Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 174 cm/57 kg ja silti tursuan läskiä :(

Vierailija
13.05.2019 |

Vituttaa. Ylimääräistä rasvaa ainakin 5 kg, ja luonnollisesti lihaksista vajausta vielä vähän enemmän. Kaippa salille pitäis lähteä? Entä paljonko sit pitäis syödä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainakaan proteiinia syönyt(sitä muuten tarvitaan muuhunkin kuin lihaksille)

Vierailija
2/11 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on fyysisesti mahdotonta. Ala syömään kunnolla ja mene salille äläkä täällä valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman pituinen mut 10kg painavampi :-D olisinpa sun mitoissa

Vierailija
4/11 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainakaan proteiinia syönyt(sitä muuten tarvitaan muuhunkin kuin lihaksille)

Noin vuoden on syömiset ollut vähän heikoilla, kun olen maannut aika paljon himassa ahdistuksen takia... Nyt uusia tuulia elämässä, joten on energiaa alkaa panostamaan myös ruokailuun. Mutta kyllä varmaan suurin syy tähän paskaan tilanteeseen on liikunnan puute - tai oikeastaan yksipuolisuus. Kävely on ainut liikuntamuotoni, mutta sitä kyllä ihan jonkun verran teenkin.

Taidan kyllä ennemminkin hommata jumppavälineitä kotiin, sillä ajatus kuntosalista on ahdistava...

Ap

Vierailija
5/11 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on fyysisesti mahdotonta. Ala syömään kunnolla ja mene salille äläkä täällä valita.

Ei ole mahdotonta! En mä nyt tietenkään miltään superläskiltä näytä, mutta maha on pömpöllä ja kunnon makkarat tulee istuessa (ei tullut teininä, vaikka painoin sillon muutaman kilon enemmän). Peppu ja reidet on löllöt ja selluliittia täynnä. Ylävartalo on taas sitten navasta ylöspäin ihan anorektinen...

Ap

Vierailija
6/11 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman pituinen mut 10kg painavampi :-D olisinpa sun mitoissa

No ei näissä mitoissa mitään vikaa, mutta mun vartaloa et kyllä haluaisi. Olisin mielummin + 10 kg kokoinen ja lihaksikkaampi ja timmimpi.

Ap

Vierailija
7/11 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/11 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa vartalosi kuva tänne, niin voimme me muutkin nähdä, miten tuossa painossa läski tursuaa. Oon viitisen senttiä sua lyhyempi, ja olin todella hoikka tuossa painossa.

Vierailija
9/11 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitas välillä tehdä muutakin kuin pyöriä napasi ympärillä,tuut huomaamaan että maailma on ihmeellinen paikka.

Ääliö.

Vierailija
10/11 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotijumppa on ihan hyvä idea. Painoahan sun ei tarvi saada alas, mutta lihaksia ilmeisesti kaipaat. Hankipa kahvakuula ja käy vaikka parilla alkeistunkilla, niin pääset tekniikasta jyvälle. Kotona tehtykin kahvakuulajumppa on tehokasta, mutta tosiaan tekniikkaan on hyvä saada eka ohjausta.

Vierailija
11/11 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan kauneusihanne on sairas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä