Miten päästä yli siitä, että mies halusi erota.
Aivan puskista ilmoitti sen ihan selvin päin, että tämä muuten oli tässä ja soronnoro. Että on jo vuosikausia ollu sitä mieltä (mitä ei ollu mulle koskaan kertonu). Ollaan avioliitossa ja on lapsia.
Kun romahdin, hän suostui yrittämään, mutta vasta, kun olin anellut vuorokauden verran. Asiasta ei ole puhuttu ja ollaan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Asia ahdistaa silti valtavasti.
Kommentit (20)
ei siitä yli pääse sillä, että asiasta ei enää puhuta, kissa on nyt vaan nostettava pöydälle ja asiasta keskusteltava, ilman aneluja yms. Parisuhdeterapiakaan ei varmasti haittaisi, siellä kumpikin haastetaan vähän tarkemmin ajattelemaan, missä ollaan menossa ja mitä voisi asioille tehdä.
Onko se väkisin roikkumista, kun kumpikaan ei puhu jättämis asiasta sanaakaan?
Yleensä jos mies haluaa eroa, on uusi rakkaus jo valmiina odottamassa.
En kyllä voi ottaa tätä asiaa puheeksi. Onko mitään selviytymiskeinoja, miten pääsen tästä yli ihan itsekseni? Vellon tässä pahan olon tunteessa joka päivä.
No onhan se väkisin roikkumista jos mies jäi sen takia että sinä romahdit.
Tästä tapahtumasta on siis vuosi ja ollaan ku mitään ei olis ollukkaan
Vierailija kirjoitti:
No onhan se väkisin roikkumista jos mies jäi sen takia että sinä romahdit.
En tiedä miksi mies jäi. Niin, varmaan siksi, ku romahdin.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä voi ottaa tätä asiaa puheeksi. Onko mitään selviytymiskeinoja, miten pääsen tästä yli ihan itsekseni? Vellon tässä pahan olon tunteessa joka päivä.
Yli miten? Siihen asti kun ukko oikeesti kyllästyy ja nostaa kytkintä.
Selvittäähän tuo asia pitää.
Mies joku välttämätön asuste, joka sinulla on oltava? Mitä sinä oikeasti teet miehellä, jonka tiedät olevan kanssasi vain no sanotaan vaikka velvollisuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Tästä tapahtumasta on siis vuosi ja ollaan ku mitään ei olis ollukkaan
Ja luulet että se on siinä loppuelämän?
Ei se vaadi kuin yhden taidon opettelemista, taidon osata olla yksin.
Haluatko tosiaan, että mies on säälistä sun kanssa? Sen tunteet taitaa jo kohdistua toiseen naiseen.
No mistä minä tiedän, miksi mies jäi ja yhä on tässä. Mua vaan ahdistaa enkä meinaa päästä tuon asian yli. Olen koko ajan varuillani. Ehkä sit näköjään on syytäki
Vierailija kirjoitti:
No mistä minä tiedän, miksi mies jäi ja yhä on tässä. Mua vaan ahdistaa enkä meinaa päästä tuon asian yli. Olen koko ajan varuillani. Ehkä sit näköjään on syytäki
Voi pyhä jeesus...
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista elämääkö haluat elää?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä jos mies haluaa eroa, on uusi rakkaus jo valmiina odottamassa.
Yleensä jos nainen haluaa erota, on nainen nussinut uutta rakkauttaan jo hyvän tovin ja jollain tolkuttomalla tekosyyllä tekee nykyisestä kumppanistaan syyllisen.
Terv. Ei ikinä enää naisia tai parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se jäi lasten takia jos käytöksesi on epävakaata.
No, mies ei kuitenkaan lähtenyt. Olisihan se voinut. Eli miksi jäi?
On kuitenkin eri asia, että sanoo jotain kuin että oikeasti toteuttaa sen. Mies ei toteuttanu tuota.
Kysyisin mistä syystä mies kokee tällaista, jos on selkeät syyt täytyisi niihin epäkohtiin puuttua ja muokata elämää sen mukaan, muuten kyllä miehellä täysi vapaus poistua paremmille maille.
En suosittele olemaan sen enempää varuillaan. Kohtaa asia, hyväksy, muovatkaa elämää, jos mies vielä haluaa erota, anna sen tapahtua.
Sattuu kauhistuttaa sekä pelottaa, minkä teet, miesten maailma jossa naisen on tehtävä mitä täytyy jotta selviää.
Miksi roikut miehessä väkisin? Jossain vaiheessa se joka tapauksessa lähtee.