Mies syyttää minua kun auto ei mennyt katsastuksesta läpi
En kuulemma osaa edes autoa katsastaa:D siis voiko kukaan olla noin hölmö?
Kommentit (18)
Sä olet vielä hölmömpi jos jäät kuuntelemaan tuollaista.
Tosin, jos auto on sinun etkä huollattanut kuntoon ennen katsastusta niin oma vikasihan tuo on.
Käytitkö pakokaasuanalyysissa ennen katsastukseen viemistä (pakkasnestettä tankkiin niin menee helpommin läpi)?
Poistitko OBD:stä virheilmoitukset halvalla kiinalaisella lukijalla?
Paikkasitko suurimmat ruostereiät gorillateipillä ja kemiallisella metallilla?
Laitoitko vuotaviin pakoputken liitoksiin pakoputkitahnaa?
Massasitko pohjan ruosteen piiloon pohjamassalla?
Suihkutitko puoltaviin jarruihin jarrukliineriä?
Poistitko sulakkeen toimimattomasta ABS järjestelmästä ja laitoitko varoitusvalon sammumaan öljynpaineen merkkivalosta pienellä viiveellä?
Jos nämä jäi tekemättä, miehesi on oikeassa, huonosti katsastettu.
Se, kenen nimissä auto on, on vastuussa sen kunnosta ja myös siitä, meneekö se katsastuksesta läpi.
Itse ajoitan huollon aina samaan ajankohtaan ja huoltoliikkeestä vievät samalla katsastukseen. Läpimenosta ei tarvitse huolehtia.
Vierailija kirjoitti:
Käytitkö pakokaasuanalyysissa ennen katsastukseen viemistä (pakkasnestettä tankkiin niin menee helpommin läpi)?
Poistitko OBD:stä virheilmoitukset halvalla kiinalaisella lukijalla?
Paikkasitko suurimmat ruostereiät gorillateipillä ja kemiallisella metallilla?
Laitoitko vuotaviin pakoputken liitoksiin pakoputkitahnaa?
Massasitko pohjan ruosteen piiloon pohjamassalla?
Suihkutitko puoltaviin jarruihin jarrukliineriä?
Poistitko sulakkeen toimimattomasta ABS järjestelmästä ja laitoitko varoitusvalon sammumaan öljynpaineen merkkivalosta pienellä viiveellä?
Jos nämä jäi tekemättä, miehesi on oikeassa, huonosti katsastettu.
Ja tarkistit että tuulilasi on ehjä ja renkaissa riittävästi kulutuspintaa.
Mutta tähän jos mihin sopii sanonta "mitäs menit".
Vierailija kirjoitti:
Käytitkö pakokaasuanalyysissa ennen katsastukseen viemistä (pakkasnestettä tankkiin niin menee helpommin läpi)?
Poistitko OBD:stä virheilmoitukset halvalla kiinalaisella lukijalla?
Paikkasitko suurimmat ruostereiät gorillateipillä ja kemiallisella metallilla?
Laitoitko vuotaviin pakoputken liitoksiin pakoputkitahnaa?
Massasitko pohjan ruosteen piiloon pohjamassalla?
Suihkutitko puoltaviin jarruihin jarrukliineriä?
Poistitko sulakkeen toimimattomasta ABS järjestelmästä ja laitoitko varoitusvalon sammumaan öljynpaineen merkkivalosta pienellä viiveellä?
Jos nämä jäi tekemättä, miehesi on oikeassa, huonosti katsastettu.
Minkähän vuosituhannen autolla sinä olet tottunut ajamaan. Pakkasnesteen kaataminen tankkiin nykyisissä moottoreissa on todennäköisesti oiva tie todella kalliiseen polttoainejärjestelmän remppaan kun suuttimet, pumput ym. leikkaa pahimmillaan kiinni erityisesti dieselissä.
Sähköjärjestelmätkin on ollut väyläperustaisia jo pitkään, ABS valoa et saa kytkettyä öljynpaineen valoon ilman mittariston purkamista ja todella vaikeaa juotosoperaatiota, joka on käytännössä aivan mahdoton ja tuhoaa koko mittariston jos sitä yrittää, siellä on monikerrospiirilevyjä ja pintaliitoskomponentteja. Lisäksi vikakoodi siitä jää järjestelmään joka tapauksessa jonka OBD testeri havaitsee.
