Netto 2218 euroa (brutto 3056 euroa). Ei mikään megapalkka, mutta olen ikionnellinen viiden vuoden työttömyyden jälkeen!
Tuntuu suorastaan lottovoitolta saada ensimmäinen palkka käteen ylihuomenna!
Kommentit (28)
Tuo on hyvä palkka. Itse saan käteen 1600 e ja olen niin tyytyväinen. Juuri tänään sain kuulla, että elokuussa sitten Vakkari! ( hoitoala)
Ihmettelen kyllä, miksi Suomessa n. 3000 euron palkasta lähtee lähes tonni päältä heti kättelyssä. Se ei ole reilua!
Onnea! Ihan uskomatttoman hienoa saada työ noin pitkän työttömyyden jälkeen! Olen vähän kateellinen, voitte vetää kateuskortin tähän :D.
Työttömänkin puolesta onnea ja jaksamista, kiva tuo tilipäivä meille työttömille kki. Loppu tuet ilman näitä ahkaraliisoja
Ei paljon naurata kun itse saan nettona lähes tonnin enemmän ja käteen jää vain 2700..
Vierailija kirjoitti:
Ei paljon naurata kun itse saan nettona lähes tonnin enemmän ja käteen jää vain 2700..
Siis bruttona tarkoitin..
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Tuollahan elelee herroiksi! Ilmeisesti olet myös onnistunut selviytymään työttömyydestä ilman ulosottovelkoja?
Kyllä, mutta selvisin tästä viiden vuoden työttömyydestä aika lailla ainoastaan sen takia, että minulla on mies, joka tienaa. Meillä on yhteistalous, ollut aina. Joskus minä olin töissä ja mies oli palkattomassa, pakollisessa työharjoittelussa kuukausia. Olen kuitenkin ollut useammin "saamapuolella".
Ilman miestäni ja yhteistaloutta asuisin varmaan sillan alla. Niin, jos edes eläisin. Ilman miestä ja hänen tukeaan olisi varmaan elämänhalut hävinneet jo vuosia sitten.
ap
Jaa meikä saa ansiosidonnaista 1800 puhtaana lapaan. Eipä juuri duunit kiinnosta/nappaa
Tuohan on ihan mediaanipalkka. Teen asiantuntijatyötä ja käteen jää ehkä satanen enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Toivottavasti työpaikka on myös kiva ja viihdyt .
On, ihan uskomaton. En vain totu siihen, että voin sanoa olevani töissä ja työssä käyvä ihminen. Ehkä joskus sitten!
ap
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on ihan mediaanipalkka. Teen asiantuntijatyötä ja käteen jää ehkä satanen enemmän.
Onko? Minulla ei suoraan sanottuna ole mitään käsitystä keskipalkoista tai mediaanipalkoista, kun kaikki nelinumeroiset tulot ovat tuntuneet aivan saavuttamattomilta unelmilta tähän asti. Mielikuvissa ei siis eroa 1000€:n ja 6000€:n välillä, kun kumpikin on tuntunut lottovoitolta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä, miksi Suomessa n. 3000 euron palkasta lähtee lähes tonni päältä heti kättelyssä. Se ei ole reilua!
Maksan kyllä mielelläni tuon melkein tonnin palkastani, jos sillä mahdollistetaan ilmainen peruskoulu, lähes maksuton terveydenhuolto, ilmainen yliopistokoulutus jne. Saan todellakin verorahoilleni vastinetta ihan HSL:n julkista liikennettä käyttäessäni päivittäin.
Yhteiseksi hyväksi nuo veroeurot kuitenkin pääsääntöisesti menevät. Jos eivät mielestäsi mene, niin senkun äänestämään seuraavissa vaaleissa.
Tuohan on todella hyvä palkka uudelle työntekijälle. Oma palkka 2850, vaikka työvuosia samassa firmassa takana lähes 10. Kyllä saat olla ylpeä itsestäsi. Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Vaan 2700... Voi poloista!
Olen iloinen puolestasi!
Pääsit kerralla työkkärin kyykytyksestä ja karenssin kyttäämisestä normielämään!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko? Minulla ei suoraan sanottuna ole mitään käsitystä keskipalkoista tai mediaanipalkoista, kun kaikki nelinumeroiset tulot ovat tuntuneet aivan saavuttamattomilta unelmilta tähän asti. Mielikuvissa ei siis eroa 1000€:n ja 6000€:n välillä, kun kumpikin on tuntunut lottovoitolta.
ap
Sori, termi meni väärin. Tarkoitin keskipalkkaa. Sitä lähellä on.
Onnea! Tuollahan elelee herroiksi! Ilmeisesti olet myös onnistunut selviytymään työttömyydestä ilman ulosottovelkoja?