Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on liian isot ulkonäkö paineet

...
13.05.2019 |

Siis näin yksin kertaisuudessa, mulla on liian isot ulkonäkö paineet ja ahdistaa olla muiden "kauniinpien" seurassa. Olen tosi iso kokoinen ja kasvon piirteetkin päin prinkkalaa. En tiedä kelle puhua sillä läheisille on jo puhuttu ja kavereiden kanssa en tykkää "tunteilla". Itsensä hyväksyminen ei onnistu enkä millään saa ajateltua itseäni kauniiksi. En ole itse tuhoinen mutta välillä vain mietityttää onko elämässä järkeä jos näyttää kauhealta. Ainakin puhun aiheesta vastataan vain että sinun täytyy oppia tykkäämään itsestäsi ja rakastamaan itseään sellaisena kun on,mutta entä jos minulla ei ole mitään mitä rakastaa enkä vain pysty tykätä itsestäni. Olen juuri se väärän kokoinen ihminen muiden seurassa:( olisiko vinkkejä mitä voisin tehdä? Vaikka ei tässä ole kyllä mitään tehtävissä:(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehkä hyvä unohtaa itsensä ja yrittää rakastaa vaan maailmaa. Itsestään on hyvä huolehtia sen verran, että terveys on kunnossa. Hyvä liikkua vähän, syödä riittävästi vihanneksia muun ohessa, juoda vettä ja pitää suolatasapaino kunnossa, niin pysyy kroppa jokseenkin kunnossa. Pienempi lautanen jos on pläski.

Olen ollut kohtuullisen tyytyväinen kun olen oppinut olemaan välittämättä liiemmälti siitä mitä muut ajattelevat minusta. Toki yritän kuitenkin käyttäytyä, ja olla aiheuttamatta muille mielipahaa. Olin kyllä jo aika vanha ja menettänyt kaiken toivon, ennenkuin pääsin tähän tilanteeseen.

Vierailija
22/23 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ruma"? Sillähän tarkoitetaan jotakuta, joka yksinomaan ulkomuotonsa takia on kertakaikkisen vastenmielinen ja luotaantyöntävä, ei tee mieli katsoa eikä lähestyä millään tavalla. Ja katsojalle on selvää, että tuo hirvittävä ulkonäkö kertoo ihmisen olevan arvoton ja kelvoton kaikinpuolin ja joka asiassa muutenkin ja häntä kohdellaan kuin roskaa. Kaikki hänen elämänsä ongelmat juontavat juurensa rumuuteen. Näin olen ymmärtänyt näiden itseään rumina pitävien tilityksistä. Mahtavat olla (onneksi!) aika harvinaisia otuksia kuitenkin, kun en ole eläessäni törmännyt yhteenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ruma"? Sillähän tarkoitetaan jotakuta, joka yksinomaan ulkomuotonsa takia on kertakaikkisen vastenmielinen ja luotaantyöntävä, ei tee mieli katsoa eikä lähestyä millään tavalla. Ja katsojalle on selvää, että tuo hirvittävä ulkonäkö kertoo ihmisen olevan arvoton ja kelvoton kaikinpuolin ja joka asiassa muutenkin ja häntä kohdellaan kuin roskaa. Kaikki hänen elämänsä ongelmat juontavat juurensa rumuuteen. Näin olen ymmärtänyt näiden itseään rumina pitävien tilityksistä. Mahtavat olla (onneksi!) aika harvinaisia otuksia kuitenkin, kun en ole eläessäni törmännyt yhteenkään.

Sehän onkin suuri ihme, ettet ole ikinä törmännyt yhteenkään rumaan ihmiseen, vaikka ilmeisesti näkökyvyssäsi on vikaa - jos nyt ankea vitsailu sallitaan. Mistä mahtaa johtua ainainen tarve kiistää rumien ihmisten olemassaolo? Onko rumuus niin suuri tabu, ettei siitä ei saa puhua eikä edes nähdä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi