Olisitko vihainen prostituoidulle jonka kanssa miehesi olisi pettänyt?
Kuvitteellinen tilanne. Siis jos miehesi jäisi kiinni maksullisista käynnistä, niin olisitko vihainen palvlun tuottajalle myös jos näkisit sen jossakin kadulla?
Kommentit (31)
No en todellakaan olisi. En olisi missään olosuhteissa vihainen naiselle jonka kanssa mieheni on pettänyt, vaikka kyse ei edes olisi maksullisesta. Ei toinen ihminen ole vastuussa mieheni toiminnasta.
En tietenkään jos hän ei olisi mun rattomiehestä vihainen.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään.
Okei. Tämä on vaan kysely. Ei kannata hiiltyä.
Ap
En tietenkään. Työtäänhän hän vain olisi tehnyt.
Prostituoitu Suomessakin on hyvin todennäköisesti ihmiskaupan uhri. Miksi olisin uhrille vihainen? Mieheen en kyllä kykenisi suhtautumaan enää yhtään mitenkään. Alinta saastaa.
No joo jos se olis tahalteen hankkiutunu sen asiakkaaks😂mut jos mies ois hankkiutunu sen seuraan, niin miehelle ja ero tulis. Niin varmaa jos prostituoitu seurusteli nii suuttuisvarmaa koko maailmalle vaikka ite pettäis😂
Miksi olisin? Mieshän se petturimulkku on.
Vierailija kirjoitti:
Prostituoitu Suomessakin on hyvin todennäköisesti ihmiskaupan uhri. Miksi olisin uhrille vihainen? Mieheen en kyllä kykenisi suhtautumaan enää yhtään mitenkään. Alinta saastaa.
Ei muuten pidä paikkaansa. Yllättävän moni huumeidenkäyttäjä myy itseään suomessa. Tunnen tälläisiä tapauksia.
T: Ap
Vierailija kirjoitti:
No joo jos se olis tahalteen hankkiutunu sen asiakkaaks😂mut jos mies ois hankkiutunu sen seuraan, niin miehelle ja ero tulis. Niin varmaa jos prostituoitu seurusteli nii suuttuisvarmaa koko maailmalle vaikka ite pettäis😂
Mieshän se mulkku on vaikka nainen oliski tahalleen hankkiutunu miehes seuraan. Miehen valinta pettääkö vai ei.
Aivan utopistinen kysymys minun tilanteessani. Toisaalta minua ei kiinnosta, mitä ihmiset tekee elääkseen, kunhan ei ketään tapa. Tietysti sitä aina miettii, minkä tautiriskin sieltä mies tuo kotiin. Että jos sellaisia tuliaisia tulisi, niim sitten varmaan rageisin xD minusta aivan pelle kysymys myös siinä mielessä, että eihän se ns. Pettäminen sen naisen vika ole vaan miehen. Yleensä miehet, jotka pettää kärsivät impotentti ongelmista yms. Että näin. Aika säälittäviä tapauksia ne h uorissa käyvät on, jos olen oikein ymmärtänyt, kun niitä on medioissa haastateltu. No tarviihan ne reppana miehet nyt edes yhden naisen joka voihkii epäaidon onnellisen orgasmin sille mirkopeniksen omistavalle miehelle. Onneksi naisilla nämä jutut helpompia ja ei tarvitse sellaiseen alentua. Tai onhan niitä naisiakin jotka tekee gambian reissuja. Ihanteellista tietysti olisi, että Oma kumppani tyydyttäisi oman kumppanin ja herää kysymys, että rakastaako toinen toista oikeasti, jos ei halua hänelle nautintoa. Minusta ei rakasta ja silloin kymmallakin oikeus nussia ketä huvittaa.
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Otit kierroksia hypoteettisesta kysymyksestä. Kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten pidä paikkaansa. Yllättävän moni huumeidenkäyttäjä myy itseään suomessa. Tunnen tälläisiä tapauksia.
Uhreja ne huumeidenkäyttäjätkin ovat. Ja ihmiskaupan uhreja on tutkitusti Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Silti on hirveästi miehiä ja jopa naisiakin, jotka puolustaa prostituutiota. Aivan äärettömän itsekästä ja kylmää. Vaikka sattuisi olemaan ”vapaaehtoisesti” prostituoitu ei se tee asiasta yhtään sen hyväksyttävämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otit kierroksia hypoteettisesta kysymyksestä. Kiva.
Älä kysy kerta et kestä vastauksia.
Tilasto näyttää tällä hetkellä siltä, että kukaan ei suuttuisi prostituoidulle.
No en tietenkään olisi. Miksi minä nyt viatonta syyttäisin. kyllähän se ukko olisi tämän tarinan konna, eikä se raukka, joka elantonsa tuolla konstin joutuu hankkimaan. Ei kai se sen vika olisi, että mies on munansa vietävissä oleva paska.
Siis jos se olis mun tuttu se prostitoitu😂sit se kattois et oooh, kokeillaanpa. Nii tottakai suuttuisin. Jos taas random nii en
En tietenkään.