Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi ala-asteikäisen pojan kaverisynttäreille?

Vierailija
13.05.2019 |

Nämä synttärit pidetään maksullisessa sisähuvipuistossa. On oman lapsen ihan hyvä koulukaveri. Mitä lahjaksi? Oma lapseni ei keksi mitään, joten minulle jäi tämä homma sitten... Mikä on sopiva hinta lahjalle ja mitä se voisi olla? Poika on ihan hyväosaisesta perheestä, jolla tuntuu olevan jo vähän kaikkea. Täyttää 10v.

Olen kiitollinen kaikista ideoista! :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kavereille pyrkinyt pysymään max 10€ arvoisissa lahjoissa. Pari euroa joskus joustanut, kun löytynyt jokin tosi potentiaalinen juttu. Pelilahjakortit onkin hyvä idea, mitä en ole tajunnutkaan. Pojat ovat toivoneet legoja ja tytöt petsejä. Kyllä sukupuolittunutta, mutta lasten toiveiden mukaista. Olisi aika vmäistä vaihtaa lahjatoiveet keskenään vain opettaakseen lapsille opetuksen.

Vierailija
22/25 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ideoita täällä on jo tullutkin. Sopiva hinta on minustakin n. 10€. Ostan pieniä legopaketteja valmiiksi sekä tytöille että pojille sopivia jos sattuu ale kohdalle. Sitten ei tarvitse kaverisynttäreiden tullessa lähteä kauppoihin ja Legot on yleensä kaikista päiväkoti- ja alakouluikäisistä kivoja.

Legojen lisäksi ollaan annettu koulutarvikkeita jos on jokin tietty suosikki (esim. Pokémon), kirja (esim. ”Tuhoa tämä kirja” on ollut pojasta ja kummilapsista kiva), Rubikin kuutio, Uno-peli jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin tokaluokkalaiset ei kyllä legoilla leiki...

Vierailija
24/25 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläpäin tokaluokkalaiset ei kyllä legoilla leiki...

Surullista

Vierailija
25/25 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyn aina lapsen kaverin vanhemmilta, mitä kaveri toivoo lahjaksi. Tai miksei suoraan lapsen kaveriltakin voi kysyä, itse tai oma lapsi. Haluan ostaa mieluista enkä tuhlata rahojani johonkin, mitä kukaan ei tarvi/ halua. Kun pyytää muutaman toiveen tai kysyy, mikä on nyt suosikki (esim. Muumit => ostaa jotain niihin liittyvää) niin lahjan arvonkin voi helposti itse määritellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän