Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 43v nainen, treffipalstalla minua lähestyy vain 50-60 -vuotiaat miehet

Vierailija
15.05.2019 |

Treffipalstalla ollut jo useamman kuukauden. Olen pannut merkille, että omaan ikäluokkaani kuuluvat miehet eivät minusta kiinnostu, vaikka olen ulkonäön suhteen ihan ok, nätti, pieni ja hoikka (ensimmäiseksihän mies ulkonäöstä kiinnostuu..). Profiilitekstikin huolella kirjoitettu ja vakavaa seurustelusuhdetta hakemassa. Eli noissa ei mielestäni mitään erikoista, ei mitään minkä pitäisi karkottaman miehiä. Mutta tosiaan, ei nelikymppiset miehet minusta kiinnostu. Ajattelen, että ehkä he kiinnostuneet nuoremmista? Vai mikä on? Ei siinä mitään, omasta mielestäni 50+ miehet on kyllä olleet miellyttäviä tuttavuuksia, vahvasti omilla jaloillaan seisovia ja miehekkäitä. Ehkä tämä sitten vaan on kylmä tosiseikka, että näin vanhemmiten miehet hakevat reilusti nuorempaa seuraa ja 20-30 -vuotiaat omaa ikäistänsä seuraa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä sinä itse lähestyt?

Vierailija
2/24 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en yli nelikymppisenä enää edes yrittänyt deittisovellusten kautta. Oman ikäinen mies löytyi live-elämästä kaveripiirin kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei lähesty minkään ikäiset miehet.

Vierailija
4/24 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 43-vuotiaana en huolisi enää minkään ikäistä miestä, jos eroaisin tai leskeytyisin. 

Vierailija
5/24 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten he ovat reagoineet sinun yhteydenottoihin?

Tosin tiedän monta sinun ikäistäsi miestä, jotka eivät etsi vakavaa suhdetta vaan pelkästään mukavaa tapailua. Yksi mies tapailee monta yhtä aikaa reissutyössään. Joka kaupungissa on heila. Elää kuulemma miesten unelmaa.

Vierailija
6/24 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun 25v kokeilin nettideittejä niin 45- 50v. sedät lähestyivät innokkaimmin ikätoiveista huolimatta. Kyllä järkevät miehet on muualla kuin tuolla. Nuoremmat vain panoseuraa vailla.

Vierailija
7/24 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuvastasi näkee, että olet vanhoihin raameihin syntynyt. Siksi varmaan tykkäät vanhemmista.

Vierailija
8/24 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin 43-vuotiaana en huolisi enää minkään ikäistä miestä, jos eroaisin tai leskeytyisin. 

Liittyy miten?

Vierailija
9/24 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siis mies, jos jäi jollekin epäselväksi.

Vierailija
10/24 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy miten?

Liittyy siten. 

Vierailija
11/24 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pötypuhetta ap, olet oikeasti se mies, joka jankkaa nuorista naisista ja viisikymppisistä miehistä. Asian voi todeta tekemällä itse profiilin deittipalstalle ja kokeilemalla, minkä ikäiset miehet ottavat yhteyttä. Itse olen 39 ja +/-5v miehet yleisimmin ottavat yhteyttä. Minulla ei ole sinänsä mitään vanhempia miehiä vastaan, mutta en tunne vielä vetoa viisikymppisiin miehiin.

Vierailija
12/24 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samanikäinen, ja kyllä mua lähestyy vanhempien setämiesten lisäksi omanikäiset ja huomattavasti nuoremmatkin. Onneksi. 6 vuotta vanhempi on itselleni maksimi, mielummin nuorempi mulle.

Vierailija
13/24 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ikäluokkaa ap kanssasi, ja saman olen huomannut. Vielä alle 40-vuotiaana lähestyjien ikäskaala oli laaja, 25-60, mutta kyllä se on nyt hilautunut sinne yli 50:een. Mikä ei itseänikään haittaa, tällä hetkellä sen ikäiset eniten kiinnostaakin.

Vierailija
14/24 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liityin treffipalstoille kuvattomana ja otin itse yhteyttä sopiviin miehiin. Sen jälkeen vaihdettiin kuvat ja käytiin treffeillä, jos kiinnostus oli molemminpuolista. Löysin tällä tyylillä itselleni 44 v upean miehen. Itse olen 48 v nainen.

Vierailija
15/24 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda suomi 24, jos siellä olet. Siellä nyt vain liikkuu paljon vanhempaa väkeä.

Panosta hyviin kuviin. Profiilissa ei välttämättä kannata itsestään mitään kertoakaan.

Naisen ulkonäkö on sinkkumarkkinoilla se tärkein avu, ei ikä. Panosta kuvissa naisellisuuteen olematta mauton. Itse viisikymppisenä kauniina naisena sain yhteydenottoja kaikenikäisiltä miehiltä.

Tällä hetkellä olen parisuhteessa itseäni reilusti nuoremman miehen kanssa.

Vierailija
16/24 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse olin 24-27-vuotias mies ja pyörin suomi24:ssa, niin minua lähestyi vain 35-45-vuotiaat naiset. He olivat kaikki myös naimisissa, mutta valehtelivat olevansa sinkkuja.

Vierailija
17/24 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sun parasta ennen päiväsi netissä meni jo. 30+ miehet kattoi enimmäkseen nuorempia...

Vierailija
18/24 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olis unelma viisikymppinen mies, vähän vanhempikin. Kuusikymppisessä pelottaa jaksaako seksiä ja odottaako hoitajaa, jos sairastuu. Vanhempia hoidettuani ei omaishoitajuus innosta.

N41

Vierailija
19/24 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisellä kerralla kun olin sinkku, olin 37. Minulla oli valtavasti vientiä ja suorastaan hukuin viesteihin nettideiteillä. Sain viestejä haarukalla 18-70-vuotiaat miehet, vähintään. Nyt viisi vuotta myöhemmin, kun olen taas sinkku (damn it), tilanne on muuttunut radikaalisti, vaikka käyttäisin samoja kuviakin (testasin mielenkiinnosta). Ikä on miehille tärkeä kriteeri. Mikäs siinä. Voin olla yksinkin. 

Vierailija
20/24 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmilla tai ikäisilläsi miehillä on usein toiveita isäksi tulemisesta. Olet siltä kannalta yli-ikäinen ja nuo miehetkin tietävät sen.