Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut lihavat

Vierailija
14.05.2019 |

Kehtaatte pitää esimerkiksi mahamakkaroita myötäileviä paitoja tai farkkuja, joista jenkkakahvat tursuaa?
Olen lihonut reippaasti 10 vuodessa, enkä kykene pitämään ihonmyötäisiä vaatteita.
Kadehdin ylipainoisia ystäviäni, jotka ovat itsevarmoja omia itsejään, vaikka ne jenkkiksen pullottaakin tai allit näkyy topissa.
Haluaisin olla yhtä itsevarma ja vapaa. En pidä näitä ystäviäni lainkaan rumina tai ajattele, että ompa huono paitavalinta.
Olen vain hirveän kateellinen, kun itse en siihen kykene. Pukeudun kaapuihin ja tiukoissa vatteissa peittelen vatsaani kaiken aikaa ja pursuavat jenkkakahvat ahdistaa ihan hirveästi.
Ylipainoa minulla on vielä n. 10kg eli ei edes mitenkään järjettömän paljon.

Olen laihdutuskuurilla tai oikeastaan tehnyt elämäntapamuutoksen ja olen saanutkin kiloja pois, mutta muistelen, että edes ollessani alipainoinen en sietänyt yhtäkään mahamakkaraa ja tämän vuoksi en yleensä istunut oikein missään tai syönyt mitään turvottavaa, jos piti lähteä ihmisten ilmoille.

Kasvot eivät minulla korvaa puuttuvaa vartaloa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopati. Nyt pitäisi varmaan sanoa se mitä odotat. "Eihän tuo ylipaino ole niin suuri, että sinulla kummampia makkaroita tms olisi. Ota nyt vaan rauhallisesti". Mutta enpäs sanokaan, häh.

Vierailija
2/6 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tätä nykyä ainakin 25 kiloa ylipainoa, mutta edes ollessani 30 kiloa kevyempi en "kehdannut" pitää mitään vartalonmyötäistä paitaa, kun makkarat muka näkyi. Tuleva kesä hirvittää, jos on yhtä lämmintä kuin viime kesänä, eikä pysty käyttämään makkaroita siloittavaa toppia paidan alla. Minäkin olen kateellinen itsevarmoille ihmisille, jotka pukeutuvat niinkuin haluavat, eivätkä mieti mitä muut heistä ajattelevat. Itseäni ahdistaa mielikuva itsestäni ja siksi yritän pukeutua peittävästi, enkä mielelläni vapaa-ajallani edes liiku ihmisten ilmoilla. Silti en tee itselleni ja olemukselleni mitään. Olen siis patalaiskan läskin prototyyppi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskimakkarat eivät ole kauniita, mutta ehkäpä ystäväsi eivät välitä ulkonäköasioista. Parasta vaan laihduttaa ulokkeet pois, niin saa pukeutua miten vaan :)

Vierailija
4/6 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan pidä ihonmyötäisiä vaatteita mutta liian isotkin vaatteet vain korostavat isoa kokoa. Kauhulla odotan kesää kun on niin äärimmäisen hankalaa löytää mitään päälle pantavaa. Minulla on huono vartalomalli ilman kilojakin eli aina on ollut äärimmäisen hankala pukeutua ja löytää vaatteita jotka istuisivat ja että olisi edes vähän muodinmukainen pukeutuminen eikä mitään mummotyyliä. Ei tosin tällä iällä enää mitään ylinuorekastakaan pukeutumista viitsi harrastaa.

Vierailija
5/6 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis mutta oon huomannut, että pyöreemmät naiset kiskoo usein paitansa helmaa. Muuten en kiinnitäis huomioo kenenkään paitoihin tai makkaroihin mutta se kiskominen kyllä kiinnittää huomion tehokkaasti.

Vierailija
6/6 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alleja ei ole. Kaikki läski naamassa ja vatsassa. Vatsan peitän pitkällä paidalla, vaikka näkyyhän se outokumpu. Housut voi olla millaiset vaan jos paita pitkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme