Kutsu rippijuhliin tuli whats upissa
Tuli tosiaan kutsu juhliin kuvaviestillä jossa oli kuvattuna paperiversio kutsusta jossa näkyi ajankohta ja paikka. Tuli vaan mieleen että ollaan niitä kakkosluokan vieraita ja taidetaan jättää juhlat väliin.
Kommentit (26)
Itse olisin tuollaisesta kutsusta iloinen, kartonginkeräykseen kaikki kutsukortit on aina kuitenkin lopulta kiikutettava.
Aina voi toki päättää olla negatiivinen tai sitten voi vaan ilahtua kutsusta. Nykyisin ei ole ollenkaan harvinaista saada kutsu vain sähköisenä.
No mitä hittoa nyt taas. Ethän oo tosissas
En minäkään menisi, jos saisin tuollaisen kutsun. Voi tätä nykyajan osaamattomuutta,
ei pienintäkään hajua minkäänlaisista etiketeistä, ja sillä vielä kehuskellaan.
Apua. Äiti kutsui 20 vuotta sitten rippijuhliin kaikki puhelimitse. Ei lähetetty ainoatakaan kutsua. Ja kaikki saapui juhliin.
Puhelin onkin henkilökohtaisempi tapa kutsua, kuin joku typerä viesti.
Olen ehkä vanhanaikainen mutta jos kerran on ollut vara ostaa kutsukortteja niin kai olisi varaa myös paperinen versio toimittaa kutsutuille.
Ehkä olivat tehneet yhden kortin, ja laittoivat siitä kaikille kuvan?
Pitääkö sitä loukkaantua tuollaisesta asiasta? Tiedätkö miten muut ovat kutsun saaneet? Jos juhlan järjestäjä onkin laittanut muillekin whatsappissa oleville kutsun sitä kautta ja vain niille joilla sitä ei ole niin postitse? Ja todellakin jos haluaa kutsun varmasti perille se kannattaa laittaa sähköisenä, eikä postin mukana seikkailemaan ympäri suomea, hukattuna, väärään osoitteeseen jaettuna, muutamaan kertaan uudelleen hukattuna ja sitten taas uudelleen jaettuna ja perille löytää vasta juhlien jälkeen.
Mikä helvetin ongelma WhatsApp on sulle. Jätä menemättä jos olet noin paskantärkeä.
Hyvä. Vaikutat niin ikävältä ihmiseltä, että kaikilla on varmasti hauskempaa kun jätät menemättä.
Ajatteletko sitten, että kaikki muut vieraat ovat saaneet paperiversion? Kutsujen lähettäminen sähköisesti on nykypäivää. Jospa heillä ei ollut sähköpostiosoitettanne ja kekseliäästi ottivat kuvan sähköpostin liitteeksi tarkoitetusta kutsusta ja whatsappasivat sen teille? Tai lähettivät kutsun whatsappina tai tekstiviestinä kaikille vieraille? Terv. isovanhemmat, jotka myös kutsuttiin whatsappilla rippijuhliin ja kiittivät ilahtuneina kutsusta
Vierailija kirjoitti:
Mikä on whats upi?
Täti-ihmisten nimitys Whatsappille.
Onko teillä joku mummosuku. Meillä on tyyliin viimeiset viisi vuotta jo tulleet hääkutsuja lukuuottamatta kaikki whatsapissa, ei mitään ihmeellistä.
Miksi pitää kirjoittaa "whats upissa"? Kyllä sinä siitä ihan näet että sovelluksen nimi on WhatsApp. Tämä tuntuu olevan monille, erityisesti keski-ikäisille ja sitä vanhemmille haastava nimi, vaikka muuten ei tekisikään kirjoitusvirheitä mutta aina tämä sama toistuu
Mä oon saanu whatsappilla ihan vaan paikan ja ajan, en ees mitään tuollaista kutsua. Yhyy. Ois varmaan pitäny jättää menemättä.
Eiku....
Mut kutsuttiin ihan vaan tekstarilla, ilman mitään kuvia. Menin ja oli mukavat juhlat ja kiva nähdä kummilapsen virstanpylväs.
Ehkä heillä ei ole osoitettanne..