Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tällaista persoonaa vaivaa? Tekisi mieli raivota toisinaan.

Vierailija
13.05.2019 |

Olen seurustellut henkilön kanssa joskus ja vieläkin olemme tavanneet aina välillä.
Olen häntä nuorempi, kokemattomampi ja arempi monessa asiassa.
En enää halua tavata häntä, puolenvuoden jälkeen kun hänet nyt tapasin niin ahdistuin ja kaikki vanhatkin asiat nousivat pintaan.

Me olemme erilaisesta ympäristöstä lähes täysin lähtökohdasta tähän hetkeen.
Hän on se menestyvä ihminen ja minä sitten haahuilija, jossain vaiheessa ymmärsin, että hän jotenkin nauttii siitä ylemmyydentunteesta.
Ikäeroa meillä on myös useampi vuosi.
Arvosteli vaatteitani, jotka eivät olleet merkkivaatteita, arvosteli meikkiäni, elämäntapojani, työtäni, ajatusmaailmaa, sosiaalista käyttäytymistäni jne.
Silti halusi seurustella ja myöhemmin vielä kutsui ystäväkseen.

Osasi kuitenkin myös olla herttainen, huomioonottavainen ja kehuskeli kuitenkin, että olen hyvä juuri sellaisena kuin olen.

Sitten taas vakava ilme päälle, silmien pyörittelyä keskusteluissa, kiusallista hiljaisuutta hänen puoleltaan, yhtäkkiä aiheen vaihto häntä kiinnostavaan asiaan, hänen upeaan uraansa, useisiin tutkintoihin ja saavutuksiin elämässään. Kaikkiin hänen menestyviin ystäviin ja korkeaan palkkatasoon.
Silti ei ollut tyytyväinen kuitenkaan mihinkään vaikka kehui itseään ja asemaansa.
Jotenkin koko olemus ahdisti ja tunsin välillä tukehtuvani ja nyt kaikki sama tuli taas pintaan.

Antoi sellaisen kuvan, että olen typerys enkä pääse opiskelemaan. Kuulemma on todella rankkaa mutta hän on sentään saanut useamman tutkinnon valmiiksi ja aikoo vielä opiskella lisää.
Minä en pysty edes yhteen? Kysyin ja hän hymyili leveästi kertoen sen olevan rankkaa.

Tämä siis vain yksi esimerkki useiden joukossa.
Hirveä raivo tulee jälkeenpäin aina.
Tekisi mieli vain laittaa pitkä teksti ja kertoa, että hänen olevan täynnä itseään ja luulee olevansa toisten yläpuolella.
Vaikka oikeasti on hyvin epävarma ja hyväksyntää kaikessa jatkuvasti hakeva enkä kadehdi lainkaan hänen elämäänsä.

Aion kuitenkin jättää tämän tähän. Oli pakko purkautua koska pelkästään ajatteleminen ärsyttää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vielä korjata, että minulla on tutkinto.

Seuraavaksi pyrin korkeakouluun ja siitä oli kyse keskustellessamme.

Tuo latistaminen monessa asiassa on vaivannut ja se, että tunnen itseni huonommaksi ihmiseksi hänen seurassaan.

Onneksi nyt kuitenkin tiedän, etten tule tätä tapaamaan enää.

Mietin vain mistä tällainen johtuu, miksi toista täytyy sortaa ja kehuskella omalla asemallaan röyhkeällä tavalla muita toisia alaspäin katsoen.

Ap

Vierailija
2/14 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri se heikko itsetunto. Tarvitsee jatkuvaa itsetunnon pönkitystä. Pysy kaukana.

Vierailija
4/14 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista että sinulla on heikko itsetunto ja siksi tulkitset häntä noin?

Vierailija
5/14 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmyys

Tyhmä hän ei ole ainakaan yhteiskunnan mittakaavassa.

On hyvin pohdiskeleva ihminen, joka ottaa elämän melko vakavasti.

Ainakin kulissien ylläpitämisen ja varmistaa selustansa mutta kuitenkin voi pahoin.

Sen jotenkin huomaa ja ehkä juuri siksi tuo purkautuu sillä tavalla, että itsetuntoaan täytyy pönkittää muiden kustannuksella.

Osaa olla hyvin kylmä mutta myöskin toisenlainen.

Jotenkin selittämättömän paha olo tulee seurassa ja tekisi mieli lähteä pian omille teille, niin se kyllä onkin meidän kahden kohdalla tarkoitettu.

En haluaisi puhua pahaa mutta itse olen niin vihainen koska nuo tapaamisen vaikuttaa elämääni aina jotenkin niin, että olen alakuloinen useamman päivän ja tunnen ihan aidosti itseni ihmiseksi, jota kohtaan ei tarvitse kunnioitusta osoittaa saatika saavutukseni eivät ole todellisia.

Sitten saattaa taas tulla mukavaa jutustelua kunnes sama aliarvioiminen alkaa.

Enää ei mene stressin piikkiin.

Tällainen persoona ei vain minunlaiselle herkemmälle ihmiselle sovi elämään mitenkään.

Ap

Vierailija
6/14 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala, itsetunnoton pas****** :DD

Vierailija
7/14 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo latistaminen monessa asiassa on vaivannut ja se, että tunnen itseni huonommaksi ihmiseksi hänen seurassaan

-kannattaisko vaihtaa näkökulmaa? ite ainaki tunnen ylemmyyttä tollasten seurassa... :DDDD siis camoon.

Vierailija
8/14 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tavannut narsistin.

Vierailija
9/14 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/14 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
11/14 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos yrittäisit olla ajattelematta sitä ihmistä ja keskittyisit muihin asioihin? Irti päästäminen voi helpottaa oloa kummasti.

Vierailija
12/14 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki oma elämä ja unohda hänet

Vierailija
13/14 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun silmiä aristaa

Hän tupakkaansa karistaa

Sä tiedät miten tässä vielä käy

Hän sun tarinaasi imee

Koko ajan ahnaammin

Kun sun maailma on pimee

Hänellä on paremmin

Sä siksi vuodatat sun huolet

Hän hiljaa hymyilee

Ja kun kyyneliäs nuolet

Hän haukottelee ja lausuu

Niinhän se on

Kaamean onneton

On se joka ei saa rakastumaan

Itseensä ei ainuttakaan

Voi sua, onneton

Noinko vaikeeta se on

Kummaa miten et saa rakastumaan

Itseesi et ainuttakaan

Yhtään ketään

Miten säälittävää

Sun silmiä aristaa

Hän tupakkaansa karistaa

Sä tiedät miten tässä vielä käy

Hän kiusaa sua ja vainoo

Ivapuheillaan

Hän on silti ainoo

Joka saa sut hikoomaan

Hän viipyy vielä pitkään

Sä toivot pidempään

Miten silloin häpesitkään

Kun ensi kerran hän lausui

Niinhän se on...

Ja kun hän on muualla, kun hän on pois

Sinut pelko ja turtumus täyttää

Jos toiveet ois totta ne kauniita ois

Nyt ne kaikki sun virheesi näyttää

Niinhän se on...

Vierailija
14/14 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmyys

Tyhmä hän ei ole ainakaan yhteiskunnan mittakaavassa.

On hyvin pohdiskeleva ihminen, joka ottaa elämän melko vakavasti.

Ainakin kulissien ylläpitämisen ja varmistaa selustansa mutta kuitenkin voi pahoin.

Sen jotenkin huomaa ja ehkä juuri siksi tuo purkautuu sillä tavalla, että itsetuntoaan täytyy pönkittää muiden kustannuksella.

Osaa olla hyvin kylmä mutta myöskin toisenlainen.

Jotenkin selittämättömän paha olo tulee seurassa ja tekisi mieli lähteä pian omille teille, niin se kyllä onkin meidän kahden kohdalla tarkoitettu.

En haluaisi puhua pahaa mutta itse olen niin vihainen koska nuo tapaamisen vaikuttaa elämääni aina jotenkin niin, että olen alakuloinen useamman päivän ja tunnen ihan aidosti itseni ihmiseksi, jota kohtaan ei tarvitse kunnioitusta osoittaa saatika saavutukseni eivät ole todellisia.

Sitten saattaa taas tulla mukavaa jutustelua kunnes sama aliarvioiminen alkaa.

Enää ei mene stressin piikkiin.

Tällainen persoona ei vain minunlaiselle herkemmälle ihmiselle sovi elämään mitenkään.

Ap

Niin, siis henkisesti pahoinvoiva ihminen joka pätee pinnallisella menestyksellä. Se pahoinvointi hänestä tarttuu sinuun jollain tavalla. Ei kannata viettää aikaansa tuollaisten ihmisten kanssa, ellei ole riittävän vahva kestämään sitä toisen oireilua niin että sen sijaan että loukkaisi ja ärsyttäisi, voisi tuntea sääliä ja myötätuntoa siitä että toinen on niin epävarma että pitää päteä muiden kustannuksella. Siihenkin on mahdollista päästä mutta ei mikään pakko, eikä aloittajan tosiaan kannata viettää aikaansa tuon ihmisen kanssa kun se kerran kuormittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän