Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaa osaamatonta äitiä. Miten vauva rattaista kotiin?

Vierailija
14.05.2019 |

Minulla on 11 kk ikäinen, 12 kg painava vauva, joka ei kävele vaan pitää kantaa. Meidän vaunuvarasto on viereisen rapun alakerrassa (pitää kulkea ulkokautta sinne) ja asumme toisessa kerroksessa, hissiä ei ole. Minusta on jotenkin todella hankalaa saada vauva raahattua sieltä vaunuvarastosta ostosten kanssa kotiin ulkoa tullessa, ulko-ovikin on niin painava, että sitä ei saa yhdellä kädellä auki (pitää aina avata avaimella). Neuvokaa tähän joku järkevä tapa. Asia meni hankalaksi kun vauva siirtyi kannettavasta vaunukopasta rattaisiin. Olen nyt 2 kk ajan tehnyt niin, että menen rattailla alaovelle, avaan alaoven siihen alanuppiin auki, jätän rattaat alakertaan ja kannan kainalossa vauvan ja ostoskassin ylös asuntoon, palaan vauvan kanssa alas ja vien rattaat varastoon ja palaan vauvan kanssa kotiin ja yritän vauva kainalossa kumartua samalla sen alaoven alanupista pois ja kiinni.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/44 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku ruokakaupat toimittaa kotiovelle asti ostokset.

Voisi vaikkapa kerran viikossa tilata isommin/painavammat, niin vähän helpotusta siitäkin.

Itsellä ei ole lapsia, mutta kun olen autoton, niin käyn aina repun kanssa kaupassa.

Kauppakassin ei tarvitse olla mitenkään poikkeuksellisen painavilla ostoksilla lastattu,

kun se jo alkaa tuntua ikävältä kannettavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa ostokset kotiin. Kantavat keittiön pöydälle asti.

Vierailija
44/44 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut samassa jamassa paitsi että kerroksia oli kolme ja kannettavina kaksoset. Onneksi 15 vuotta ovat hävittäneet päästä tuon ajan enkä tosiaan muista miten selvisin. Sen kyllä muistan että nopea sai olla =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi