Euroviisut 2019 VIRALLINEN LIVEKOMMENTOINTI OFFICIAL
Kommentit (1592)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan tosi paljon Italialta! Video ja harjoitukset lupaavat hyvää, ja Mahmoodilla on henkilökohtainen tarina laulussa taustalla. Oon kuunnellut sitä studioversiota tosi paljon ja toivon että livenäkin menee yhtä hyvin.
Mahmood vaikuttaa koppavalta. Biisi on vakava, mutta pitääkö lavan ulkopuolellakin murjottaa.
Voih, en ole katsonut mitään sen haastatteluja. Kurjaa tietty jos halua ei ottaa kontaktia, tai jos ei koe oloaan mukavaksi valokeilassa? Toki sitten voi kysyä miksi lähtee viisuihin kun pressikiertuetta riittää. Mutta jos haluaa vaan että laulu puhuu puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan tosi paljon Italialta! Video ja harjoitukset lupaavat hyvää, ja Mahmoodilla on henkilökohtainen tarina laulussa taustalla. Oon kuunnellut sitä studioversiota tosi paljon ja toivon että livenäkin menee yhtä hyvin.
Mahmood vaikuttaa koppavalta. Biisi on vakava, mutta pitääkö lavan ulkopuolellakin murjottaa.
Mahmoodillahan on todella leveä hymy ja hymyillessään hän muuttuu ihan erinäköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Islannin Hatarin se blondi mies on niin eroottinen! Biisi ja esitys on muutenkin koukuttava. Toivottavasti voittavat!
Minä taas menen veteläksi Matthiaksen hahmosta. Paras kohta on kun hän "taluttaa" ylväästi sitä tanssijaa, joka konttaa lattialla. Olen ihan tavallinen Prisma-mutsi ja omaan nyt sitten vaihteeksi tällaisen fantasian 😂
No hei mä oon 99% aseksuaali ja silti just toi kohta oli mun suosikki :D. Omg hei.
Kyllä minä sitä mieltä olen, että turha Yle.ä on syyttää. UMK.ssa paremmat kuvakulmat, hienompi show, Netta matkii kissasta tuloa. He pilasivat Suomen show.n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Islannin Hatarin se blondi mies on niin eroottinen! Biisi ja esitys on muutenkin koukuttava. Toivottavasti voittavat!
Minä taas menen veteläksi Matthiaksen hahmosta. Paras kohta on kun hän "taluttaa" ylväästi sitä tanssijaa, joka konttaa lattialla. Olen ihan tavallinen Prisma-mutsi ja omaan nyt sitten vaihteeksi tällaisen fantasian 😂
No hei mä oon 99% aseksuaali ja silti just toi kohta oli mun suosikki :D. Omg hei.
Minua ällöttää koko Hatarin esitys, hyi. En takuulla äänestä.
Odotan palavasti Ruotsin gospelmammojen esiintymistä, jee. Ja Luca Hänniä. Ja Norjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan palavasti Ruotsin gospelmammojen esiintymistä, jee. Ja Luca Hänniä. Ja Norjaa.
Ei tarvitse äänestää sellaista mistä ei tykkää :). Itse tosiaan pidin Islannista, Ruotsi myös hyvä, samoin Tsekki, Hollanti ja Italia. Sveitsi ei vielä ole vakuuttanut ja Norja aika kamala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä ihme; älä sitten äänestä Islantia. Eikä tarvitse tykätä. Se jakaa mielipiteet ja niin on tarkoituskin.
Äänestetään Britannia voittajaksi. Ensi vuonna Eu:sta eronnut Britannia joutuisi järjestämään viisut.
Vierailija kirjoitti:
Äänestetään Britannia voittajaksi. Ensi vuonna Eu:sta eronnut Britannia joutuisi järjestämään viisut.
Lähtekää nyt euroviisupalstoille levittämään tätä. Hyvä idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtekää nyt euroviisupalstoille levittämään tätä. Hyvä idea.
