Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et käy ulkomailla?

Itsepidän
13.05.2019 |

Miks

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden asunnon loukku nielee kaiken ylimääräisen jo viidettä vuotta.

Eikö käy asunto kaupaksi, miksei?

Vierailija
22/28 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hoitopaikkaa koiralle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa isot lentokentät. 

Vierailija
24/28 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkailkaa mielummin kotimaassa. Meillä on todella häikäiseviä paikkoja ympäri maata.

Matkailisin mieluusti, mutta kun kotimaanmatkailu on vain niin armottoman kallista.

Vierailija
25/28 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se paikasta toiseen siirtyminen on tylsää ja vaivalloista. En myöskään tykkää valtavista väkijoukoista.

Vierailija
26/28 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahaa. Ostin auton, josta täytyy maksaa osa luotolla. Puolitoista vuotta vielä, ja sitten pystyn taas säästämään johonkin "turhaan". Mies tienaa tosi huonosti, joten minun säästöilläni matkustamme. Mies pystyy häthätää maksamaan puolet asuntolainasta, autonsa bensat ja puolet taloutemme laskuista. Viikon loma perheeltämme Euroopassa maksaa noin 3 000 - 4 000 euroa, joten ei semmoista ihan yks kaks säästä, ainakaan minun palkastani.

Pyrkimys ja halu on kyllä matkustaa viikoksi jonnekin Eurooppaan joka kesä. Luotolla en kuitenkaan matkaile.

Vierailija
27/28 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi aikaa ja rahaa, mutta ei rohkeutta. Kroonisen sydänsairauden takia väsyn helpommin kuin perusterve ihminen. Rasitun matkustamisesta kohtuuttomasti, ja pahin pelkoni on joutua ulkomailla ensiapuun tai sairaalaan, se on ihan tarpeeksi kamalaa omalla äidinkielelläkin.

Vierailija
28/28 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastotalkoiden takia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän