Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummastuttaa pitkät parisuhteet joissa asutaan erillään

Vierailija
15.05.2019 |

Nettideittailua jonkin aikaa harrastaneena on tullut vastaan useita keski-ikäisiä miehiä, jotka on varattuja, mutta eivät asu naisensa kanssa. Naisella lapset edellisestä liitosta ja siksi näin. Suhde on kuitenkin kestänyt jo vuosia, mutta väljähtynyt niin, että seksiä on vain hyvin harvoin, jos lainkaan. Ja mies hakee nyt seksiseuraa. Mikä saa kuitenkin pysymään siinä 'parisuhteessa', siihen eivät ole mulle vastanneet. Enkä kyllä ole heistä kiinnostunut.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan erillään siksi, koska kummallakin on hyvä työ eri kaupungeissa eikä kumpikaan halua luopua siitä ennen kuin löytyy vähintään yhtä hyvä toisen kotikaupungista. Käytännössä se menis niin, että mun pitäis muuttaa, koska mies on totaali yh ja hänen muutossaan vaihtuis lapsiltakin koulu ja hän ei halua sitä. Nähdään lähes joka viikonloppu. Hyvin on toiminut 4 vuotta näin.

Vierailija
22/45 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, eli miten se erillään asuminen nyt liittyy pettämiseen ja yleiseen ääliöyteen?

Monet myös asuu erillään ihan ilman pettämisiä ja tindereitä.

Mies on varattu ja hakee seksiseuraa. Siinä on hyvä sauma pettää, kun on oma koti. Eikö sytyttänyt?

Itsekö meinasit estää pettämisen 24/7 kyttäyksellä? Onnea matkaan.

Kyllä siinä on riskit jäädä kiinni paljon suuremmat.

Itsekö meinasit olla parisuhteessa pettävän puolison kanssa? Onnea matkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, eli miten se erillään asuminen nyt liittyy pettämiseen ja yleiseen ääliöyteen?

Mies on varattu ja hakee seksiseuraa. Siinä on hyvä sauma pettää, kun on oma koti. Eikö sytyttänyt?

Ei kai siihen pettämiseen omaa kotia tarvita? Jos haluaisin pettää, niin tilaisuuksia olisi kyllä mielin määrin nykyisinkin, vaikka asun yhdessä puolisoni kanssa, ja sama päinvastoin.

Vierailija
24/45 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen turvallisuushakuisuus on se moottori, joka ajaa usein siihen tilanteeseen, että mies manipuloidaan muuttamaan yhteen. Ei ole tavatonta, että nainen käyttää uhkailua, itkua, syyllistämistä ja muita psykologisia manipulointikeinoja jotta saa miehen suostumaan yhteisen kodin hankintaan.

”Jos sä et ole valmis muuttamaan yhteen, niin sä et oikeasti rakasta mua etkä halua sitoutua”.

😂 Niin klassista, niin klassista.

Vierailija
25/45 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me asutaan erillään siksi, koska kummallakin on hyvä työ eri kaupungeissa eikä kumpikaan halua luopua siitä ennen kuin löytyy vähintään yhtä hyvä toisen kotikaupungista. Käytännössä se menis niin, että mun pitäis muuttaa, koska mies on totaali yh ja hänen muutossaan vaihtuis lapsiltakin koulu ja hän ei halua sitä. Nähdään lähes joka viikonloppu. Hyvin on toiminut 4 vuotta näin.

Sulla on pakottava este yhteenmuutolle. Ilmeisesti kuitenkin haluaisitte asua yhdessä?

Vierailija
26/45 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kanssa yhteen muuttaminen yleensä miehen kannalta tarkoittaa asioiden ja olosuhteiden huonontumista eikä parantumista. Ja nainen on yleensä yhteenmuuttamisen ajava voima, koska katsoo hyötyvänsä siitä eniten.

Itse olen pitkässä, hyvässä parisuhteessa enkä aio muuttaa yhteen ehkä koskaan. Olen onnellinen siitä, että olen löytänyt naisen joka ajattelee samoin. Olen muuttanut aikoinaan yhteen riittävän monen naisen kanssa tietääkseni, että se on surkea diili miehen kannalta.

Taitaa olla jo toinen kerta tänään, kun kuulen tällaisen kommentin. Edelliseltä kirjoittajalta jo kysyin, että mitä siinä hänen avoliitossaan sitten tapahtui, mutta en saanut koskaan vastausta. Kerro sinä, miksi yhteenmuutto oli juuri sinulle miehenä huono diili ja miten se liittyi siihen, kummat vehkeet sinulla on jalkojesi välissä.

Vierailija
27/45 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen turvallisuushakuisuus on se moottori, joka ajaa usein siihen tilanteeseen, että mies manipuloidaan muuttamaan yhteen. Ei ole tavatonta, että nainen käyttää uhkailua, itkua, syyllistämistä ja muita psykologisia manipulointikeinoja jotta saa miehen suostumaan yhteisen kodin hankintaan.

