Kuinka paljon pankin lainaneuvottelijat tienaavat? Ovatko pieni-, keski- vai suurituloisia?
Tarkoitan ihan niitä pankissa työskenteleviä henkilöitä, joiden luokse mennään esim. asuntolainaneuvotteluihin.
Kommentit (3)
Pankki-täti, kohta entinen kirjoitti:
Brutto 2700, - lounasetu ja puhelinetu, hyvä ja laaja työterveyshuolto. Työ ihan perseestä nykyään, suurin osa neuvotteluista verkkotapaamisia ja aina on myytävä sijoituksia yms samalla. Tavoitteet älyttömät, ottaen huomioon kaikki lakisääteiset tuomat rajoitteet lainanmyöntöön.
No oho! Yllätti. Luulin, että enemmän. Olen itse vasta aloittanut toimistotyöntekijä, suorittavaa tasoa ja bruttopalkkani on yli 3000 euroa. Erittäin hyvä työterveys etuna sekä ikälisät vielä tulossa. Pelkillä ikälisillä palkkani on viiden vuoden päästä jo yli 4000 euroa ja stressiä ei ole ollenkaan..
ap
Mulla oli viimeksi joku teinilikka hölisemässä sijoituksista eikä kuunnellut mun tarpeita yhtään sekä unohti sitten tehdä ajoissa sen varsinaisen lainatarjouksen. Sopiva brutto olisi 1800-2000 euroa.
Brutto 2700, - lounasetu ja puhelinetu, hyvä ja laaja työterveyshuolto. Työ ihan perseestä nykyään, suurin osa neuvotteluista verkkotapaamisia ja aina on myytävä sijoituksia yms samalla. Tavoitteet älyttömät, ottaen huomioon kaikki lakisääteiset tuomat rajoitteet lainanmyöntöön.