Ja auto pitää muutenkin vaihtaa ennenkuin alkaa olla pohja läpimätä.
Kyllä sinulla naisena olisi ollut keinot saada auto läpi.
Tiedät kyllä miten.
Miksi se auto pomppasi, oliko siis joku vika jonka olisi helposti huomannut ja voinut korjata/korjauttaa ennen katsastukseen menoa? Jos näin oli, niin totta kai se on syytäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytitkö pakokaasuanalyysissa ennen katsastukseen viemistä (pakkasnestettä tankkiin niin menee helpommin läpi)?
Poistitko OBD:stä virheilmoitukset halvalla kiinalaisella lukijalla?
Paikkasitko suurimmat ruostereiät gorillateipillä ja kemiallisella metallilla?
Laitoitko vuotaviin pakoputken liitoksiin pakoputkitahnaa?
Massasitko pohjan ruosteen piiloon pohjamassalla?
Suihkutitko puoltaviin jarruihin jarrukliineriä?
Poistitko sulakkeen toimimattomasta ABS järjestelmästä ja laitoitko varoitusvalon sammumaan öljynpaineen merkkivalosta pienellä viiveellä?
Jos nämä jäi tekemättä, miehesi on oikeassa, huonosti katsastettu.
Minkähän vuosituhannen autolla sinä olet tottunut ajamaan. Pakkasnesteen kaataminen tankkiin nykyisissä moottoreissa on todennäköisesti oiva tie todella kalliiseen polttoainejärjestelmän remppaan kun suuttimet, pumput ym. leikkaa pahimmillaan kiinni erityisesti dieselissä.
Sähköjärjestelmätkin on ollut väyläperustaisia jo pitkään, ABS valoa et saa kytkettyä öljynpaineen valoon ilman mittariston purkamista ja todella vaikeaa juotosoperaatiota, joka on käytännössä aivan mahdoton ja tuhoaa koko mittariston jos sitä yrittää, siellä on monikerrospiirilevyjä ja pintaliitoskomponentteja. Lisäksi vikakoodi siitä jää järjestelmään joka tapauksessa jonka OBD testeri havaitsee.
Ja auto pitää muutenkin vaihtaa ennenkuin alkaa olla pohja läpimätä.
No semmoisiakin autoja on vielä liikenteessä, joihin nuo luetellut kikat käyvät vielä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytitkö pakokaasuanalyysissa ennen katsastukseen viemistä (pakkasnestettä tankkiin niin menee helpommin läpi)?
Poistitko OBD:stä virheilmoitukset halvalla kiinalaisella lukijalla?
Paikkasitko suurimmat ruostereiät gorillateipillä ja kemiallisella metallilla?
Laitoitko vuotaviin pakoputken liitoksiin pakoputkitahnaa?
Massasitko pohjan ruosteen piiloon pohjamassalla?
Suihkutitko puoltaviin jarruihin jarrukliineriä?
Poistitko sulakkeen toimimattomasta ABS järjestelmästä ja laitoitko varoitusvalon sammumaan öljynpaineen merkkivalosta pienellä viiveellä?
Jos nämä jäi tekemättä, miehesi on oikeassa, huonosti katsastettu.
Minkähän vuosituhannen autolla sinä olet tottunut ajamaan. Pakkasnesteen kaataminen tankkiin nykyisissä moottoreissa on todennäköisesti oiva tie todella kalliiseen polttoainejärjestelmän remppaan kun suuttimet, pumput ym. leikkaa pahimmillaan kiinni erityisesti dieselissä.
Sähköjärjestelmätkin on ollut väyläperustaisia jo pitkään, ABS valoa et saa kytkettyä öljynpaineen valoon ilman mittariston purkamista ja todella vaikeaa juotosoperaatiota, joka on käytännössä aivan mahdoton ja tuhoaa koko mittariston jos sitä yrittää, siellä on monikerrospiirilevyjä ja pintaliitoskomponentteja. Lisäksi vikakoodi siitä jää järjestelmään joka tapauksessa jonka OBD testeri havaitsee.