”Jos sä et ole valmis muuttamaan yhteen, niin sä et oikeasti rakasta mua etkä halua sitoutua”.

Se, että yksi nainen on tehnyt sinulle noin, ei tarkoita että se olisi joku yleinen toimintamalli.

Vierailija
28/45 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siihen pettämiseen omaa kotia tarvita? Jos haluaisin pettää, niin tilaisuuksia olisi kyllä mielin määrin nykyisinkin, vaikka asun yhdessä puolisoni kanssa, ja sama päinvastoin.

Joo, mut et jäisi niin helposti kiinni siitä pettämisestä ja puoliso voisi olla onnellisena suhteessa tietämättä mitään sinun pettämisistäsi.

Vierailija
29/45 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja mulla on jäänyt fobia pieleen menneistä avoliitoista. Olen runsaasti omaa tilaa ja aikaa kaipaava ihminen. Myös miesystäväni on runsaasti omaa tilaa ja aikaa kaipaava. Taiteilijoilla on usein niin että pitää saada olla yksin ja luoda yksin.

Suhteessa pysyy kipinä yllä kun ei olla koko ajan samassa tilassa. Aina ei jaksa olla sosiaalinen.

Vierailija
30/45 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mut et jäisi niin helposti kiinni siitä pettämisestä ja puoliso voisi olla onnellisena suhteessa tietämättä mitään sinun pettämisistäsi.

Jos haluaisin pettää ja tehdä sen nimenomaan kutsumalla kotiini panokavereita, niin kai minä olisin jatkanut erillään asumista. Mutta minkä ihmeen takia ylipäänsä olisin parisuhteessa, jos haluaisin panna muita? Ja miksi haluaisin panna heitä nimenomaan kotonani enkä heidän luonaan tai hotelleissa työ- ja lomamatkoilla?

En tuonut kotiini satunnaisia hoitoja edes sinkkuna ollessa, joten miksi olisin aloittanut sen rakastuttuani puolisooni?

Vierailija
31/45 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen kanssa yhteen muuttaminen yleensä miehen kannalta tarkoittaa asioiden ja olosuhteiden huonontumista eikä parantumista. Ja nainen on yleensä yhteenmuuttamisen ajava voima, koska katsoo hyötyvänsä siitä eniten.

Itse olen pitkässä, hyvässä parisuhteessa enkä aio muuttaa yhteen ehkä koskaan. Olen onnellinen siitä, että olen löytänyt naisen joka ajattelee samoin. Olen muuttanut aikoinaan yhteen riittävän monen naisen kanssa tietääkseni, että se on surkea diili miehen kannalta.

Taitaa olla jo toinen kerta tänään, kun kuulen tällaisen kommentin. Edelliseltä kirjoittajalta jo kysyin, että mitä siinä hänen avoliitossaan sitten tapahtui, mutta en saanut koskaan vastausta. Kerro sinä, miksi yhteenmuutto oli juuri sinulle miehenä huono diili ja miten se liittyi siihen, kummat vehkeet sinulla on jalkojesi välissä.

Minun parisuhteideni tapahtumilla ei yksinään liene merkitystä, mutta ne yleisimmät riidan aiheet olivat kaikissa niissä ne perustavaa laatua olevat eron syyt. Raha lienee niistä yleisin, ja koska asuminen on tyypillisesti kaikkein suurin elinkustannus, niin siitä syntyvät myös useimmat rahariidat, ja epäsuhta kustannuksien jakamisessa johtaa epäoikeudenmukaisuuden kokemiseen ja lisäriitoihin, jotka sitten helposti kärjistyvät. Ne voi eliminoida yksinkertaisesti sillä, että asuu erillään ja molemmat maksavat asumisensa itse. Ruoka- ja muita kustannuksia voi toki halutessaan jakaa erillään asuessakin.

Vierailija
32/45 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että yksi nainen on tehnyt sinulle noin, ei tarkoita että se olisi joku yleinen toimintamalli.

Älä viitsi yrittää osoittaa minua sormilla, koska jos omaat hiukankin elämänkokemusta ja keskustelet muiden ihmisten kanssa, niin tiedät todennäköisesti itsekin että tämä on varsin yleistä. Toisaalta, naiset varmaankaan eivät näistä asioista toisilleen puhu sillä tavalla, kuin ne todellisuudessa tapahtuvat ja kuinka mies ne kokee.

Vierailija
33/45 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaisin pettää ja tehdä sen nimenomaan kutsumalla kotiini panokavereita, niin kai minä olisin jatkanut erillään asumista. Mutta minkä ihmeen takia ylipäänsä olisin parisuhteessa, jos haluaisin panna muita? Ja miksi haluaisin panna heitä nimenomaan kotonani enkä heidän luonaan tai hotelleissa työ- ja lomamatkoilla?

En tuonut kotiini satunnaisia hoitoja edes sinkkuna ollessa, joten miksi olisin aloittanut sen rakastuttuani puolisooni?

