Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin elää vanhanapiikana jonkun toisen naisen kanssa

Vierailija
14.05.2019 |

Olisi mukavaa olla kämppis/kaverisuhteessa jonkun toisen samanhenkisen naisen kanssa. Seksuaalisuuttakin voisi jakaa, mutta se ei ole välttämätöntä. Olisi ihanaa elää sillä lailla, että on ainakin yksi ihminen elämässä koko ajan, joka ei kuitenkaan vaadi minulta hirveästi parisuhde- tai muitakaan asioita.
En tiedä, miksi minulle olisi tärkeää elää mieluummin naisen kuin miehen kanssa. Olen kyllä seksuaalisesti suuntautunut miehiin(kin) mutta se maskuliinisen energian jatkuva läsnäolo ja kaikki miesten tyypilliset piirteet varmaan ahdistaisivat arjessa. Minulla on ollut vain pari kertaa pidempi parisuhde miehen kanssa ja nämä ovat onnistuneet (sen aikaa kuin onnistuivat) sen takia, että miehet olivat aika feminiinisiä luonteeltaan sekä kestivät hyvin laiskuuttani.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi niiiiin täydellistä. Kotiin on aina kiva tulla, ja siellä on kiva olla, kun siellä on nainen. Miehen kanssa ei niinkään...

Vierailija
2/39 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset ala jo nyt siihen? Harva nainen haluaa oikeasti asua yksin. Paitsi ettei halua asua likaisen miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut paljon samantapaisia ajatuksia. Viehätyn kyllä miehistäkin, mutta asuminen yhdessä miehen kanssa tuntuu jotenkin vastenmieliseltä ajatukselta. 

Vierailija
4/39 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toimisi se, että asuisin vaikka naapurina ystäväni kanssa, joka on myös sinkku. Ei missään nimessä mitään seksiä, mutta olisi lenkkikaveri ja apua, jos sattuu vaikka sairastumaan. Ehkä joskus toteutuukin tämä, en missään nimessä halua enää asua tai seurustellakaan kenenkään miehen kanssa.

Vierailija
5/39 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut paljon samantapaisia ajatuksia. Viehätyn kyllä miehistäkin, mutta asuminen yhdessä miehen kanssa tuntuu jotenkin vastenmieliseltä ajatukselta. 

Sama ongelma. Aivan ihana mies, mutta supuolielin puistattaa.. Tekee mieli alkaa aina itkemään kun ahdistaa niin pahasti jos pussaillessa tuntee seisokin

Vierailija
6/39 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asuvat naiset ovat normaalisti aivan yhtä seksuaalisia kuin parisuhteessa elävät, joten voipi olla ongelmallista löytää pelkästään kaverikumppania alle 60 ikäisistä. 

Vierailija
7/39 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset ala jo nyt siihen? Harva nainen haluaa oikeasti asua yksin. Paitsi ettei halua asua likaisen miehen kanssa.

Aloitukseni viimeisestä lauseesta löytyy vastaus tähän! Ap

Vierailija
8/39 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli, mutta valitettavasti se kariutui siihen, että hän muutti yhteen miehen kanssa.

Vierailija
9/39 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä asun kaksiossa esiteini-ikäisen lapsen kanssa enkä jaksa muuttaa vain siksi, että saisin aikuisen asuinkumppanin. Ehkä vasta sitten, kun lapsi on muuttanut pois. Silloin vasta alan olla oikeasti vanhapiikaikäinenkin.

Mutta ilmeisesti olen vähän seurankaipuinen jo nyt, kun vaivauduin kerran aloituksenkin tekemään. Ap

Vierailija
10/39 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä asun kaksiossa esiteini-ikäisen lapsen kanssa enkä jaksa muuttaa vain siksi, että saisin aikuisen asuinkumppanin. Ehkä vasta sitten, kun lapsi on muuttanut pois. Silloin vasta alan olla oikeasti vanhapiikaikäinenkin.

Mutta ilmeisesti olen vähän seurankaipuinen jo nyt, kun vaivauduin kerran aloituksenkin tekemään. Ap

Kyllähän sitä kaikkea tulee pohtineeksi, ei itsellekään ajankohtainen käytännön syistä. Mulla ei ole varsinaisesti mitään miehiä vastaan, mutta en vain enää halua miestä elämääni, en kyllä seksikumppaniksi naistakaan. Naapurina asuva paras ystävä olisi ideaali, kuten kirjoitin, mutta tällä hetkellä asumme kaukana toisistamme. Tilanne voi jossain vaiheessa muuttua, kun ei kummallakaan ole velvoitteita. 

Olisihan tuossa vaikeutensakin, ainakin yhdessä asuessa. Pitäisi tuntea toinen tosi hyvin, että tietää, ettei käy hermoille. Parhaan ystäväni tunnen 7-vuotiaasta asti, että ei tulisi isoja yllätyksiä naapurista :)

Vierailija
11/39 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaillen edesmenneiden Tove Janssonin ja hänen kumppaninsa Tuulikki Pietilän saaristo elämää.

Vierailija
12/39 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihaillen edesmenneiden Tove Janssonin ja hänen kumppaninsa Tuulikki Pietilän saaristo elämää.

Yle Areenassa oli ihana dokumentti heidän elämästään Harun saarella, en tiedä onko vielä siellä.

Vierailija
13/39 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä kaikkea tulee pohtineeksi, ei itsellekään ajankohtainen käytännön syistä. Mulla ei ole varsinaisesti mitään miehiä vastaan, mutta en vain enää halua miestä elämääni, en kyllä seksikumppaniksi naistakaan. Naapurina asuva paras ystävä olisi ideaali, kuten kirjoitin, mutta tällä hetkellä asumme kaukana toisistamme. Tilanne voi jossain vaiheessa muuttua, kun ei kummallakaan ole velvoitteita. 

Olisihan tuossa vaikeutensakin, ainakin yhdessä asuessa. Pitäisi tuntea toinen tosi hyvin, että tietää, ettei käy hermoille. Parhaan ystäväni tunnen 7-vuotiaasta asti, että ei tulisi isoja yllätyksiä naapurista :)

Mulla ei tällaista parasta ystävää ole valmiiksi vielä :/ Olen kyllä asunut yhteisesti naisen tai naisten kanssa menneisyydessä monta kertaa (ei parisuhteessa). Ongelmia ei ole juurikaan ollut, vaan enimmäkseen mukavia muistoja. Ehkä nyt, kun lapsi on isompi ja enemmän pois kotoa, on alkanut miettiä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Ap

Vierailija
14/39 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan! Vielä jos saisi asua meren läheisyydessä. Eipä paremmasta väliä. Ap

Vierailija
15/39 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa, vaikka olen ihan hetero. Asuin nuorena solussa ja se oli ihanaa. Haluan vanhana asumaan mummojen soluasuntoon.

Vierailija
16/39 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mä olen fantasioinut pitkään mummokommuunista, eli talosta ja isosta pihasta, jossa asuu lisäkseni 1 - 2 samanhenkistä mummoa joiden kanssa voitais laittaa puutarhaa, pelata iltaisin, hoitaa kissoja ja toisinaan juoda vähän viiniä tai poltella pilveä vanhojen päivien ratoksi. Juoruiltaisiin muiden asiat ja taiteiltaisiin.

Vierailija
17/39 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun seksuaalisuus tulee kuvaan mukaan, tulee mukaan myös voimakkaampia tunteita, ainakin noin yleensä.

Jotenkin sen esille tuominen aloituksessa saa aikaan tunteen, että ap on ehta bi. Siinä ei sinänsä ole mitään väärää, mutta tuntuu, että haet parisuhdetta kuitenkin, nyt naisen kanssa.

Vierailija
18/39 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti kun seksuaalisuus tulee kuvaan mukaan, tulee mukaan myös voimakkaampia tunteita, ainakin noin yleensä.

Jotenkin sen esille tuominen aloituksessa saa aikaan tunteen, että ap on ehta bi. Siinä ei sinänsä ole mitään väärää, mutta tuntuu, että haet parisuhdetta kuitenkin, nyt naisen kanssa.

Kiitos mielipiteestäsi! Vähän on pohdintaa ollut asian suhteen ollut viime aikoina. Ap

Vierailija
19/39 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos mielipiteestäsi! Vähän on pohdintaa ollut asian suhteen ollut viime aikoina. Ap

Joo, itse olen hetero nainen ja voisin hyvin kuvitella muuttavani joskus vanhempana (en nytkään ole enää nuori) kimppaan jonkun hyvän naiskaverin kanssa. Seksi ei nousisi ikinä millekään ajatuksen saati sitten puheen tasolle asiaa miettiessäni, joten siksi laitoin tuon kommentin.

Vierailija
20/39 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, mä olen fantasioinut pitkään mummokommuunista, eli talosta ja isosta pihasta, jossa asuu lisäkseni 1 - 2 samanhenkistä mummoa joiden kanssa voitais laittaa puutarhaa, pelata iltaisin, hoitaa kissoja ja toisinaan juoda vähän viiniä tai poltella pilveä vanhojen päivien ratoksi. Juoruiltaisiin muiden asiat ja taiteiltaisiin.

Tommoseen voisin muuttaa minäkin, jos koiraakin suvaitaan. Voisi myös matkailla yhdessä.

Uskoisin, että tällaiset ratkaisut tulevat yleistymään, voisin heti löytää tuohon ainakin kolme yhteensopivaa naista. Ei samaan asuntoon, vaan samaan pihapiiriin. Olisi eläimillekin lähellä hoitaja, jos on sairaana tai matkalla, vuorovedoin autettaisiin toinen toistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi