Olisitko vihainen prostituoidulle jonka kanssa miehesi olisi pettänyt?
Kuvitteellinen tilanne. Siis jos miehesi jäisi kiinni maksullisista käynnistä, niin olisitko vihainen palvlun tuottajalle myös jos näkisit sen jossakin kadulla?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Prostituoitu Suomessakin on hyvin todennäköisesti ihmiskaupan uhri. Miksi olisin uhrille vihainen? Mieheen en kyllä kykenisi suhtautumaan enää yhtään mitenkään. Alinta saastaa.
Höpsistä. Harva prostituoitu on Suomessa ihmiskaupan uhri. Esim. verkossa itseään mainostavat naiset ovat suurelta osin kiertäviä yksinyrittäjiä mm. keskieuroopasta tsekeistä, mutta joukossa on ihan saksasta, ranskasta ja jopa länsinaapuri ruotsista päiväkahviseuran tarjoajia. Syy ilmiölle on sen tuottoisuus. Prosentuaalisesti tsekkien suurta osuutta selittää tsekkien palkkataso, joka on EU:n keskiarvon alapuolella selkeästi. Silti ei voida puhua ihmiskaupan uhreista, koska moni on lähtenyt tälle tielle suuremman liksan perässä. Mistään välttämättömyydestä ei ole kyse.
En suuttuisi. Lähinnä säälisin miestä.
Saisi avokkaasta! Pitäisi kieltäytyä asiakkaasta jolla sormus sormessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prostituoitu Suomessakin on hyvin todennäköisesti ihmiskaupan uhri. Miksi olisin uhrille vihainen? Mieheen en kyllä kykenisi suhtautumaan enää yhtään mitenkään. Alinta saastaa.
Näin on. Silti on hirveästi miehiä ja jopa naisiakin, jotka puolustaa prostituutiota. Aivan äärettömän itsekästä ja kylmää. Vaikka sattuisi olemaan ”vapaaehtoisesti” prostituoitu ei se tee asiasta yhtään sen hyväksyttävämpää.
Miksei olisi hyväksyttävää jos joku tekee sitä vapaaehtoisesti? Mä oon kyllä sitä mieltä että on ihan oma asia jos tekee sitä täysin vapaaehtoisesti ja joku on siitä valmis maksamaan. Itselle ei kyllä tulisi mieleenkään, mutta mikäpä minä olen sanomaan jos se jonkun mielestä on ihan ok. Jos siis sekä myyjä että asiakas toimivat täydessä yhteisymmärryksessä, niin miksi ei olisi hyväksyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Silti on hirveästi miehiä ja jopa naisiakin, jotka puolustaa prostituutiota. Aivan äärettömän itsekästä ja kylmää. Vaikka sattuisi olemaan ”vapaaehtoisesti” prostituoitu ei se tee asiasta yhtään sen hyväksyttävämpää.
Miksei olisi hyväksyttävää jos joku tekee sitä vapaaehtoisesti? Mä oon kyllä sitä mieltä että on ihan oma asia jos tekee sitä täysin vapaaehtoisesti ja joku on siitä valmis maksamaan. Itselle ei kyllä tulisi mieleenkään, mutta mikäpä minä olen sanomaan jos se jonkun mielestä on ihan ok. Jos siis sekä myyjä että asiakas toimivat täydessä yhteisymmärryksessä, niin miksi ei olisi hyväksyttävää?
Asiakkaalla ei ole mitään keinoa tietää sitä, onko prostituoitu vapaaehtoinen vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä. Harva prostituoitu on Suomessa ihmiskaupan uhri. Esim. verkossa itseään mainostavat naiset ovat suurelta osin kiertäviä yksinyrittäjiä mm. keskieuroopasta tsekeistä, mutta joukossa on ihan saksasta, ranskasta ja jopa länsinaapuri ruotsista päiväkahviseuran tarjoajia. Syy ilmiölle on sen tuottoisuus. Prosentuaalisesti tsekkien suurta osuutta selittää tsekkien palkkataso, joka on EU:n keskiarvon alapuolella selkeästi. Silti ei voida puhua ihmiskaupan uhreista, koska moni on lähtenyt tälle tielle suuremman liksan perässä. Mistään välttämättömyydestä ei ole kyse.
Lähde? Miten asiakas voi tietää vapaaehtoisuuden ja kotimaan? Harva suomalainen mies oikeasti osaa tsekin kieltä.
Ei prostituoidulla käyminen ole pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaalla ei ole mitään keinoa tietää sitä, onko prostituoitu vapaaehtoinen vai ei.
Siksi olisikin hyvä olla välissä se kolmas taho, kuten Saksassa joissain paikoissa. Klubeille pääsee töihin vain sellaiset naiset, joilla on voimassa oleva passi, ja heidät on rekistetiöity yhteistyössä viranomaisten kanssa tietokantaan. Näin ollen klubeille ei päädy ihmiskaupan uhreja töihin, vaan käytännössä jokainen nainen on siellä vapaaehtoisesti työssä. Parittajat etsivät naisilleen muita paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekö on se syy ettei kukaan saisi oikeasti vapaaehtoisesti sitä tehdä?
Miks niin monta alapeukkua kuvitteellisesta tilanteesta? Omaa kantaani en ole missään vaiheessa ilmaissut, paitsi sen, että varsinkin suomalaiset prostituoidut ovat yleensä huumeidenkäyttäjiä.
Ap
Ap, kumpi sana sinusta osoittaa hiiltymistä? En vai tietenkään? En tietenkään yhdessä on vain vastaus kysymykseesi. En yksin olisi kyllä riittänyt, mutta ei tuo tietenkäänkään niin kovin hiiltyneeltä vaikuta. Vai eikö vastaus ollut mielestäsi oikea?