Apua ihonhoitoon - couperosa, laajentuneet ihohuokoset..
Nyt apua, alkaa konstit loppua. Mulla on siis couperoottinen iho, nenän pielukset punaiset, nenässä on jo näkyviä pintaverisuonia.. myös ihohuokoset tuntuvat selvästi erottuvilta, sillä en saa millään siistiä ja tasaista lopputulosta, kun laitan meikkivoidetta. Miten tällaista ihoa kannattaisi hoitaa, millä peittää? Olen asiakaspalvelutyössä ja jotain on aina aamuisin tehtävä. Olen kokeillut useita apteekin couperosaihon tuotteita ja periaatteessa tiedän mistä on kyse mutta ei tämä tästä muuksi ole muuttunut. Onko laserointi ainoa vaihtoehto noille näkyville verisuonille?
Kommentit (3)
Samat ongelmat täällä! Mulla on lisäksi aiemmin ollut aknea. Iho on voinut paremmin, kun olen käyttänyt aknehoidon jälkeen hajusteettomia, hellävaraisia (ja halpoja!) ihonhoitotuotteita, Erisan on suosikkini. Mulla on ongelmana sopivan meikkivoiteen löytyminen, koska paksu voide ei oikein sovi laajentuneille huokosille ja sitten kevyemmät eivät peitä couperosaa.
Kiinnostaisi tietää, onko täällä joku, joka on kokeillut laseria laajentuneisiin verisuoniin? Auttoiko?
Vinkkejä? 😊