Mieheni ilmoitti ex-mieheni pettämisestä ex-mieheni ex-vaimolle!
Jätän hänet! Hän ilmoitti ex-mieheni vaimolle, nyt jo ex-vaimolle että ex-mieheni pettää tätä. Hän ei malttanut pitää asiaa omana tietonaan. Kuulin tästä, että hän oli kertonut, siskoltani. Siskoni kuuli kun mieheni keskusteli veljensä kanssa. Kehuskeli bustanneensa ex-mieheni pettämisen vaimolleen. Siskoni tuntee miehen muutenkin kuin vain minun kauttani, hän on mieheni veljen ex-tyttöystävän kuolleen äidin leskeksi jääneen miehen äidin ex-miehen perhetutun lapsi. Siskoni biologisen äidin veljen ex-naisystävän isä on äsken mainitun leskeksi jääneen miehen äidin ex-mies, ja siskoni äidin veljen ex-naisystävän ex-puolison tytär on se, jonka kanssa ex-mieheni petti vaimoaan. Hän seurusteli pettämisen aikaan siskoni äidin veljen ex-naisystävän työkaverin miehen pojan kanssa, jota pidettiin parikymmpiseksi asti isänsä vaimon siskon ja tämän ex-miehen lapsena, mutta paljastuikin että isyys oli todettu aikoinaan väärin. Mieheni vahingoitti paljastuksellaan liian monta ihmistä.
Kommentit (15)
Sait provoon idean siitä toisesta ketjusta:)
Voiko kirjata AV saavutukseksi, kun joku tekee aloituksen omasta kommentista?
Vierailija kirjoitti:
En ole kirjoittanut tai nähnyt mitään kommenttia tästä aiheesta. Mistä ketjusta on kyse?
aop
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kirjoittanut tai nähnyt mitään kommenttia tästä aiheesta. Mistä ketjusta on kyse?
aop
Joku oli menossa tuntemattomien häihin vieraaksi. Oli kuullut huhun, että sulhanen oli ehkä, kenties, mahdollisesti, tai sitte ei pettänyt morsianta. Aikoi kertoa tämän huhun häissa sulhaselle. Otsikko oli suunilleen tuollainen. Etsi itse.
Liekkö on minulla luetun ymmärtämisessä vikaa, kun menin heti alussa sekaisin kenen exästä nyt puhutaan ja kenen exä kertoi. Tarinassa on varmaan myös tuleva exä...
Mitenkäs se yksi tyyppi aina sanoo...
En jaksanut lukea aloitustasi, mutta vaikuttaisi siltä että se on taas jotain hirveää p.askaa. Mene suihkuun. Muuta neuvoa ei tule.
Pitkästä aikaa piti oikein miettiä aloituksen tekstiä lukiessa. Oli sen verran kimurantit suhteet päähenkilöiden välillä. Tämä alkoi tuntua ihan Kauniiden ja rohkeiden käsikirjoitukselta.
up