Vertaistukea eroon Helsingissä?
Lähes seitsemän vuotta kestänyt parisuhteeni päättyi. Asuimme yhdessä 3,5 vuotta ja asumme edelleen olosuhteiden vuoksi.
Suhteessa ei ollut väkivaltaa tai pettämistä. Kaikki vain jotenkin meni pieleen. En voi lakata itkemästä. Luulin, että menisin tämän ihmisen kanssa naimisiin ja perustaisin hänen kanssaan perheen. Tuntuu, että elämältä on kadonnut tyystin pohja. Olen niin masentunut, mikään vastoinkäyminen tai aiempi ero ei ole sattunut näin paljon. Muutin Helsinkiin toiselta paikkakunnalta hänen vuokseen, enkä ole saanut täältä ystäviä. Olen niin yksinäinen.
Olen alle 25-vuotias, ja järki sanoo, että olen vielä nuori ja elämällä on vielä vaikka mitä tarjottavaa. En vain voi kuvitella elämää ilman häntä. En edes välitä vaikka joku tunnistaisi minut tästä.
Kaipailisin vertaistukea. Miten päästä yli elämänsä rakkaudesta? Miten löytää kadonnut itsetunto ja elämänilo? Miten jaksaa asiakaspalvelutyössä, johon pitäisi lauantaina palata (onneksi ero sattui kolmen vapaapäivän kohdalle)? Ennen tätä ihmistä minulla oli 1,5 vuotinen suhde, ja tämä tuska on jotain niin erilaista kuin silloin. Jotenkin lopullista.
Auttakaa. Olen ihan loppu. Idiootit menkää muualle kommentoimaan. Ei tarvitse kommentoida ”liian pitkä teksti” tai ”hanki elämä” tai huomautella kirjoitusvirheistä. Olen niin herkässä tilassa etten kestä yhtään ilkeilyä nyt.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
voin ilmoittautua reboundiksi.
-kesäkolli
Kiitos tarjouksesta mutta yritän pärjätä ilman laastareita :D
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä luin miljoona kirjaa. Yksi, joka kolahti oli Grayn mars ja venus uusi rakkaus. Puolet siitä on harjoituksia erosta toipumiseen.
Okei kiitos, googletan nämä!
Kävelylle, jumppaan, kuntosalille, uimaan tai hanki koira. Yritä löytää ystävä tai muuta takaisin sinne, mistä ystäviä löytyy.
Käy elokuvissa, kirjastossa, shoppailemassa tai kahvilassa. Mitä useammin lähdet ulos, niin sen helpompaa. Tee asioita, joista nautit.
Ehkä sinulla oli elämässä vain HÄN, joten koki, että joutui sinua kannattelemaan liikaa. Eli nyt sinun pitää keksiä, että mistä muusta voisit nauttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voin ilmoittautua reboundiksi.
-kesäkolli
Kiitos tarjouksesta mutta yritän pärjätä ilman laastareita :D
-Ap
Harmi, minulla on kokemusta aiheesta. Oli hauskaa nelisen kuukautta vaikkei petiin päästykään. Se oleminen on rennompaa kun on etukäteen päätetty kuinka homma etenee.
Vierailija kirjoitti:
Kävelylle, jumppaan, kuntosalille, uimaan tai hanki koira. Yritä löytää ystävä tai muuta takaisin sinne, mistä ystäviä löytyy.
Käy elokuvissa, kirjastossa, shoppailemassa tai kahvilassa. Mitä useammin lähdet ulos, niin sen helpompaa. Tee asioita, joista nautit.
Ehkä sinulla oli elämässä vain HÄN, joten koki, että joutui sinua kannattelemaan liikaa. Eli nyt sinun pitää keksiä, että mistä muusta voisit nauttia.
Oikeassa olet, hän oli kirjaimellisesti koko elämäni, sillä kenenkään muun seura ei ollut ihanampaa. Koiran tai muun lemmikin hankkimista olen miettinyt, jos löytyy asunto jossa lemmikit sallitaan.
-Ap
Minä luin miljoona kirjaa. Yksi, joka kolahti oli Grayn mars ja venus uusi rakkaus. Puolet siitä on harjoituksia erosta toipumiseen.