Mies, mihin veisit mut luontoretkelle? t. 45-vuotias nainen
Kommentit (94)
Mä olen itsekin nainen joten en lähtisi toista naista viemään minnekään luontoretkelle mutta muuten ottaen tiedän monia hienoja mestoja :)
Käskisin sun ladata retkipaikka appin puhelimees ja valita siitä joku kiva paikka
Vierailija kirjoitti:
Käskisin sun ladata retkipaikka appin puhelimees ja valita siitä joku kiva paikka
Ai yksinkö sais lähteä?
Käyttäjä28144 kirjoitti:
No vaikka Riisitunturille.
Tsot, tsot. Mulla on mökki siinä vieressä. Pysy omalla reviirilläsi
Käyttäjä28144 kirjoitti:
No vaikka Riisitunturille.
Missä tää on?
En ole koskaan ymmärtänyt miksi miehen pitäisi järjestää matkoja ja elämyksiä naiselle. Miten se liittyy sukupuoleen?
Vastavuoroisena toimintana sen ymmärrän. Silloin ei ole väliä järjestääkö nainen lätkäillan vai mies liput fudismatsiin – tai teatteriin.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt miksi miehen pitäisi järjestää matkoja ja elämyksiä naiselle. Miten se liittyy sukupuoleen?
Vastavuoroisena toimintana sen ymmärrän. Silloin ei ole väliä järjestääkö nainen lätkäillan vai mies liput fudismatsiin – tai teatteriin.
No kuka sanoo ettei vois olla vastavuoroista?
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen itsessään on elämys.
Liittyisikö tähän retkeen luonnossa lempimistä?
Kuka kustantaa matkat kohteeseen ellei kyseessä ole jokin lähikohde, mihin voi esim. pyöräillä. Mies tietenkin ja nainen ei panosta retkeen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen itsekin nainen joten en lähtisi toista naista viemään minnekään luontoretkelle mutta muuten ottaen tiedän monia hienoja mestoja :)
Mihin veisit miehen? Vinkit kehiin?
Vierailija kirjoitti:
Kuka kustantaa matkat kohteeseen ellei kyseessä ole jokin lähikohde, mihin voi esim. pyöräillä. Mies tietenkin ja nainen ei panosta retkeen mitenkään.
No voi jeesus, pitääkö tää viedä tälle akselille?
Sulle tekis varmaan luontoretki hyvää; mene yksin, ei tarvitse miettiä kuka maksoi kelle.
Ap
Kuvailkaa miehet vähän mitä siellä kohteessa naisen kanssa tekisitte!😉
Ap
Voitas lainata läheisen vanhustentalon soutuvenettä ja lähteä saimaalle soutamaan eväskorin kanssa. Johonkin kivaan saareen ja teen tulen sinne. Avaan pullon espanjalaista viiniä sinulle ja laitan kyljykset paistumaan. Syödään ja jutellaan, katotaan mitä tapahtuu.
T: Työtön 28v mies
Luontoihmisiä paikalla?