Viisuissa on jo liikaa politiikkaa muutenkin.
Nyt Darude ja Sebu voivat tehdä biisiin vapaasti muutoksia. Ehkä saadaan vielä hitti.
Kyllä monet ulkomaalaisetkin ihmettelee, ettei finaalissa. Kyllä naurattaisi, kun tästä biisistä tulis hitti. Nyt drendaavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahmoodillahan on todella leveä hymy ja hymyillessään hän muuttuu ihan erinäköiseksi.
Piti ihan googlettaa. Wau mikä hymy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matthiaskin on tosi kuuma, mutta en tiedä mikä Klemensissä niin muhun vetoaa 😅 Yleensä pidän maskuliinisista miehistä mutta Klemensin lanteenkeinutus on hekumallista. Ja lavakarisma muutenkin, sitä riittää koko joukkueella.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut, joka kuitenkin tykkää Belgian biisistä? Siihen live-esitykseen sanoisin, että jotenkin muistui mieleen se Valko-Venäjän viime vuoden biisi, josta tykkäsin myös, vaikka esitys menikin pieleen. Tässä kävi vähän samoin. Taitaa muuten jäädä viisut aika "huonosti" katsotuksi, kun ei ole sellaisia biisejä joista tykkäisin. Oikeastaan en ole mieltynyt täysin yhteenkään. Viime vuonna oli ihan eri asia ja kuuntelen biisejä todella paljon.
Minä tykkäsin Belgian biisistä tosi paljon.
Eiköhän Isaac Elliotilla (Belgia) ole enemmän kuin tarpeeksi kokemusta asioista. Todella kuuluisa ja pinnalla. Biisi nyt vain on koruton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää eniten suomalaisten negatiivinen asenne ennen kisoja. Pitäisi kannustaa omaa kilpailijaa eikä haukkua mediaa myöten. Ei ihme ettei kukaan halua edustamaan Suomea. Tänä vuonna minusta Superman olisi ollut menevämpi ja darudemaisempi biisi.
Superman taisi olla enemmistön ennakkosuosikki, mutta Look away voitti esityksessä olleen kuution takia, jota ei kuitenkaan lopulta lavalla nähty.
Vain suomalaiset taitavat olla niin hönöjä, että äänestävät lavastuksen tai esityksen vuoksi eivätkä kappaletta? Kyllä sitä esitystä, puvustusta ja lavastusta ehtii hiomaan valinnan jälkeen. Tärkeitä olisi valita oikea biisi, mieluiten up-tempo biisi.
Ei Australiallakaan taida biisi olla pääasia, vaan lavastus on herättänyt mielenkiinnon.
Australian biisissä lauletaan synnytyksenjälkisestä masennuksesta parantumisesta. Uutta sanomaa Euroviisuissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Euroviisuissa menestyvät ne valtiot, josta kansalaiset haluavat pois. Ulkomailla ollessaan nämä siirtolaiset äänestävät kotimaataan. Suomi ei menesty, koska täältä ei lähdetä.
Toisessa semissä Albanian lahjakas laulajatar kutsuu maanmiehiään kotiin maailmalta.
Hänelläkin selvästi kantaaottava kappale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut, joka kuitenkin tykkää Belgian biisistä? Siihen live-esitykseen sanoisin, että jotenkin muistui mieleen se Valko-Venäjän viime vuoden biisi, josta tykkäsin myös, vaikka esitys menikin pieleen. Tässä kävi vähän samoin. Taitaa muuten jäädä viisut aika "huonosti" katsotuksi, kun ei ole sellaisia biisejä joista tykkäisin. Oikeastaan en ole mieltynyt täysin yhteenkään. Viime vuonna oli ihan eri asia ja kuuntelen biisejä todella paljon.
Minä tykkäsin Belgian biisistä tosi paljon.
Mä kans. Ehkä se vain jää saman kategorian Hollannille kakkoseksi. Paaaaaljon parempi se oli kuin Suomi!