija
27/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota asia puheeksi hoitokontaktisi kanssa. Sulla ei taida olla lääkitys ihan kohdallaan. Olisiko sun mahdollista saada tukihenkilö turvaksi?

syön sertrsaliniä ennen söin escitalopramia mut aina hirveen hidasta tää lääkityksen vaihto plus vatsa ei meinaa kestää lääkkeitä olen kyllä kertonut psykiatrille

Vierailija
28/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verokortin pystyy muuttamaan netissä ja toimittamaan sähköisesti kelalle, joten en keksi yhtään syytä miksi niihin pitäisi soitella.

EN PYSTY ITSE MUUTTAMAAN KELAN ETUUKSIA ESITÄYTETYSSÄ VEROKORTISSA JA NE OVAT PIELESSÄ. LUITKO EDES ALOITUSTANI???????

Ti-laa-mal-la uu-den kor-tin sii-hen voi oi-kais-ta vää-rät tie-dot.

tarkoitin siis esitäytettyä veroilmoitusta apua en siis verokorttia kaikki on ihan pielessä kun en osaa termejäkään mutta nyt kyn töissä

Senkin korjauksen voi tehdä OmaVerossa, mutta se voi olla jo liian myöhäistä sillä osan on pitänyt tehdä korjaukset 7.5 tai 14.5. Pieni mahdollisuus on, jos päivä on sinula 21.5. Niiden jälkeen ei auta vaikka kuinka huutaisit.

ei voi tehdä kelan maksamiin etuuksiin itse korjausta vaan kela vain pitää toimittaa ne tiedot

Vierailija
29/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta sähköttömään erämökkiin keskelle metsää, niin ei tarvitse olla ihmisten kanssa tekemisissä.

Vierailija
30/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

syön sertrsaliniä ennen söin escitalopramia mut aina hirveen hidasta tää lääkityksen vaihto plus vatsa ei meinaa kestää lääkkeitä olen kyllä kertonut psykiatrille

Jos susta aikuisten oikeasti tuntuu, että sun ajatuksia luetaan, masennuslääke ei ole riittävä. Kukaan ei lue sun ajatuksia. Se ei ole mahdollista.

Vierailija
31/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muka oot hoitajana?

Vierailija
32/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kerro

Vierailija
33/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko tuossa Sossu. Hoitaisi kanssasi asioita. Sitä vartenhan ne on alunperin olleet olemassa.

Vierailija
34/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko äitisi auttaa tai joku muu luotettava läheinen? Tekisit avoimen valtakirjan asioidesi hoitamista varten.

https://sopimustieto.fi/sopimukset/Ma2bWa-avoin_valtakirja

Vierailija
35/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kuinka tuskaa se voi olla herkille ihmisille. Itse suoriudun vaikka usein tulee tuskan hiki ja pumppu lyö liian lujaa. Sitten kun on saanut asiat hoidettua helpotus on tärinää adrealiinipiikin jälkeen. Kelan kanssa homma on mennyt työksi. Aivan ihme päätöksiä mihin on joutunut hakemaan oikaisua. Yksi pahimpia oli väitös etten muka ole toimittanut eräitä tietoja. Meni hermot ja huusin puhelimeen että kumma kyllä nämä tiedot näkyy omalta koneelta katsottuna.

Pakko varmaan tukeutua oikeusapuun että saa kelan kanssa asiat hoitumaan. Ei voi olla oma vika kun sinne on toimittanut liput ja laput kaikesta mitä voi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme