Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni teistä naisista haluaa lapsia?

Vierailija
16.05.2019 |

Ollu mediassa paljon ajankohtasena naiset jotka eivät halua lapsia. Teen kyselyn ja katsotaan mitä tämän palstan naiset on mieltä.

Omat kokemukset miehenä näin vuoden deittalun aikana ovat että noin puolet naisista joita olen tapaillut ei halua lapsia ollenkaan.

Kuinka moni teistä naisista haluaa lapsia?

Vaihtoehdot

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ja se olisi teoriassa mahdollista koska kaikki tarvittavat elimet toimii normaalisti. Ikää on kuitenkin jo 49 eli ehkä ei kuitenkaan.

Vierailija
2/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kovasti mutta en yksin. Olen jo yli 30v ja miehille en kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei ole vaihtoehtoa "olen jo hankkinut/saanut lapseni".

N55

Vierailija
4/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Ei kiinnosta lapsiperhe-elämä.

N32

Vierailija
5/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kovasti lisää, mies on ja yksi lapsi mutta ei kuulu lisää, aloitimme liian myöhään ☹️.

Vierailija
6/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, sillä en yksinkertaisesti vain halua. Mielestäni ei tarvitse enempää perusteluja, mutta tässäpä ihmettelijöille (joita aina riittää) muutama syy.

Haluan matkustella ja edetä urallani, joka tietenkin olisi mahdollista myös perheellisenä, mutta vaikeampaa se varmasti olisi enkä usko, että pystyisin nauttimaan kummastakaan samalla tavalla. Nautin siitä, että minua ei pitele paikoillaan vastuu toisesta elävästä, tuntevasta ihmisestä. En olisi hyvä vanhempi - tarvitsen omaa aikaa ja mahdollisuuden tehdä vapaa-ajallani mitä lystään. En halua olla raskaana ja joutua synnyttämään. En vihaa lapsia, mutten myöskään hakeudu heidän seuraan enkä kestä paria tuntia pidempään heidän seurassaan.

Vierailija
7/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä lisäyksenä ikäni 24, pian 25.

Vierailija
8/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä. En ole ehdoton kumpaankaan suuntaan, jos sopiva mies sattuu kohdalle.

Vierailija
9/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, mutta en usko miehen hoitavan osuuttaan perhe-elämästä. Liian rankkaa yksin ja lisäksi voi tulla jätetyksi synnytysvaurioiden takia. Siinä on sitten paikat rikki riippamahana ja väännät yksin arkea ilman s.e.ksiä.

Vierailija
10/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nothx kirjoitti:

Vielä lisäyksenä ikäni 24, pian 25.

Joopajoo, olet yksi näistä veloista jotka haluavat vaan rellestää mutta 30v jälkeen muuttuu ääni kellossa ja hankitaankin ne lapset.

Vierailija
11/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen perustaminen on ollut suurin haaveeni teini-ikäisestä lähtien, mutta en ole vielä tavannut miestä jonka kanssa olisin noin suuren askeleen uskaltanut ottaa. Vastaus on siis että haluan, ja mielelläni olisin jo tässä iässä ollut äiti, jos tähdet olisivat osuneet kohdilleen. N25

Vierailija
12/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriintynyt taka-aasikko parturi tuputtaa itseään ja lapsia miesasiakkaalle. Se siitä parturista.

Vierailija
13/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet elävät Tinder kertakäyttö elämää ja kuolaavat nuoria. Ei kiinnosta kilpailla sitten äitinä instabeibejen kanssa huomiosta. Jos tulee vastaan mies joka rakastaa minua ihmisenä voin harkita. ikääkin on jo aika lailla joten varmaan jäi lapset tekemättä. Saan lapsia hoitaa työssäni ja se riittää minulle nyt mainiosti.

Vierailija
14/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N55

Tässä olikin kyse siitä, kuinka moni HALUAA lapsia. Se, että sinulla on/ei ole lapsia, ei välttämättä kerro siitä halusitko heitä. Eli "lapselliset" voivat yhtälailla vastata tähän, siitä näkökulmasta, halusivatko he lapsia ennen kuin tekivät/saivat niitä.

Vierailija
15/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N55

Aivan. Ensimmäisen jälkeen vasta ymmärsin, että en todellakaan halua lapsia.

Vierailija
16/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N55

Aivan. Ensimmäisen jälkeen vasta ymmärsin, että en todellakaan halua lapsia.

Lapsellasi on varmaan mukavaa.

Vierailija
17/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavan sairauden vuoksi en voinut hankkiutua raskaaksi ja synnyttää, vaikka olisin halunnut. Adoptiota en edes harkitse.

Vierailija
18/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, olen teini-ikaisesta asti ollut vela. N44

Vierailija
19/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua omia lapsia. voisin adoptoida kotimaasta lapsen mutta se ei yksin (en myöskään halua parisuhdetta mutta minulla on läheiset välit perheeseeni ja ystäviini joten täysin yksin en olisi ja lapsi saisi rakastavan perheen) ilmeisesti ole mahdollista, ainakaan kun olen kykenevä saamaan lapsia. Adoptoisin vanhemman, noin 5-vuotiaan lapsen jos saisin. Mutta en näköjään adoptoi.

Vierailija
20/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut, mutta minulla ei ollut elämäntilannetta, jossa olisin voinut tarjota lapselleni kaiken tarvittavan. Pelkästään se, että haluaa hankkia lapsia ei riitä. Nyt on myöhäistä, mutten voi katua sillä päätökset olla hankkimata tein silloisten tilantenteiden pohjalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi