Pitääkö mun ottaa nyt sitten toi naapurin Make miehekseni, kun en ole viiteen vuoteen muita löytänyt eron jälkeen?
Ei oole ihan täydellinen, mutta tyydynkö häneen. En osaa olla yksinkään. Mulla on tarve passata ja miellyttää tai olen onneton. N48
Kommentit (18)
mitäs väliää sillä on jos orkun saa sulle aikaseksi ja sinä imaiset kassit tyhjiksi niin homma pelaa
Voit tulla passaamaan ja miellyttämään minua, seksiä ei tosin tipu kun olen nainen mutta ilmainen kotiapu kelpaa kyllä.
Ethän sinäkään ole muuta kuin naapurin liisa
Onko Makella asiaan mitään sanottavaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mutta Maken vaimolla voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti kehtaamisongelma estää sanomasta mitään ja N48 + Make muuttavat pian yhteen
Ei ole oikein ottaa kumppaniksi jotakuta vain sen takia, ettei halua olla yksin. Entä jos myöhemmin löydät jonkun, johon oikeasti rakastut, jätätkö sitten naapurin Maken? Haluaisitko itse olla tuollaisessa asemassa suhteessa?
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Faith kirjoitti:
Ei ole oikein ottaa kumppaniksi jotakuta vain sen takia, ettei halua olla yksin. Entä jos myöhemmin löydät jonkun, johon oikeasti rakastut, jätätkö sitten naapurin Maken? Haluaisitko itse olla tuollaisessa asemassa suhteessa?
Niin sitä olen miettinyt, mutta ajattelin jos tunteet kasvavat ajan myötä kuitenkin. Make kuitenkin rakastaa minua, mä olen ollut vähän kiinni vanhoissa muistoissa ja exässäni. Tässä on vaikea kysymys oikeasti. N48
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Niin sitä olen miettinyt, mutta ajattelin jos tunteet kasvavat ajan myötä kuitenkin. Make kuitenkin rakastaa minua, mä olen ollut vähän kiinni vanhoissa muistoissa ja exässäni. Tässä on vaikea kysymys oikeasti. N48
Minuapas! Alttarilla lupasi.
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinäkään ole muuta kuin naapurin liisa
En olekaan. Mutta tunteita ei ole oikein ketään kohtaan pitkän liiton jälkeen, jossa mies jätti mut. Make arvostaa, auttaa ja välittää - sanoo jopa rakastavansa. N48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Minuapas! Alttarilla lupasi.
Ei Make oo ollut naimisissa koskaan, joten nyt on väärä naapurin Make:) ap.
Eli ei saanut kannatusta Maken kanssa hynttyiden yhteen laittaminen sitten. En mä nyt uskalla mihinkään treffipalstallekaan mennä kuitenkaan. Eli ehkä mä sittenkin otan Maken vastoin teidän mielipidettä?
Vierailija kirjoitti:
Voit tulla passaamaan ja miellyttämään minua, seksiä ei tosin tipu kun olen nainen mutta ilmainen kotiapu kelpaa kyllä.
Elä nyt ronkeliksi ala, kyllähän jos hyvää passausta tulee, niin jotenkin se pitää hyvittää
Ei muuta kuin lepäileen Maken sohvalle.
Eikö Make tykkää enemmän lipsutetta suonikasta ? :confutse:
Älä ota. Jos laitat treffipalstalle tuon kriteeriksi ja että haluat miellyttää ja passata miestä, niin voit valita 200 tarjokkaasta jonkun kivemman jo ensi viikolla.
N47