Mies, mihin veisit mut luontoretkelle? t. 45-vuotias nainen
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Kuuma erämies...
Suojelee naista villipedoiltaTäällä ainakin nainen joka lämpenisi osaavan ja hyväkroppaisen erämiehen syleilyssä. Yhdessä tähtitaivasta katsellen..
Jotain alkukantaista viehätystä tässä kyllä on. Osaava metsästäjämies, joka kantaa naiselle saaliin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuma erämies...
Suojelee naista villipedoiltaTäällä ainakin nainen joka lämpenisi osaavan ja hyväkroppaisen erämiehen syleilyssä. Yhdessä tähtitaivasta katsellen..
Kieltämättä mikä sen mukavampaa oli nuorena kuin makuupussissa hikoilla tytön kanssa. Ihania muistoja...
mies51v
45 v ?
Miten ois makkaratehtaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen itsekin nainen joten en lähtisi toista naista viemään minnekään luontoretkelle mutta muuten ottaen tiedän monia hienoja mestoja :)
Mihin veisit miehen? Vinkit kehiin?
Helsingin Harakkasaareen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kustantaa matkat kohteeseen ellei kyseessä ole jokin lähikohde, mihin voi esim. pyöräillä. Mies tietenkin ja nainen ei panosta retkeen mitenkään.
Et ole tainnut eräretkellä käydä koskaan? Jos olet niin kerro ihmeessä miten sellainen on edes mahdollinen kumppanin kanssa, joka ei panosta retkeen mitenkään?
Niinpä. On miehen reppuselässä koko matkan, eikä liikuta eväänsäkään. Nainen tekee riukukakan miehen sylissäkin.
Aivan. Luonnollisestikaan ei myöskään kanna omia kamppeitaan, osallistu reittien, yöpymispaikkojen ja ruokahuollon suunnitteluun yms.
Jokainen joka on edes kerran käynyt vaelluksella, tietää ettei siellä selviä tekemättä mitään. Ei yksikään ihminen joka ehdottaa eräretkelle
Kuulostaa ihan mun mieheltä. Minulle jää varusteiden hankinnat ja pakkaamiset, reittisuunnittelu ja suunnistaminen. Hirveää kitinää, jos on jotain epämukavuutta tai epävarmuutta. Onneksi mieheni on kuitenkin taitava tekemään ruokaa ja tiskaa retkiastiat mukisematta, mutta se on aika laiha lohtu.
Yhteinen perhetuttumme sen sijaan eräilee enemmän, mutta hänen taas oli aivan mahdotonta ymmärtää että minullakin on osaamista ja yritti päsmäröidä koko ajan. Kai hänellä oli joku näyttämisen tarve, mutta todella kiusallista katsottavaa.
Lopputulos on se, että teen vaellukset ja pitkän matkan melomiset yksin. Ei miehistä ole retkillä muuta kuin riesaa.
Kreetalle Samarian rotkoon, Ruunan koskelle, Linnansaareen norpparetkelle, Hetta-Pallas reitille
Saat valita järjestyksen
T: M71
Kuuma erämies...
Suojelee naista villipedoilta.