Miesten takki naisella
Löysin kivan merkkitakin kirpputorilta, ja tietenkin sen nappasin äkkiä mukaani. Nyt kotona äkkäsin, että takki on miesten. Napit on siis oikealla puolella, ja googlauksen perusteella miehille myydään.
Oonko siis ihan idiootti, jos kävelen kylillä miesten trenssi päällä?
Kommentit (9)
Et ole. Minullakin on miesten farkkutakki enkä tunne itseäni idiootiksi. Ajattele, että ketään ei kiinnosta.
Kukaan ei nykyisin kiinnitä huomiota nappeihin, koska ihmiset eivät muista kuinka päin nealkujaan oli ajateltu. Sen lisäksi on paljon unisexvaatteita, joten ajattele takkiasi sellaisena. Ja vaikka joku luulisi, että olet transgender, niin mitä siitä? Eikö nykyisin kaiken ja kaikkien pitäisi olla hyväksyttyä?
Itse ostan vaikka kuinka paljon miesten osastolta. Jostain syystä miesten vaatteissa käytetään vähemmän akryylia ja polyesteriä. Eikä kukaan ole koskaan maininnut tai edes epäillyt miltä osastolta jotain olen ostanut.
Trenssi on miesten takki ylipäänsä. Naisten trenssit ovat kopioita. Jos käytät trenssiä niin parempi käyttää sitten saman tien aitoa mallia.
Miesten t-paidat on hyviä, miksi vain naisille tehdään niitä läpinäkyviä härpäkkeitä? Vaadin tasa-arvon nimissä miehillekin paitoja joista nännipihat kuultaa läpi :-D!
Jos jokin vaate istuu ja miellyttää omaa silmää, mitä väliä onko se miesten vai naisten? Itse olen ostanut paljon lempivaatteita miesten osastolta. Jostain syystä miesten vaatteissa materiaalit on laadukkaampia ja kestää käytössä pidempään. Naisten vaatteissa olen kokoa S, miesten vaatteissa XS.
Jos se näyttää hyvältä, ei ole mitään väliä, onko se miehille vai naisille alunperin myyty. Mut usein miesten takit saa naiset näyttämään läskeiltä, koska rinnat vetää ne väärään asentoon niin että jostain syystä vatsa näyttää suurelta vaikkei olisikaan.
Mullakin on. Olen naiseksi melko leveäharteinen, ja miesten takit ovat sopivan leveitä hartioista.
Voi hyvä ihminen. Jos sulle on noin tärkeää se, mitä ventovieraat susta ajattelee, niin älä nyt missään nimessä käytä miesten takkia. Äläkä koskaan tee yhtään mitään valtavirtamassasta poikkeavaa, koska sehän on kamalinta mitä voi sattua, jos joku sattuu jotenkin huomaamaan.