Euroviisut 2019 VIRALLINEN LIVEKOMMENTOINTI OFFICIAL
Kommentit (1592)
Voi kun ihana svedupoju, oikein ruotsalaisen perikuva😂😂
Tuli tästä ruotsin biisin melodiasta mieleen se Lady Gagan Shallow.
Jepu. Linkkiä jatkopalstalle, niin jatketaan. 🤩
Onpas Ruotsilla hyvä laulaja. 😮 Kuulen ekaa kertaa just nyt siis. Mut kertsi on vähän pläääääääh.
Miten mulla tulee mieleen Lionel Richien joku kappale tämän Ruotsin biisin tietyistä kohdista.
Onko tää jostain etelä-ruotsista ku se on niin hyvin ruskettunu?
No aika mitäänsanomaton tämä ruotsikin
Unkari on mun suosikki. Ihmettelen miksi ei päässyt finaaliin. Unkarin olisi pitänyt voittaa koko kisa. Toinen on Moldova joka ei päässyt myöskään. Näistä ketä finaalissa on nii Slovenia on paras.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Ruotsi!!!!!
Mammaenergiaa. Yhteenkuuluvaisuuden tunne tulee....
Nyt vasta oikein kuulen tämän. Ei kuulosta erityisen ruotsalaiselta, soulia! Hyvä!
Ei heti arvaisi että Ruotsista..
Missä jatkuu keskustelut kun palsta menee kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Hirveä hurraus hurrille ennen kuin on tavuakaan laulanut
Etkö tiedä, että yleisö on nähnyt esityksen jo vähintään semifinaalissa ja ehkä useammankin kerran.
"Is it too late for love?" sopii av-palstan ikuisuusvalitusketjuihinkin. 😊
Vierailija kirjoitti:
Onko tää jostain etelä-ruotsista ku se on niin hyvin ruskettunu?
On se vissiiin😂😂
Alkaa vaikuttaa siltä, että laittaa Ruotsi mitä tahansa lehmänläjää kisoihin, niin se on monien mielestä parasta ikinä.
Ei tämä kappale ole mikään musiikillinen ihme, lähinnä vain tylsää diskohumppaa. Mutta kun on hype.
Vierailija kirjoitti:
San Marinon viisu oli yksi iso LOL...vanha humppapoljento. Tuli mieleen jotkut muinaiset Suomen viritelmät.
Ai. Enpä ole tiennytkään, että meillä on vahva perinne ensimmäisen aallon eurooppalaisen discomusiikin tuotannossa.
Voi ei nyt tulee Slovenian muminaa
Vierailija kirjoitti:
Miten mulla tulee mieleen Lionel Richien joku kappale tämän Ruotsin biisin tietyistä kohdista.
I could be the sunlight in your universe...
Hirveä hurraus hurrille ennen kuin on tavuakaan laulanut