Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, mihin veisit mut luontoretkelle? t. 45-vuotias nainen

Vierailija
14.05.2019 |

?

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien sut minne vaan

Taivaanrannan taa

Yli merten seilataan

Yli vuorten kahdestaan

Kanssasi nähdä saan

Kun yö taas peittää maan

Sen hetken kanssasi jaan

Ihan kahdestaan

Vien sut minne vaan

Vierailija
42/94 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nyt joku hot erätaitoinen mies kalastais ja paistais muikut pannulla?

Sellainen vetoaa naiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kustantaa matkat kohteeseen ellei kyseessä ole jokin lähikohde, mihin voi esim. pyöräillä.  Mies tietenkin ja nainen ei panosta retkeen mitenkään. 

Et ole tainnut eräretkellä käydä koskaan? Jos olet niin kerro ihmeessä miten sellainen on edes mahdollinen kumppanin kanssa, joka ei panosta retkeen mitenkään?

Vierailija
44/94 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhä-Häkin kansallispuistoon kierrokselle.

Vierailija
45/94 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi viikon rinkkavaellus jossain varsinaisten turistipaikkojen (Karhunkierros, Saariselkä, jne) ulkopuolella? Vaikka Värriöllä tai Inarijärven itäpuolisilla alueilla. Omat varusteesi joutuisit kantamaan. Minä voin kantaa teltan ja keittimen polttoaineineen. Käykö ruska-aikaan? Silloin voi kyllä olla jo pakkasia ja tulla räntää. Mutta voi olla hienoja aurinkoisia syyspäiviä.

Kuulostaa erittäin hyvältä muuten, mutta ehkä hiukan lämpimämpi ajankohta vuodesta?

Ap

Et vastannut mulle mitään, koska olen työtön? Hahh...

Vierailija
46/94 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nyt joku hot erätaitoinen mies kalastais ja paistais muikut pannulla?

Sellainen vetoaa naiseen.

Ok, pakataan dynamiitti mukaan.

Vierailija
47/94 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran vein yhden naisen kävelylle kuusamossa vajaa 10 km peruskierros , ja voi hele*** sitä kitinää ja valitusta jo parin kilsan jälkeen.

Taisi olla joku cityvihreä?

Vierailija
48/94 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy saada pestä a-pää ennen yöpuulle vetäytymistä. 

T. Kakkahousu

Vierailija
49/94 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka kustantaa matkat kohteeseen ellei kyseessä ole jokin lähikohde, mihin voi esim. pyöräillä.  Mies tietenkin ja nainen ei panosta retkeen mitenkään. 

Et ole tainnut eräretkellä käydä koskaan? Jos olet niin kerro ihmeessä miten sellainen on edes mahdollinen kumppanin kanssa, joka ei panosta retkeen mitenkään?

Niinpä. On miehen reppuselässä koko matkan, eikä liikuta eväänsäkään. Nainen tekee riukukakan miehen sylissäkin.

Vierailija
50/94 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi viikon rinkkavaellus jossain varsinaisten turistipaikkojen (Karhunkierros, Saariselkä, jne) ulkopuolella? Vaikka Värriöllä tai Inarijärven itäpuolisilla alueilla. Omat varusteesi joutuisit kantamaan. Minä voin kantaa teltan ja keittimen polttoaineineen. Käykö ruska-aikaan? Silloin voi kyllä olla jo pakkasia ja tulla räntää. Mutta voi olla hienoja aurinkoisia syyspäiviä.

Kuulostaa erittäin hyvältä muuten, mutta ehkä hiukan lämpimämpi ajankohta vuodesta?

Ap

Jos homma alkaa veneen varastamisesta, fiilis on jo vähän pilalla. Sorry.

Vierailija
51/94 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on intressini viedä ap luontoretkelle?

Vierailija
52/94 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kestätkö räkkäaikaa paremmin kuin kylmää?

Syyspimeällä nuotionpiirissä vain me kaksi. Se voittaa kesäreissut mennen tullen. Otetaan vielä laavu nuotio-iltoja varten. Kylmähän on vain varustekysymys.

Vierailija
53/94 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos homma alkaa veneen varastamisesta, fiilis on jo vähän pilalla. Sorry.

Ai sä ootkin ihan maidonlitkijä. No ei sun kanssa olis edes kivaa.

T: Merirosvo

Vierailija
54/94 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella ei tee mitään erämaassa. Eri juttu tavata sitten siellä ihmisten ilmoilla.

Vierailija
55/94 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kestätkö räkkäaikaa paremmin kuin kylmää?

Syyspimeällä nuotionpiirissä vain me kaksi. Se voittaa kesäreissut mennen tullen. Otetaan vielä laavu nuotio-iltoja varten. Kylmähän on vain varustekysymys.

No jos onnistuisit pitämään mut lämpimänä.?

Ap, vilukissa.

Vierailija
56/94 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. On miehen reppuselässä koko matkan, eikä liikuta eväänsäkään. Nainen tekee riukukakan miehen sylissäkin.

Aivan. Luonnollisestikaan ei myöskään kanna omia kamppeitaan, osallistu reittien, yöpymispaikkojen ja ruokahuollon suunnitteluun yms.

Jokainen joka on edes kerran käynyt vaelluksella, tietää ettei siellä selviä tekemättä mitään. Ei yksikään ihminen joka ehdottaa eräretkelle lähtöä oleta voivansa heittäytyä vaan täysin toisen palveltavaksi. Ne naiset jotka palveltavana haluavat olla, ehdottavat ihan toisenlaista paikkaa ja tekemistä kuin eräretkeily.

Vierailija
57/94 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran vein yhden naisen kävelylle kuusamossa vajaa 10 km peruskierros , ja voi hele*** sitä kitinää ja valitusta jo parin kilsan jälkeen.

Noin on käynyt mullekin. Mökillä sitten vinkutin häntä eri syystä. Naisista ei ole luonnonhelmaan rämpimään

mies51v

Vierailija
58/94 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin on käynyt mullekin. Mökillä sitten vinkutin häntä eri syystä. Naisista ei ole luonnonhelmaan rämpimään

mies51v

Tykkäsit kuitenkin.

Vierailija
59/94 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus, mutta se oli mies joka kitisi ja valitti. Ja minä olin kuitenkin meistä se huonokuntoisempi.

T. Nainen

Vierailija
60/94 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käskisin sun ladata retkipaikka appin puhelimees ja valita siitä joku kiva paikka

Ai yksinkö sais lähteä?

Juu ei. Siinä on hyvä appi mistä löytyy lähistön kivat paikat vaikka kesällä ajellessa eripuolilla suomea