Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö mun ottaa nyt sitten toi naapurin Make miehekseni, kun en ole viiteen vuoteen muita löytänyt eron jälkeen?

Vierailija
14.05.2019 |

Ei oole ihan täydellinen, mutta tyydynkö häneen. En osaa olla yksinkään. Mulla on tarve passata ja miellyttää tai olen onneton. N48

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota. Jos laitat treffipalstalle tuon kriteeriksi ja että haluat miellyttää ja passata miestä, niin voit valita 200 tarjokkaasta jonkun kivemman jo ensi viikolla.

N47

Vierailija
2/18 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs väliää sillä on jos orkun saa sulle aikaseksi ja sinä imaiset kassit tyhjiksi niin homma pelaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Make trollaa paljon

Vierailija
4/18 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tulla passaamaan ja miellyttämään minua, seksiä ei tosin tipu kun olen nainen mutta ilmainen kotiapu kelpaa kyllä.

Vierailija
5/18 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoisa P15: älä jaksa

Vierailija
6/18 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinäkään ole muuta kuin naapurin liisa

Vierailija
7/18 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Makella asiaan mitään sanottavaa?

Vierailija
8/18 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mutta Maken vaimolla voi olla.

Vierailija
9/18 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti kehtaamisongelma estää sanomasta mitään ja N48 + Make muuttavat pian yhteen

10/18 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein ottaa kumppaniksi jotakuta vain sen takia, ettei halua olla yksin. Entä jos myöhemmin löydät jonkun, johon oikeasti rakastut, jätätkö sitten naapurin Maken? Haluaisitko itse olla tuollaisessa asemassa suhteessa?

Vierailija
11/18 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Ei ole oikein ottaa kumppaniksi jotakuta vain sen takia, ettei halua olla yksin. Entä jos myöhemmin löydät jonkun, johon oikeasti rakastut, jätätkö sitten naapurin Maken? Haluaisitko itse olla tuollaisessa asemassa suhteessa?

Niin sitä olen miettinyt, mutta ajattelin jos tunteet kasvavat ajan myötä kuitenkin. Make kuitenkin rakastaa minua, mä olen ollut vähän kiinni vanhoissa muistoissa ja exässäni.  Tässä on vaikea kysymys oikeasti. N48

Vierailija
12/18 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

Niin sitä olen miettinyt, mutta ajattelin jos tunteet kasvavat ajan myötä kuitenkin. Make kuitenkin rakastaa minua, mä olen ollut vähän kiinni vanhoissa muistoissa ja exässäni.  Tässä on vaikea kysymys oikeasti. N48

Minuapas! Alttarilla lupasi.

Vierailija
13/18 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinäkään ole muuta kuin naapurin liisa

En olekaan. Mutta tunteita ei ole oikein ketään kohtaan pitkän liiton jälkeen, jossa mies jätti mut. Make arvostaa, auttaa ja välittää - sanoo jopa rakastavansa. N48

Vierailija
14/18 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

Minuapas! Alttarilla lupasi.

Ei Make oo ollut naimisissa koskaan, joten nyt on väärä naapurin Make:) ap.

Vierailija
15/18 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei saanut kannatusta Maken kanssa hynttyiden yhteen laittaminen sitten. En mä nyt uskalla mihinkään treffipalstallekaan mennä kuitenkaan. Eli ehkä mä sittenkin otan Maken vastoin teidän mielipidettä? 

Vierailija
16/18 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit tulla passaamaan ja miellyttämään minua, seksiä ei tosin tipu kun olen nainen mutta ilmainen kotiapu kelpaa kyllä.

Elä nyt ronkeliksi ala, kyllähän jos hyvää passausta tulee, niin jotenkin se pitää hyvittää

Vierailija
17/18 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin lepäileen Maken sohvalle.

Vierailija
18/18 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Make tykkää enemmän lipsutetta suonikasta ? :confutse: