Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä miehen kanssa

Vierailija
14.05.2019 |

joka on minuun ihastunut mutta haluaa olla kaveri koska en ole itse häneen ihastunut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaikka kahville tai shoppailemaan.

Vierailija
2/6 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä etäisyyttä. Tulee yrittämään joka kerta kun saa mahdollisuuden. Humalassa todennäköisesti lääppii. Älä ainakaan ikinä sammu/nukahda sen seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ihan oma itsesi. Röyhtäile, piereskele, puhu menkoista ja vatsavaivoista... kyllä se ihastus siitä haihtuu.

Vierailija
4/6 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä etäisyyttä. Tulee yrittämään joka kerta kun saa mahdollisuuden. Humalassa todennäköisesti lääppii. Älä ainakaan ikinä sammu/nukahda sen seurassa.

Sinulla on aika erikoinen käsitys ihastumisesta, jos ajattelet että ihastunut ihminen ahdistelee ja yrittää r aiskata. Toivottavasti et itse ikinä ihastu keneenkään ainakaan tuollaista käyttäytymistä aiheuttavalla tavalla.

Vierailija
5/6 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata selkäranka ja tee miehelle selväksi, että sinulla ei ole tunteita häntä kohtaan. Älä roikuta häntä löysässä hirressä, vaikka huomio tuntuukin kivalta.

Vierailija
6/6 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on aika erikoinen käsitys ihastumisesta, jos ajattelet että ihastunut ihminen ahdistelee ja yrittää r aiskata. Toivottavasti et itse ikinä ihastu keneenkään ainakaan tuollaista käyttäytymistä aiheuttavalla tavalla.

En suinkaan, olen nainen. Ja minuun on ollut useampi mies ihastunut kuluneen 15v aikana. Eli ihan kokemuksesta puhun. Aina ne yrittää lääppiä, etenkin humalassa. Ja se perinteisin kotimainen r*iskaustyyppi heti parisuhdeväkivallan jälkeen on nimenomaan kaverimies, joka päättää kännissä rakastella samunutta naista. Sitä ihan oikeasti tapahtuu. Ehkä jokainen mies ei toimi näin, mutta tarpeeksi moni kuitenkin, ettei kannata ottaa riskiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän