Euroviisut 2019 VIRALLINEN LIVEKOMMENTOINTI OFFICIAL
Kommentit (1592)
Olipa Sveitsi hyvä! Tää mamma on ainakin ihan valmiina dirty dancingiin!
Tää Latviahan on hyvä! Mitä Krista tästä sanoo ettei menetetä mitään, jos ei katsota!!
Sveitsin laulu oli ihana, mut tanssit vähän pilas. Suosikkini silti.
Huomasin yhtäkkiä että huidoin Sveitsin esityksen aikana koko ajan käsiä Lucan tahdissa :)
En tykännyt kuvauksesta.
Latvia on erittäin ajan hermolla folk-biisineen.
Tylsää kun kaikki laulaa englanniksi.
Krista on varmaan lukenut vauvapalstan kommentointia, jotenkin tuntuu siltä.
Venäjän upea Sergei Lazarev voittaa viisut!
"Tää on tylsä biisi, tulkaa instaliveen!" – kun alkaa ensimmäinen lähetyksen vähänkään erilainen esitys...
On kyllä eri planeetalta tää toinen semifinaali. Esiintyjät osaa jopa laulaa eikä friikkisirkus pyöri.
Latvian levy on juuttunut kiinni.
Nyt on kyllä kovi kilpailijoita tänä vuonna... Sveitsi, Alankomaat. Islanti, Australia. Ja kaikki vieläpä hyvin erilaisia! Onkohan tuossa nelikossa voittaja?
Minä en oikein välitä näistä Ruotsipaketeista (Sveitsi).
Ärsyttää nuo Kristan kommentit. Eikö katsojat saisi itse päättää millaisesta musasta tykkää, ilman Krista lyttää tietyt maat ennakkoon. Viime semin kohdalla Slovenia ja nyt Latvia. Itse tykkään rauhallisesta indiemusasta enemmän kuin esim. tuosta Sveitsin gigolotanssista. Kommentaattoreiden pitäisi olla puolueettomia eikä vaikuttaa äänestäjiin.
Sveitsin esityksen tanssijat Ruotsista. Eikö oikeasti Euroviisuihin löydy enää edes tanssijoita kuin Ruotsista?
Samaa mieltä kuin moni muu. Krista pois kommentoimasta!
Toi Latviahan olikin oikeasti hyvä vaikka Krista niin dissasi. Sen sijaan tämä Romania on aivan kaamea, ilmeisesti inspiroiduttu (umpisurkeasti) Addams Familysta.
Sveitsi on upea tanssijoineen! Kyllä Suomi näyttää köyhältä maalaisserkulta likaisine farkkuineen kunnon kansainvälisen menon rinnalla.