Ja auto pitää muutenkin vaihtaa ennenkuin alkaa olla pohja läpimätä.
No semmoisiakin autoja on vielä liikenteessä, joihin nuo luetellut kikat käyvät vielä hyvin.
Jo ihan ympäristösyistä sellaiset autot pitäisikin poikkeuksetta olla päästämättä katsastuksesta läpi ja suoraan paaliin vaan. Valtio voisi maksaa jonkun nimellisen romutuspalkkion jonka voi käyttää uuden sähköauton hankkimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytitkö pakokaasuanalyysissa ennen katsastukseen viemistä (pakkasnestettä tankkiin niin menee helpommin läpi)?
Poistitko OBD:stä virheilmoitukset halvalla kiinalaisella lukijalla?
Paikkasitko suurimmat ruostereiät gorillateipillä ja kemiallisella metallilla?
Laitoitko vuotaviin pakoputken liitoksiin pakoputkitahnaa?
Massasitko pohjan ruosteen piiloon pohjamassalla?
Suihkutitko puoltaviin jarruihin jarrukliineriä?
Poistitko sulakkeen toimimattomasta ABS järjestelmästä ja laitoitko varoitusvalon sammumaan öljynpaineen merkkivalosta pienellä viiveellä?
Jos nämä jäi tekemättä, miehesi on oikeassa, huonosti katsastettu.
Minkähän vuosituhannen autolla sinä olet tottunut ajamaan. Pakkasnesteen kaataminen tankkiin nykyisissä moottoreissa on todennäköisesti oiva tie todella kalliiseen polttoainejärjestelmän remppaan kun suuttimet, pumput ym. leikkaa pahimmillaan kiinni erityisesti dieselissä.
Sähköjärjestelmätkin on ollut väyläperustaisia jo pitkään, ABS valoa et saa kytkettyä öljynpaineen valoon ilman mittariston purkamista ja todella vaikeaa juotosoperaatiota, joka on käytännössä aivan mahdoton ja tuhoaa koko mittariston jos sitä yrittää, siellä on monikerrospiirilevyjä ja pintaliitoskomponentteja. Lisäksi vikakoodi siitä jää järjestelmään joka tapauksessa jonka OBD testeri havaitsee.
Ja auto pitää muutenkin vaihtaa ennenkuin alkaa olla pohja läpimätä.
No semmoisiakin autoja on vielä liikenteessä, joihin nuo luetellut kikat käyvät vielä hyvin.
Juu, eikä katsastusmiehet tiedä näistä mitään.
Minä käytän katsastusta auton vikatestinä. Tietää, mitä kannattaa/pitääkorjata, eikä tarvi uskoa, mitä korjaamo haluaisi korjata ("korjata").
No höh! Etkö tiedä että niille katsastusmiehille pitää antaa mutakin kuin rahaa. ;D
Vierailija kirjoitti:
No höh! Etkö tiedä että niille katsastusmiehille pitää antaa mutakin kuin rahaa. ;D
Mutta kun se on täti siinä tiskin takana jolle raha annetaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se auto pomppasi, oliko siis joku vika jonka olisi helposti huomannut ja voinut korjata/korjauttaa ennen katsastukseen menoa? Jos näin oli, niin totta kai se on syytäsi.
En ole lesbo, sitä en tiedä onko katsastusinsinööri.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinulla naisena olisi ollut keinot saada auto läpi.
Tiedät kyllä miten.
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se auto pomppasi, oliko siis joku vika jonka olisi helposti huomannut ja voinut korjata/korjauttaa ennen katsastukseen menoa? Jos näin oli, niin totta kai se on syytäsi.
En ole lesbo, sitä en tiedä onko katsastusinsinööri.
Hops, tämä vastaus tietenkin sille, joka naista kehotti käyttämään oikeita keinoja ...
Niin, minä oon meidän auton katsasttuttanut sillee et ajan siihen eteen, meen sisälle, maksan ja annan avaimet katsastusinssille. Sit meen juomaan kahvia ja lopuksi meen kuunteleen tuomion ja ajan auton pois. Läpi on mennyt vielä. En tiiä muut tapaa katsastaa auto, mut varmaan sun miehes tekee tuon paremmin.