Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

* MARRASMAMMOJEN TIISTAI -> TORSTAI *

23.05.2006 |

Huhuu, missä te kaikki ootte? Eikös näin sadepäivänä olisi mukava viettää aikaa koneella ja kirjoitella kuulumisia... ;-)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

10kaks: Muistelisin, että mustikasta kakka voi olla tummempaa, onhan luumustakin sellaista luumun näköistä, ainakin meillä. Pertulle en vielä ole mustikkaa antanut, kun välillä massu ollut kovalla ja mustikasta ei ainakaan apua siihen ole. Kertokaahan kenen vauvelit jo mustikkaa saaneet, mitä on?

Tympäsee! Välillä niin rassaa vaan tällanen arki tai lähinnä siivous, ruuan laitto,pyykin pesu ja taas alusta, kun kaiken on saanut tehtyä.Ja hiekat!!!! Meidän kolme vuotias neiti on kyllä erittäin ahkera, nytkin järkkäs omasta huoneestaan lelut ym tavaransa omille paikoille, että saa imuroitua. Kotona muuten kyllä viihdyn. Kotiapulainen ois kyllä kiva, jäis omiin hommiin enemmän aikaa =)

Valivali täältä suunnasta. Eipä onnex tämän vakavampaa valitusta. Jossain oli usalaisesta tutkimuksesta, että kotiäidit ois niin ku rikkaimpia työtuntiensa johdosta ja summa minkä tienaisivat oli jotain 10 000 euron luokkaa, oon tainnu unohtaa ilmottaa tilinumeroni, kun ei ole moisia summia näkynyt, vaikka jo reilu kolme vuotta olen tätä hommaa tehnyt. Niillä jo muutaman kotiapulaisen palkkaisikin.

Vierailija
22/24 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

kaksi kertaa olen meidän maatuskalle mustikkaa sisältävää pöperöö antanut ja molemmilla kerroilla tämän jälkeen kakka erittäin kovalla ja mustaa. Eli uskon että mustikasta musta kakka :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen viettänyt netitöntä viikkoa, mutta laitanpa kuulumisia nyt.

Neuvolassa täti mittaili neitiä kolme kertaa, kun tyttö oli kuukaudessa kutistunut. En tiä sitten, mikä mittavirhe tullut 5kk neuvolassa.. No, nyt joudumme sitten mittaukseen 7kk neuvolaan, kun tavallisesti mentäis vasta 8kk. Onhan tuo likka aika töpö, kun oli vaan 64 cm. Miinus käyrällä mennään. Painoo vähän reilu 7kg, pieni, mutta pippurinen :)

Vauvakuume on kova, kohta lentää pillerit roskikseen. Ihanaa ois taas kokea raskauskin. Nyt kaikki arjessa on jo paljon helpompaa, kun vauva 6kk.

Mustikka on meillä värjännyt kakan mustaksi.

Nyt en muuta muista, pitikö kommentoida. Täytyy päästää ukko koneelle, kun tossa selän takana notkuu.. Piti kirjoittaa tuli perseen alla, koittakee saada selevää..

Vilma ja tyttö 6kk+8pvää

Vierailija
24/24 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kenkku fiilis tällä hetkellä. Viime yö oli tosi katkonainen kun poika heräsi vähän väliä joko syömään tai itkustelemaan. Vajaa kaksi tuntia oli pisin pätkä mitä sain yhteen menoon nukkua, muuten oli herätyksiä joka tunti tai useamman kerran tunnissa. Poika tekee tällä hetkellä molempia yläetuhampaita joten ne kai niitä yöunia häiritsee. Toinen etuhampi on jo puhjennut läpi ja toinen jo kuultaa ikenen läpi joten josko sitten taas vähäksi aikaa helpottaisi kun molemmat ovat puhjenneet kunnolla. Tai sitten ei. Näitä huonoja öitä meillä kun on riittänyt jo muutamaksi viikoksi.

Olin jo aamulla ihan känkkis-tuulella kun väsytti niin paljon että päässä humisi. Olisin toivonut että mies olisi jaksanut herätä pojan kanssa ylös ja olisin saanut kerrankin jatkaa itse unia mutta ei toivoakaan. Nousi mies sentään vähän myöhemmin ylös auttamaan mua pojan aamutoimissa, joten ei ihan toivoton tapaus mutta olis kyllä uni tehnyt vielä poikaa. Kaikki pienetkin asiat ärsytti koko aamun, vasta aurinkoisella vaunulenkillä alkoi vähän elämä voittaa.

Tuossa käytiin sitten mun vanhempia moikkaamassa Tampereen kylpylässä ja siellä oli mukavaa kun poikakin oli taas niin ihanalla tuulella. Kotimatkalla mies alkoi kuitenkin rutista kuinka oltiin siellä liian kauan ja hänen arvokas vapaapäivänsä on mennyt ihan hukkaan. Myös vaipanvaihtojutuista mies alkoi nurisemaan tyhmiä, en edes jaksa selittää tarkemmin kun ärsyttää että noin pienistä jutuista pitää ylipäätään alkaa riitaa haastamaan. Riitelyksi se kotimatka sitten meni ja kotiin kun päästiin, mies vaihtoi nopeasti vaatteet ja lähti golf-kentälle päästelemään pahimpia puhinoita pihalle. Mä jäin tänne sitten nukuttamaan poikaa päivän viimeisille torkuille. Poika nukahti onneksi tosi helposti, joten pääsin tänne rutisemaan. ;-) Uskomatonta miten tyhmistä asioista sitä saa välillä riidan aikaiseksi, ärsyttää ja ketuttaa. Veikkaan että mies tulee kotiin vasta suurinpiirtein kun aurinko laskee, ja sekin ärsyttää lisää kun tiedän että joudun väsyneenä tekemään yksin kaikki pojan iltatoimet, nukuttamiset yms. Jotenkin sitä toivoisi että näin vapaapäivinä jaettaisi enemmän näitä hommia.

Hildaliina: Mulla usein sama tympiminen päällä noista arjen hommista, kun tuntuu että päivästä toiseen pyykkäät ja siivoilet ja aina vaan pyykkikori on pullollaan ja villakoirat juoksentelee edelleen nurkissa. Nyt kun poika pääsee jo vähän liikkumaan, tuntuu siltä että pitäisi paremmin siivota paikat. Tuo kun nuolee lattiat, pöydän jalat, maton reunat, seinät ja kaiken mahdollisen mikä eteen tulee. Noh, jospa tuo pikku-vilperi tulisi immuuniksi pöpöille kun saa kerättyä kunnon bakteerikannan elimistöönsä. ;-)

10kaks: Meidän pojankin kakka muuttuu aika mustanpuhuvaksi mustikan syönnin jälkeen. Joten ei varmaankaan mitään syytä huoleen. :-)

Helpottipas kun sai vähän rutkuttaa. Pienet on välillä murheet ja ärtymyksen aiheet juu, etenkin näin väsyneenä.

Ärrimurri-Auringonkukka ja päikkäreitä posottava pikku-päivänsäde :-)