Tarkotinkin nyt vähän yleisemmällä tasolla, en juuri sinun kohdallasi. Pitäähän se pulla olla, että niitä rusinoita voi pitää sen päällä.

Vierailija
34/45 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vuosien kumppanuus, sitten kun siitä pois sulkeutuu seksi niin halutaan hakea sitä muualta. Minusta voi toimiakkin, jos asutaan eri osoitteissa, ettei parisuhde väljähdy ikuiseen pyykkivuoreen, toisten tiskien korjailuun tai riitaan kumpi vie roskat..nehän ovat aikaslailla seksin tappajiakin. Voisin hyvänkin aikaa asua erillään toisesta, kun seurustelin ja tapailin viimeksi niin olin aina sunnuntaina helpottunut, kun toinen lähti menemään :D ja sai sen nassusta taukoa ja omaa aikaa, sai hakea karkkia ja katsoa netflixiä yksin (ja syödä sen karkkipussin yksin). Minulle voisi toimiakkin ratkaisu ja asuminen erillään toisesta, mutta en ole pettämisen kannalla. Suhdekin voi säilyä tuoreena kun toisen naama ei ole aina rassaamassa joka päivä arkena.

Vierailija
35/45 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vuosien kumppanuus, sitten kun siitä pois sulkeutuu seksi niin halutaan hakea sitä muualta. Minusta voi toimiakkin, jos asutaan eri osoitteissa, ettei parisuhde väljähdy ikuiseen pyykkivuoreen, toisten tiskien korjailuun tai riitaan kumpi vie roskat..nehän ovat aikaslailla seksin tappajiakin. Voisin hyvänkin aikaa asua erillään toisesta, kun seurustelin ja tapailin viimeksi niin olin aina sunnuntaina helpottunut, kun toinen lähti menemään :D ja sai sen nassusta taukoa ja omaa aikaa, sai hakea karkkia ja katsoa netflixiä yksin (ja syödä sen karkkipussin yksin). Minulle voisi toimiakkin ratkaisu ja asuminen erillään toisesta, mutta en ole pettämisen kannalla. Suhdekin voi säilyä tuoreena kun toisen naama ei ole aina rassaamassa joka päivä arkena.

Tuli vaan mieleen, että oletkohan oikean ihmisen kanssa suhteessa, jos toisen naama alkaa tuntua epämiellyttävälle.

Vierailija
36/45 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erillään asumisessa on se järki että kun muija rupeaa käymään hermoille voi lähteä omaan asuntoon. En ikinä enää muuta naisen kanssa yhteen.

Jos jäisin leskeksi/eroaisin, pitäisin seuraavassa suhteessa tiukasti oman kämpän. Mikäli kiinnostaisi kenenkään seura. T.nainen.

Vierailija
37/45 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä tiedä kuin se ko. mies, mutta tällaisen tapauksen tiedän, että ei olla erottu yhteisen omaisuuden takia. Eivät kuitenkaan ole yhdessä enää, ystäviä ainoastaan. Saattaa olla harvinaista, että noin sopuisasti voidaan elää avioliitossa olematta enää millään tasolla rakkaussuhteessa. Useammin varmaan nämä miehet vain keksivät eri selityksiä pettämisilleen.

Vierailija
38/45 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi yrittää osoittaa minua sormilla, koska jos omaat hiukankin elämänkokemusta ja keskustelet muiden ihmisten kanssa, niin tiedät todennäköisesti itsekin että tämä on varsin yleistä. Toisaalta, naiset varmaankaan eivät näistä asioista toisilleen puhu sillä tavalla, kuin ne todellisuudessa tapahtuvat ja kuinka mies ne kokee.

Okei. Tässäkään ketjussa ei siis ole tarkoitus keskustella, käydä dialogia, vaihtaa kokemuksia ja _omia_ ajatuksia. "Naiset varmaankaan", "mies (kuka mies, sinä, minun mieheni, joku muu mies?) kokee"... Yleistetään vaan, mitäpä sitä suotta oppimaan lisää muiden kokemuksista ja ajatuksista.

Vierailija
39/45 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikein hyvä, rakastava ja toisen tilaa kunnioittava tämä minun ja kumppanini lähes vuosikymmenen kestänyt parisuhde, jossa asumme erillämme. Olen erittäin tyytyväinen ratkaisuun enkä haluaisi enää ikinä muuttaa kenenkään kanssa yhteen.

Vierailija
40/45 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole aina niin,että nainen on joku yh-luuseri kiinni lapsissaan ja veloissa ja mies menestyvä Audi-toimitusjohtaja,joka ei halua kantaa naisen rinnalla vastuuta.

Tiedän tapauksia,joissa nainen on itsenäinen sinkku,jolla on oma elämä ja pärjää taloudellisesti omillaan todella hyvin ja miehellä on edellisen suhteen lapset paljon.Syy,miksi yksikin pari on yhdessä on 100% varmasti se,että juttu toimii heillä just sellaisena.Nainen on 40v ja mies 50v.Eivätkä todellakaan kyttää toistensa tekemisiä ja menemisiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän