Miksi et käy ulkomailla?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Matkailkaa mielummin kotimaassa. Meillä on todella häikäiseviä paikkoja ympäri maata.
Matkailisin mieluusti, mutta kun kotimaanmatkailu on vain niin armottoman kallista.
Se paikasta toiseen siirtyminen on tylsää ja vaivalloista. En myöskään tykkää valtavista väkijoukoista.
Ei ole rahaa. Ostin auton, josta täytyy maksaa osa luotolla. Puolitoista vuotta vielä, ja sitten pystyn taas säästämään johonkin "turhaan". Mies tienaa tosi huonosti, joten minun säästöilläni matkustamme. Mies pystyy häthätää maksamaan puolet asuntolainasta, autonsa bensat ja puolet taloutemme laskuista. Viikon loma perheeltämme Euroopassa maksaa noin 3 000 - 4 000 euroa, joten ei semmoista ihan yks kaks säästä, ainakaan minun palkastani.
Pyrkimys ja halu on kyllä matkustaa viikoksi jonnekin Eurooppaan joka kesä. Luotolla en kuitenkaan matkaile.
Minulla olisi aikaa ja rahaa, mutta ei rohkeutta. Kroonisen sydänsairauden takia väsyn helpommin kuin perusterve ihminen. Rasitun matkustamisesta kohtuuttomasti, ja pahin pelkoni on joutua ulkomailla ensiapuun tai sairaalaan, se on ihan tarpeeksi kamalaa omalla äidinkielelläkin.
Eikö käy asunto kaupaksi, miksei?