Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netto 2218 euroa (brutto 3056 euroa). Ei mikään megapalkka, mutta olen ikionnellinen viiden vuoden työttömyyden jälkeen!

Vierailija
13.05.2019 |

Tuntuu suorastaan lottovoitolta saada ensimmäinen palkka käteen ylihuomenna!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Tuollahan elelee herroiksi! Ilmeisesti olet myös onnistunut selviytymään työttömyydestä ilman ulosottovelkoja?

Vierailija
2/28 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvä palkka. Itse saan käteen 1600 e ja olen niin tyytyväinen. Juuri tänään sain kuulla, että elokuussa sitten Vakkari! ( hoitoala)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä, miksi Suomessa n. 3000 euron palkasta lähtee lähes tonni päältä heti kättelyssä. Se ei ole reilua!

Vierailija
4/28 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Ihan uskomatttoman hienoa saada työ noin pitkän työttömyyden jälkeen! Olen vähän kateellinen, voitte vetää kateuskortin tähän :D. 

Vierailija
5/28 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Toivottavasti työpaikka on myös kiva ja viihdyt .

Vierailija
6/28 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Mulla huomenna työhaastattelu.

Vierailija
7/28 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänkin puolesta onnea ja jaksamista, kiva tuo tilipäivä meille työttömille kki. Loppu tuet ilman näitä ahkaraliisoja

Vierailija
8/28 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon naurata kun itse saan nettona lähes tonnin enemmän ja käteen jää vain 2700..

Vierailija
9/28 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on jo ihan hyvä palkka.

Vierailija
10/28 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paljon naurata kun itse saan nettona lähes tonnin enemmän ja käteen jää vain 2700..

Siis bruttona tarkoitin..

Vierailija
11/28 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Tuollahan elelee herroiksi! Ilmeisesti olet myös onnistunut selviytymään työttömyydestä ilman ulosottovelkoja?

Kyllä, mutta selvisin tästä viiden vuoden työttömyydestä aika lailla ainoastaan sen takia, että minulla on mies, joka tienaa. Meillä on yhteistalous, ollut aina. Joskus minä olin töissä ja mies oli palkattomassa, pakollisessa työharjoittelussa kuukausia. Olen kuitenkin ollut useammin "saamapuolella".

Ilman miestäni ja yhteistaloutta asuisin varmaan sillan alla. Niin, jos edes eläisin. Ilman miestä ja hänen tukeaan olisi varmaan elämänhalut hävinneet jo vuosia sitten.

ap

Vierailija
12/28 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa meikä saa ansiosidonnaista 1800 puhtaana lapaan. Eipä juuri duunit kiinnosta/nappaa

Vierailija
13/28 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan mediaanipalkka. Teen asiantuntijatyötä ja käteen jää ehkä satanen enemmän.

Vierailija
14/28 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Toivottavasti työpaikka on myös kiva ja viihdyt .

On, ihan uskomaton. En vain totu siihen, että voin sanoa olevani töissä ja työssä käyvä ihminen. Ehkä joskus sitten!

ap

Vierailija
15/28 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihan mediaanipalkka. Teen asiantuntijatyötä ja käteen jää ehkä satanen enemmän.

Onko? Minulla ei suoraan sanottuna ole mitään käsitystä keskipalkoista tai mediaanipalkoista, kun kaikki nelinumeroiset tulot ovat tuntuneet aivan saavuttamattomilta unelmilta tähän asti. Mielikuvissa ei siis eroa 1000€:n ja 6000€:n välillä, kun kumpikin on tuntunut lottovoitolta.

ap

Vierailija
16/28 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä, miksi Suomessa n. 3000 euron palkasta lähtee lähes tonni päältä heti kättelyssä. Se ei ole reilua!

Maksan kyllä mielelläni tuon melkein tonnin palkastani, jos sillä mahdollistetaan ilmainen peruskoulu, lähes maksuton terveydenhuolto, ilmainen yliopistokoulutus jne. Saan todellakin verorahoilleni vastinetta ihan HSL:n julkista liikennettä käyttäessäni päivittäin. 

Yhteiseksi hyväksi nuo veroeurot kuitenkin pääsääntöisesti menevät. Jos eivät mielestäsi mene, niin senkun äänestämään seuraavissa vaaleissa.

Vierailija
17/28 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on todella hyvä palkka uudelle työntekijälle. Oma palkka 2850, vaikka työvuosia samassa firmassa takana lähes 10. Kyllä saat olla ylpeä itsestäsi. Onnea!

Vierailija
18/28 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan 2700... Voi poloista!

Vierailija
19/28 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen puolestasi!

Pääsit kerralla työkkärin kyykytyksestä ja karenssin kyttäämisestä  normielämään!!!!

Vierailija
20/28 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko? Minulla ei suoraan sanottuna ole mitään käsitystä keskipalkoista tai mediaanipalkoista, kun kaikki nelinumeroiset tulot ovat tuntuneet aivan saavuttamattomilta unelmilta tähän asti. Mielikuvissa ei siis eroa 1000€:n ja 6000€:n välillä, kun kumpikin on tuntunut lottovoitolta.

ap

Sori, termi meni väärin. Tarkoitin keskipalkkaa. Sitä lähellä on.