Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KAMALIMMAT MENKKA-KOKEMUKSET

Vierailija
14.05.2019 |

Kehiin siis vaan.

1 oma kokemus sattui viime kesänä

Oli virhe silloin menkoojwn aikana laittaa valkoiset housut, eikä Mulla ollu mitään housuja varoiksi mukana. Olin siis lenkillä, kunnes huomaan että ihmiset kattoon mua jotenkin oudosti. Sitten yksi Kaverini kertoi mulle siinä lenkillä, että Mulla on jotain selvästi näkyvää punaista juttua takapuolessa. Siinä mä vaan kirosin, ja pärmensin hetken aikaa iteksieni kun kaveri hihitti vieressä, vaikka sanoi ettei naura tahallaan ja et anteeks et hän hihitti. No, ei muut ku mentii mun luo kylää nii sain vaihdettu alkkatit, siteen ja housut.😅💦

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus taitaa olla taas jonkun kuukautisfetisistisetämiehen tehtailema. Kukaan 14-vuotias ei oikeasti kirjoita noin huonosti, perverssi setämies yrittää esittää teiniä.

Vierailija
42/60 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus taitaa olla taas jonkun kuukautisfetisistisetämiehen tehtailema. Kukaan 14-vuotias ei oikeasti kirjoita noin huonosti, perverssi setämies yrittää esittää teiniä. Vitsi!

Vierailija
44/60 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalinta on varmaan olla juuri 13v. täyttänyt ja aloittaa ekojen menkkojen kunniaksi tämmöinen keskustelu av-palstallkjkmjyhjhhghkvyike.

Vierailija
45/60 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin yhden miehen kanssa Kanarialle joululomalla ketä tapailin, no tottakai menkat alkoivat HETI kun päästiin Inglesiin :D, siinä sitten oli verisiä lakanoita katseltava se viikko ja nolotti kun siivooja kävi vaihtamassa lakanat keskellä lomaa. XD Onneksi se oli sille miehelle ihan fine. Teippasi 60 cm leveät sängytkin yhteen jesarilla niin pysyivät yhdessä.

Vierailija
46/60 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi

Vierailija
47/60 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsi

Eikämollu

Vierailija
48/60 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
49/60 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
50/60 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.... Menin yhen miehen luokse yöksi, oli kivaa ja mahtavaa seksiä. Aamulla heräsin ennen häntä ja lakana ja petari veressä. Menkat oli sit just päättäny alkaa. Semisti ehkä hävetti. Tarjouduin kyllä ostaan uudet lakanat ja petarin. Hoito vaan tuumas, että kerta se ensimmäinen hällekin, että nainen sotkee menkkavereen koko sängyn.

Vierailija
51/60 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vikaa päivää eräässä työpaikassa, ja menkat tulivat yli niin, että kangaspäällysteinen työtuoli tahriintui. Voi nolous.

No onneksi oli vika työpäivä. Vielä nolompaa olis ollu mennä seuraavana päivänä töihin.

Vierailija
52/60 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
53/60 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/60 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
55/60 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli niin runsas vuoto, että puolen tunnin matka kaupalle juuri vaihdetun supertamponin + siteen kanssa oli liikaa; tamponi valui pois itsekseen kun oli niin täynnä, ja siteestä tuli läpi. Oli kamalat menkat! Normaalistikin vuoto on todella runsasta, muttei sentään ihan tämmöistä. 

Vierailija
56/60 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
57/60 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla viime viikolla. Jouduin ensiapuun kun tuli verta nin että yöpaita, sänky, kaikki veressä. Sain sieltä tabletteja joka vähensi vuotoa.

Miten tällaisen takia voi joutua ensiapuun? Itsellä joka menkkojen aikaan noin käy useasti.

Niin mullakin tulee usein veritahra housuihin ja lakanaan, mutta ymmärsin, että kirjoittajalla ei ollut kyse mistään pikku tahrasta, vaan sänky lainehti verestä.

Vierailija
58/60 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen fyysisesti raskasta työtä ja menkkojen toinen tai kolmas päivä menossa, olin ottanut särkylääkettä jo aikaisemmin. Yhtäkkiä kesken töiden alkoi aivan hirveä kipu, pyörrytti, oksetti ja silmissä sumeni ja korvat piippas. Oli pakko istua lattialle ja luulin kuolevani siihen paikkaan. Työkaveri onneksi tuli kysymään mikä tuli kun olin mennyt aivan valkoiseksi yhtäkkiä ja auttoi minut taukotilaan juomaan vettä. Onneksi työvuoro oli jo lopuillaan, pyörrytys helpotti välillä ja alkoi sitten uudestaan, jouduin soittamaan isäni hakemaan minut töistä kun en uskaltanut lähteä itse ajamaan.

Vierailija
59/60 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
60/60 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneessa istuminen saa tosissaan menkat lainehtimaan!

Mutta, aikuisiällä koulussa huomasin että menkat meni läpi. Hain autosta toiset housut ja itketti, kun en tiennyt milloin oli tullut läpi. Kukaan ei kommentoinut luokassa muodonmuutosta...