Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on liian isot ulkonäkö paineet

...
13.05.2019 |

Siis näin yksin kertaisuudessa, mulla on liian isot ulkonäkö paineet ja ahdistaa olla muiden "kauniinpien" seurassa. Olen tosi iso kokoinen ja kasvon piirteetkin päin prinkkalaa. En tiedä kelle puhua sillä läheisille on jo puhuttu ja kavereiden kanssa en tykkää "tunteilla". Itsensä hyväksyminen ei onnistu enkä millään saa ajateltua itseäni kauniiksi. En ole itse tuhoinen mutta välillä vain mietityttää onko elämässä järkeä jos näyttää kauhealta. Ainakin puhun aiheesta vastataan vain että sinun täytyy oppia tykkäämään itsestäsi ja rakastamaan itseään sellaisena kun on,mutta entä jos minulla ei ole mitään mitä rakastaa enkä vain pysty tykätä itsestäni. Olen juuri se väärän kokoinen ihminen muiden seurassa:( olisiko vinkkejä mitä voisin tehdä? Vaikka ei tässä ole kyllä mitään tehtävissä:(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu terapiaan. Ja jos viittaat "väärällä koolla" siihen, mitä epäilen, niin pyri puenentämään sitä kokoa;) Siihenkin on apua saatavissa.

Vierailija
2/23 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on hyviä puolia. Niitä kannattaa muistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta?

Vierailija
4/23 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaatko jotain erikoiskykyjä, niin että olet jossain asiassa aivan ylivoimainen? Kannattaa kehittää henkisiä taitoja, niin ulkoiset tekijät unohtuu. Minäkin olen isokokoinen ja lihavahko, mutta minulla on oikein hyvä itsetunto. En siis ole oikein kenellekään kateellinen ulkonäköjutuista.

Minulla ei ole myöskään mitään ongelmaa laittaa bikinejä päälle, olen kuullut monelta mieheltä, että minulla kiva kroppa.

Onneksi kaikki emme ole samasta muotista tehtyjä.

Vierailija
5/23 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäinen olet?

Vierailija
6/23 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäölleen ei kukaan oikeastaan voi paljoakaan. Voi ostaa kalliita vaatteita, treenata hulluna, maksaa satasia kampaajalle, pumpata silikonia ties mihin. Mutta mitä tuo loppujen lopuksi auttaa?

Ihminen paistaa tuon kaiken läpi kuitenkin.

Vierailija
7/23 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi ei tarvita kuin yksi ihminen, joka rakastaa sinua päästä varpaisiin. Muu maailma saa olla sitä mieltä mitä haluaa ulkonäöstäsi.

Vierailija
8/23 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaatko jotain erikoiskykyjä, niin että olet jossain asiassa aivan ylivoimainen? Kannattaa kehittää henkisiä taitoja, niin ulkoiset tekijät unohtuu. Minäkin olen isokokoinen ja lihavahko, mutta minulla on oikein hyvä itsetunto. En siis ole oikein kenellekään kateellinen ulkonäköjutuista.

Minulla ei ole myöskään mitään ongelmaa laittaa bikinejä päälle, olen kuullut monelta mieheltä, että minulla kiva kroppa.

Ei ole mitään muottia, jossa teistä muovataan lihavia. Teette sen aivan itse.

Vierailija
9/23 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen näköinen haluaisit olla? Vai haluaisitko oikeasti olla kenenköön toisen näköinen?

Itse en ole kaunis, en edes nätti, mutta kun vaikka kaupassa käyn, niin en näe yhden yhtä naista, jonka näköinen haluaisin oikeasti olla. Niinpä olen tyytyväinen siihen mitä olen ja pidän itsestäni. En turhaan viitsi miettiä ulkonäköäni, vaan huolehdin, että ne jutut, jotka minussa on kivat korostuvat ja jättävät ne ei niin kivat taakseen.

Vierailija
10/23 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä pituus? Jos ap on vaikka 185 cm pitkä, niin mitäs sille voi tehdä?

Vierailija
11/23 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppujen lopuksi ei tarvita kuin yksi ihminen, joka rakastaa sinua päästä varpaisiin. Muu maailma saa olla sitä mieltä mitä haluaa ulkonäöstäsi.

Ja oikeasti, kukaan vieras ei ajattele muita kin sekunnin ja unohtaa sitten.

Vierailija
12/23 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu terapiaan. Ja jos viittaat "väärällä koolla" siihen, mitä epäilen, niin pyri puenentämään sitä kokoa;) Siihenkin on apua saatavissa.

Usein kuulee ehdotettavan terapiaa näihin ongelmiin. No, minä olen käynyt terapiassa jo suht pitkään enkä oikein ymmärrä miten terapian pitäisi auttaa, yhtä rumana tulen ulos joka kerta.

T. Eri

Vierailija
13/23 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on 185, ovet ovat auki kaikkialle.

Vierailija
14/23 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdys sana-virheet

Vierailija
15/23 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity ap yhdyssanojen opetteluun ja unohda siksi aikaa ulkonäkösi ihmettely. Saat muuta ajateltavaa.

Vierailija
16/23 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa aloittaisit kieliopin opiskelusta. Se tekisi antaisi sinusta ainakin fiksumman vaikutelman, vaikka näyttäisitkin karulta.

Vierailija
17/23 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olla todella kiitollinen hyvistä geeneistä ja kantaa pituus ylpeästi, sillä 185 cm pitkä nainen pääsee monista ovista mistä lyhyempi ei.

Vierailija
18/23 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat herkemmin pil lua, niin kyllä sä monen nätimmän ohi ajat että heilahtaa!

Parsit sillä pientä takamatkaa.

Vierailija
19/23 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni pikkumies kaipaa henkivartijaa.

Vierailija
20/23 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein kuulee ehdotettavan terapiaa näihin ongelmiin. No, minä olen käynyt terapiassa jo suht pitkään enkä oikein ymmärrä miten terapian pitäisi auttaa, yhtä rumana tulen ulos joka kerta.

T. Eri

Sen pitäisi (tai se parhaimmillaan voisi) auttaa siihen, että et ajattelisi itseäsi rumana, vaan hyväksyisit sen minkä näköinen olet ja ymmärtäisit, ettei se ulkonäkö ole mikään määräävä tekijä elämässä. Ihminen on kokonaisuus ja viehättävyys monen asian summa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi