Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun Kelan ja verottajan ym viranomaisten kanssa asiointi aiheuttaa aina paniikkikohtauksen?

Vierailija
16.05.2019 |

Alan itkemään kun asiat ei suju, en saa henkeä, kiljun puhelimessa, itken, haukon henkeä, soitan, jännitän, oksennan, en pysty. Kerran jouduin psykiatriselle osastolle viikoksi Kelan yhteydenoton jälkeen. Tuntuu että elämältä putoaa pohja. Ahdistaa. En pysty. Jos on mitään missä tarvitsee tehdä jotain. Nyt berokortti ja ennakkoon merkitty väärin Kelan puolesta ja en voi itse vaikuttaa. joten hirveä soppa soitella ja itken sohvalla

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttakaa

Vierailija
2/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten auttaa, mutta tiedän ettet ole ainoa. Teitä on monia.

Ja tosiaan suurin osa pystyy muualla hoitamaan vaikka mitä asioita.

Mutta tiedän ettei niillä kelan ja työkkärin työntekijöilläkään mene hyvin . Yksi lopetti sen takia, kun joka päivä itki töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verokortin pystyy muuttamaan netissä ja toimittamaan sähköisesti kelalle, joten en keksi yhtään syytä miksi niihin pitäisi soitella.

Vierailija
4/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verokortin pystyy muuttamaan netissä ja toimittamaan sähköisesti kelalle, joten en keksi yhtään syytä miksi niihin pitäisi soitella.

EN PYSTY ITSE MUUTTAMAAN KELAN ETUUKSIA ESITÄYTETYSSÄ VEROKORTISSA JA NE OVAT PIELESSÄ. LUITKO EDES ALOITUSTANI???????

Vierailija
5/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EN PYSTY ITSE MUUTTAMAAN KELAN ETUUKSIA ESITÄYTETYSSÄ VEROKORTISSA JA NE OVAT PIELESSÄ. LUITKO EDES ALOITUSTANI???????

Eli olet holhouksen alainen, eikä sinulle ole myönnetty pankkitunnuksia?

Vierailija
6/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ti-laa-mal-la uu-den kor-tin sii-hen voi oi-kais-ta vää-rät tie-dot.

Vierailija
7/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet holhouksen alainen, eikä sinulle ole myönnetty pankkitunnuksia?

EN OLE... VAAN kun iis kelan etuudet on merkitty väärin niitä ei ovi itse muuttaa ne tulee suoraan verottajalle kelalta ja he ovat sössineet nyt soittelin molempiin paikkoihin itkien kun en jaksa tuli kauhea paniikki puhelimessa

Vierailija
8/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tarkoitin siis esitäytettyä veroilmoitusta apua en siis verokorttia kaikki on ihan pielessä kun en osaa termejäkään mutta nyt kyn töissä

Vierailija
9/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siedätä itseäsi. Käy oleilemassa Kelan ja verotoimiston tiloissa niin että et puhu kenenkään kanssa. Harjoittele tilanteita etukäteen vaikka kaverin kanssa ja pyydä kaveri mukaan tukihenkilöksi. Monessa paikassa on myös asiakaspalvelu-chat, se olisi varmaan helpompi käyttää?

Vierailija
10/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tarkoitin siis esitäytettyä veroilmoitusta apua en siis verokorttia kaikki on ihan pielessä kun en osaa termejäkään mutta nyt kyn töissä

Senkin korjauksen voi tehdä OmaVerossa, mutta se voi olla jo liian myöhäistä sillä osan on pitänyt tehdä korjaukset 7.5 tai 14.5. Pieni mahdollisuus on, jos päivä on sinula 21.5. Niiden jälkeen ei auta vaikka kuinka huutaisit.

Vierailija
11/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siedätä itseäsi. Käy oleilemassa Kelan ja verotoimiston tiloissa niin että et puhu kenenkään kanssa. Harjoittele tilanteita etukäteen vaikka kaverin kanssa ja pyydä kaveri mukaan tukihenkilöksi. Monessa paikassa on myös asiakaspalvelu-chat, se olisi varmaan helpompi käyttää?

oon kyl yrittäny muttakun otan temestaa alkaa heti nukuttaa liikaa ja muut lujee mun ajatuksia ja chat ei saa antaa henkkoht tietoja tms

Vierailija
12/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viranomaisetkaan eivät syö rautaa ja pasko kettinkiä, niin vaan menee. Jos niin olisi, olisi syytäkin hiukan pelätä. Itseään pitää sen verran kouluttaa että opettaa päänupille, että verotoimiston ja Kelan asiat nyt vain ovat niitä mitkä pitää hoitaa pois alta eikä ilman sotkuja aina onnistuta. Lääkärille nyt luulisi olevan vielä kamalampi menneä, kun ne jopa koskevat fyysisesti...

Vierailija
13/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viranomaisetkaan eivät syö rautaa ja pasko kettinkiä, niin vaan menee. Jos niin olisi, olisi syytäkin hiukan pelätä. Itseään pitää sen verran kouluttaa että opettaa päänupille, että verotoimiston ja Kelan asiat nyt vain ovat niitä mitkä pitää hoitaa pois alta eikä ilman sotkuja aina onnistuta. Lääkärille nyt luulisi olevan vielä kamalampi menneä, kun ne jopa koskevat fyysisesti...

psykiatri i kyllä koske fyysisesti muhun vaan kyselee asioita ja omahoitaja siinä lsänä onneks tulee hakemaan kotoa ettei mitään ongelmaa tuu

Vierailija
14/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinun pitäisi olla holhouksen alaisuudessa ja suosittelen myös suljettua osastoa loppuiäksi.

Vierailija
15/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sinun pitäisi olla holhouksen alaisuudessa ja suosittelen myös suljettua osastoa loppuiäksi.

käyn töissä lähihoitajana ainakun pystyn koska tarviin rahaa suljetulla olin viimeks tammikuus sen jälkeen avol ym pärjään ihan itekseni jos saan olla kotona

Vierailija
16/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillonkun asiat sujuu saan tehdä vaan mitä haluan itse on ihan ok just nää viranomais asiat tuntuu menevän pieleen aina kun mun ajatuksia luetaan

Vierailija
17/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

käyn töissä lähihoitajana ainakun pystyn koska tarviin rahaa suljetulla olin viimeks tammikuus sen jälkeen avol ym pärjään ihan itekseni jos saan olla kotona

Ei voi olla totta. Mielisairas lähihoitajana?! Voi v*ttu. Sama kun laittaisi narkkarit huoltamaan ydinvoimalaa.

Vierailija
18/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta. Mielisairas lähihoitajana?! Voi v*ttu. Sama kun laittaisi narkkarit huoltamaan ydinvoimalaa.

en oo mielisairas mulla on vaan ahdistushäiriö sos tilanteiden pelko vaikea masennus ja epävakaa persoonallisuus

Vierailija
19/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua. Minulla ei ole noin voimakkaana ja onnekseni kohdistuu vain yhteen henkilöön, jonka kanssa joudun pakosta olemaan tekemisissä lapseni asioiden takia. En osaa auttaa itseäni enkä sinua, mutta saat "etähalin".

Vierailija
20/35 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en oo mielisairas mulla on vaan ahdistushäiriö sos tilanteiden pelko vaikea masennus ja epävakaa persoonallisuus

No eikö noi nyt ole mielen sairauksia? Vai onko sulla vaan varvas kipeänä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi