Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni ei hyväksy poikaani

Vierailija
15.05.2019 |

Eli poikani tuli ulos kaapista toissa päivänä. Minulle asia on täysin ok, sillä olin osannut odottaa tätä. Hän kun ei ole koskaan osoittanut mitään kiinnostusta tyttöihin. Miesystäväni nauroi koko asialle ja suhtautui muutenkin hyvin vähättelevästi. Kysyin häneltä, onko hänellä jokin asenneongelma. Hän vain jatkoi nauramista ja sanoi, että onhan homous epänormaalia ja että jotakin on mennyt mönkään kasvatuksessa. Siitäkös minä suutuin! Tämä mies käveli elämääni kaksi vuotta sitten, eikä hänellä ole hajuakaan siitä, miten minä olen poikani kasvattanut! Jos hän ei opi hyväksymään poikaani, niin aion jättää hänet. En voi uskoa, että noin kapeakatseisia ihmisiä löytyy vielä tänä päivänä. Olen todella vihainen tällä hetkellä!!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoja haukkuvat ovat yleensä kiinnostuneita omasta sukupuolesta mutta yrittävät kieltää sen ja se tapahtuu yleensä homoja haukkumalla.

Vierailija
22/40 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäsvarten tuli kaapista ulos?

Toisten seksuaalisuuntautuneisuus ei kuulu muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

x_x

Mene takaisin sinne tynnyriin, jossa olet kasvanut! Siellä voit pohtia kaikessa rauhassa vastausta kysymykseesi.

Vierailija
24/40 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko sä se äiti, joka on vähän miehekäs ja ronski ite? Ja poika kasvanut täysin ilman isää. sait pojan yhden illan suhteesta?

Olipa todella asiallinen kommentti.

Vierailija
25/40 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin mielestä pitäis heti olla jättämässä, jos mielipiteet on erilaiset. Eikös parisuhteeseen kuulu myös suvaitsevaisuus ja toisen kunnioitus??

Miljoonan taalan kysymys, pitääkö suvaitsevaisen suvaita toiselta suvaitsemattomuutta ja toisia kunnioittavan kunnioittaa toisen muiden kunnioittamatta jättämistä? 

Voi hyväksyä aatteen tasolla. Mutta ei jos toinen tuo aatteensa tai suvaitsemattomuutta käytäntöön. Esim.haukkuu lasta, varsinkin lapsen kuullen.

Vierailija
26/40 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä poika ei puhunut seksiasioista vaan rakastumisesta.

En ole koskaan tajunnut, jos joku sanoo homo, niin ihmiset ajattelee heti seksiä.

Vierailija
27/40 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homous on väärin eikä miehellä ole pakkoa hyväksyä toisen miehen lasta elämäänsä vaikka olisi hetero

Entäs jos on jääkiekkoa pelaavaa (homo)junnu?

Vierailija
28/40 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän homoutta epänormaalina, se ei kuitenkaan vaikuta suhtautumiseeni homoihin.  Ei meidän tarvitse pitää kaikkea normaalina riippumatta onko henkilö homo tai joku muu.  Tottakai minäkin suhtaudun heihin kuten muihinkin ihmisiin.

Vierailija
29/40 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin mielestä pitäis heti olla jättämässä, jos mielipiteet on erilaiset. Eikös parisuhteeseen kuulu myös suvaitsevaisuus ja toisen kunnioitus??

Juuri siksi on hyvä päättää tuo suhde 🙄

Vierailija
30/40 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia voi tehdä uusiakin jos vanhat ovat menneet pilalle.

Vierailija
31/40 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli varmasti vaan läppä, tietysti se kommentti kasvatuksesta oli kyllä aika pälliä ja harkitsematonta, sekä hyvien tapojen vastaista.

Joskus vaan ihmiset sanovat jotain ikävää mitä eivät kuitenkaan tarkoita.

Vierailija
32/40 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt leikistä suutu kirjoitti:

Se oli varmasti vaan läppä, tietysti se kommentti kasvatuksesta oli kyllä aika pälliä ja harkitsematonta, sekä hyvien tapojen vastaista.

Joskus vaan ihmiset sanovat jotain ikävää mitä eivät kuitenkaan tarkoita.

Just ja sekö sitten antaa oikeuden sanoa ihan mitä sattuu? Ainakin anteeksi pitäisi osata pyytää.

Vierailija
33/40 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassahan hän on.

Vierailija
34/40 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi ja ainoa poika, ja hän ei ole pilalla. :)

Ap

Vierailija
35/40 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrämistäkysymys kirjoitti:

Pidän homoutta epänormaalina, se ei kuitenkaan vaikuta suhtautumiseeni homoihin.  Ei meidän tarvitse pitää kaikkea normaalina riippumatta onko henkilö homo tai joku muu.  Tottakai minäkin suhtaudun heihin kuten muihinkin ihmisiin.

Tämä on terve suhtautuminen. Alapeukuttajat unohtavat, että meillä kaikilla on jotain mitä pidetään epänormaalina.

Itse pidän homoutta normaalina, tai en juuri ajattele sellaisia asioita.

Vierailija
36/40 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se syntymähölmöys miehellä tuohon jää.

Ei jatkoon. Tämä asia ei välillänne muutu.

Vierailija
37/40 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi ja ainoa poika, ja hän ei ole pilalla. :)

Ap

Keijo.

Vierailija
38/40 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta myös hyvä käytös kumppanin lapsia, sukulaisia ja perheenjäseniä kohtaan. En voisi olla suhteessa miehen kanssa joka pilkkaisi tai vähättelisi lastani, ei edes aikuista lasta.

Vierailija
39/40 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko tossa aloituksessa mikään totta? joku haluaa pitää älämölöä aiheesta....hoh-hoi-jaa

Vierailija
40/40 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu varmaan myös siihen joukkoon joka kieltää ilmastonmuutoksenkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä