Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Henny HarjusoIa

Vierailija
14.05.2019 |

Onko ollut jo puhetta täällä? Luulin pitkään, että ko. henkilö on mies, joka tykkää meikata jne, mutta näemmä on instassa ilmoittanut uudeksi nimekseen Henny Alexia Wilhelmina. En seuraa kyseistä tyyppiä (tämä kuva tuli sattumalta vastaan), joten en tiedä jos aiemmassa julkaisussa tai YouTubessa on ilmoittanut korjaavansa sukupuoltaan. Ja I l:n tilalla otsikossa on tarkoituksella, kun en tiesä mikä on täällä sen+suurin tilanne.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää sitten laittoi tubeen videon jossa kertoi sukupuolestaan. Oli niin pitkä video, etten millään jaksanut katsoa loppuun vaan skippasin osan, joten en tiedä mikä on lopputulos :D

Vierailija
2/9 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari päivää sitten laittoi tubeen videon jossa kertoi sukupuolestaan. Oli niin pitkä video, etten millään jaksanut katsoa loppuun vaan skippasin osan, joten en tiedä mikä on lopputulos :D

No niin tietysti, olisi siis pitänyt katsoa sieltä vielä ensin. En taida myöskään jaksaa katsoa, ei ihan niin paljon kiinnosta kuitenkaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos kiinnostaa, niin kannattaa katsoa tubesta Hennyn video sukupuolen korjausprosessista.

Vierailija
4/9 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi myös se video kesken, pitää tänään katsoa se loppuun.

En varsinaisesti seuraa häntä, mutta silloin tällöin tulee katsottua hänen videoitaan. Enkä tiedä miksi, koska itse koen, että olen hänen kanssaan ihan eri maailmasta - meikkaus on minulle pakkopullaa, asun maalla ja olen sellainen ulkoilmaihminen. Silti jotenkin vaan pidän hänestä jollain tavalla. :) ja aion jatkossakin seurata häntä ja toivon hänelle kaikkea hyvää.

Minulla on uskonnollinen kaveri, jonka mielestä tuo on sairasta ja mielestäni se, jos jokin on väärin. Kuten Hennykin videolla sanoi, tuo hänen matkansa ei ole keltään muulta pois.

Vierailija
5/9 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videossa selitti siis, että lähti sukupuolenkorjausprosessiin, koska tässä maailmassa on vaikeaa elää meikkaavana naiselllisena miehenä

Vierailija
6/9 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Videossa selitti siis, että lähti sukupuolenkorjausprosessiin, koska tässä maailmassa on vaikeaa elää meikkaavana naiselllisena miehenä

No nyt on kyllä melkoiset perustelut. Toivottavasti hän sisäistää sen että tuossa prosessissa meikkaaminen miehenä on pikkujuttuja.

Vierailija
7/9 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään jaksanut katsoa videota loppuun (laiska, tunnustan), mutta kommenteissa luki että kertoi olevansa muunsukupuolinen

Vierailija
8/9 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös se ole selvää kaikkien botox huulien, perse leikkauksien, hiustenpidennysten ja meikkaamisen jälkeen?

Niin mikä tässä oli nyt uutinen, Henry? Se että päätät vielä muuttaa nimesi?

aika pientä verrattuna aikaisempiin muokkauksiin. :D

Vierailija
9/9 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan kun Henry puhuu kuinka ihmiset ja yhteiskunta lokeroi ihmiset naiseksi/mieheksi tai muihin sukupuoliin, ja kuinka itse ei pidä siitä lokeroinnista. Mutta kuitenkin ottaa askeleen pidemmälle ja lokeroi itsensä?? Ja ei, kukaan ulkopuolinen ei missään nimessä vaadi häntä toimimaan näin. Mun mielestä on tyhmää syyttää yhteiskuntaa, ottaen huomioon miten paljon nykyään otetaan vähemmistöjä huomioon. Henrykin saisi olla ihan oma itsensä niinkuin tähänkin asti on ollut eikä kukaan vaadi kyseistä lokerointia.