Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 43v nainen, treffipalstalla minua lähestyy vain 50-60 -vuotiaat miehet

Vierailija
15.05.2019 |

Treffipalstalla ollut jo useamman kuukauden. Olen pannut merkille, että omaan ikäluokkaani kuuluvat miehet eivät minusta kiinnostu, vaikka olen ulkonäön suhteen ihan ok, nätti, pieni ja hoikka (ensimmäiseksihän mies ulkonäöstä kiinnostuu..). Profiilitekstikin huolella kirjoitettu ja vakavaa seurustelusuhdetta hakemassa. Eli noissa ei mielestäni mitään erikoista, ei mitään minkä pitäisi karkottaman miehiä. Mutta tosiaan, ei nelikymppiset miehet minusta kiinnostu. Ajattelen, että ehkä he kiinnostuneet nuoremmista? Vai mikä on? Ei siinä mitään, omasta mielestäni 50+ miehet on kyllä olleet miellyttäviä tuttavuuksia, vahvasti omilla jaloillaan seisovia ja miehekkäitä. Ehkä tämä sitten vaan on kylmä tosiseikka, että näin vanhemmiten miehet hakevat reilusti nuorempaa seuraa ja 20-30 -vuotiaat omaa ikäistänsä seuraa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nelikymppisenä miehenä tapailen noin 30-35 vuotiaita naisia. Ikä ei tässä ole oikeasti se merkitsevä asia, mutta tuossa ikähaarukassa on enemmän hyvässä kunnossa olevia ja hyvältä näyttäviä naisia. Kun ikää tulee lisää tämä hyvältä näyttävien määrä laskee selkeästi.

Vierailija
22/24 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v miehenä joka haluaa lapsia ongelma on että samanikäiset naiset ovat liian vanhoja. Muuten voisin katsella pari vuotta vanhempiakin. Joutuu katselemaan jotain 35v naisia kun en kuitenkaan halua 10v itseäni nuorempaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos 50+ ikäiset eivät kelpuuta ikäisiään, niin yksinäisyydesta saavat sitten lähinnä nauttia. Nelikymppisen naisen nyt ei todellakaan kannata edes harkitä yli 50-v miestä, ei ole kuin muutama vuosia ja mies saa erittäin suurella todennäköisyydellä ekan sydärin. Ja siitä se sairastelukierre sitten alkaa. Ja ikävä kyllä miehen kohdalla ei hirveästi auta ne terveet elämäntavatkaan. Miehen vanhuus alkaa just kun 50 tulee mittariin, naisella vasta joskus tuolla 70-v. 

Vierailija
24/24 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40v miehenä joka haluaa lapsia ongelma on että samanikäiset naiset ovat liian vanhoja. Muuten voisin katsella pari vuotta vanhempiakin. Joutuu katselemaan jotain 35v naisia kun en kuitenkaan halua 10v itseäni nuorempaakaan.

Miksi jätit perheen perustamisen noin myöhään?