TÄRKEÄ kysymys pääsykokeisiin menosta! (Helsinki)
Kun menee pääsykokeeseen, niin mihin jätän puhelimen, avaimet, takin ja muut henkilökohtaiset tavarat? Puhelinta kai ei saa olla koepaikalla mukanakaan? Miten tämä menee? En jätä tavaroita mihinkään koetilan ulkopuolelle valvomatta!
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Koesalin reunalle. Puhelin pois päältä laukkuun.
Pelkään että joku vie/ottaa vahingossa mun tavarat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei niitä kukaan vie. Yliopiston tenteissä sama käytäntö, laukut salin reunoille. Jos pelottaa niin jätä tavarat kotiin ja mene pelkästään henkkareiden ja kynän kanssa kokeeseen.
Just eilen mietin, että jos kaikki tulis pääsykoesaliin tavarat Marimekko-kangaskassissa tai harmaansinisessä Kånkenissa, että etsipä sieltä tavarat. Nojoo, ei ole kukaan mun tavaroita vienyt vaikka (palstatermiä käyttäen) paskainen Kånken onkin ollut mukana pääsykoetilaisuuksissa ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei niitä kukaan vie. Yliopiston tenteissä sama käytäntö, laukut salin reunoille. Jos pelottaa niin jätä tavarat kotiin ja mene pelkästään henkkareiden ja kynän kanssa kokeeseen.
Puhelin on pakko olla, että saan matkalipun ja kartan. Voinko pitää tavaroita vaikka muovikassissa? Anteeksi tyhmät kysymykset.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Puhelin on pakko olla, että saan matkalipun ja kartan. Voinko pitää tavaroita vaikka muovikassissa? Anteeksi tyhmät kysymykset.
Ap
Voit, mutta se muovikassi pitää jättää sinne salin reunalle. Kaikki on siellä satsaamassa tulevaisuuteensa ihan muut asiat mielessä, kuin muiden kamojen vieminen. Rauhassa vaan!