Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelu ja ahdistus?

Vierailija
13.05.2019 |

Opiskelu ja kurssi jota käyn juuri nyt ahdistaa todella paljon. Ei siinä mitään jos olisi vain palautettavia tehtäviä joita saa kotona omassa rauhassa tehdä, mutta kun nyt edessä on viikon "harjoittelu" jonka jälkeen siitä kirjoitetaan essee. Minulla ei ole motivaatiota tähän juuri nyt ja uuteen tilanteeseen meneminen ahdistaa. En millään jaksaisi mennä sinne ja yrittää esittää iloista ja energistä. Tuleeko muilla tällaisia jaksoja että koulu tuntuu ahdistavalta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee, varsinkin loppusuorilla. Mutta jos alan miettiä vain yhden päivän kerrallaan versus viikon kerrallaan, niin oma jaksaminen on aina parempaa. Se on kyl jännä. En tiedä miten se onkin niin?

Tsemppiä!!

Vierailija
2/5 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tulee, varsinkin loppusuorilla. Mutta jos alan miettiä vain yhden päivän kerrallaan versus viikon kerrallaan, niin oma jaksaminen on aina parempaa. Se on kyl jännä. En tiedä miten se onkin niin?

Tsemppiä!!

Kiitos tsempeistä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kyllä. Varsinkin kaikki tuollaiset kurssit, joihin sisältyy jotain projektien esittämisiä tai "harjoitteluja". Ihan kamalaa.

Vierailija
4/5 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paljonkin ja juuri tuossa loppupuolella varsinkin. Hetki kerrallaan ja pilkkoo tehtävät asiat pienempiin palasiin ja kaikki menee ohi vain kuin humps. Itse poin niin suurta ahdistusta että melkein koko opinnot jäivät suorittamatta, mutta nyt vamistumisjuhlaa odotellessa. Kyllä se siitä ja pikkuisen aina eteenpäin kerralla.

Vierailija
5/5 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti ne kurssit ei oo loppujen lopuksi niin pahoja kun itse ne päässä kuvittelee. Ite monesti panikoinu pelkän ryhmätyö sanan kuultuani tai jos muuten kerrotaan etukäteen että pitää olla jotenkin ”esillä”. Mutta sittenkun oon vaan käyny sen niin yleensä ne meneekin nopeasti eikä ollutkaan niin paha kuin kuvittelin. Kannattaa muistaa että ite usein päässä miettii niitä asioita pahempina kuin ne oikeasti ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä