Mies HOI! Kerro nyt miksi juuri SINÄ et kosi, tai kosinut? Saadaan selvyys tähänkin eikä tarvitse pohtia täällä.
Otsikossa kysymys, eli : Mies HOI! Kerro nyt miksi juuri SINÄ et kosi, tai kosinut? Saadaan selvyys tähänkin eikä tarvitse pohtia täällä.
Kommentit (51)
Puhuttiin asia valmiiksi, niin ei tarvinnut kosiskella.
En jaksa koko elämääni tukea ja myötäillä naisen elämän suuria tragedioita: Pms-hirmu, kuukautiskivut, alemmuudentunne somekuvien vuoksi, lapsia/kuinkamonta/ei ollenkaan/ehkä -pohdiskeluja monta vuotta, onko tarpeeksi /liikaa/liian vähän vapaa-aikaa/rahaa/ystäviä/matkoja/laukkuja/sisustusta/ jne. loputtomiin ongelmia ja vatvomista turhista asioista. Mieluummin olen yksin, kuin kytken itseni hankaluuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta katella samaa naista paria päivää pitempään. Enkä edes pidä tavallisista naisista vaan pre-op transnaisista. Pylly on paras p illu.
M35
tavoteltiinkohan tässä sua. Kuka kosii parin päivän aikana?
Minulla oli mielessä suunniteltuna, kuinka nainen kosii. Sitä odotellessa olin yrittänyt hienovaraisesti vihjailla aviotoiveistani mm. jättämällä häälehtiä puolihuolimattomasti pöydille ja puhumalla kavereiden kauniista häistä ja sormuksista, mutta ei tuo vaan tajunnut.
Jännitän häitä. En halua viettää sellaisia ja puoliso haluaa. Siksi en kosi.
Saa vastata myös tietysti miksi sinä mies et halua naimisiin, eli ei tarvitse vastata vain juuri tähän koskintaan.
ap
Ap:n olisi pitänyt tarkentaa, että pitkässä parisuhteessa olevat tjsp, nyt tänne tulee taas kaikki MGTOW vinkumaan kuinka heitä ei kiinnosta naiset ja mitä kaikkea he naisissa vihaavat...
Vierailija kirjoitti:
Ap:n olisi pitänyt tarkentaa, että pitkässä parisuhteessa olevat tjsp, nyt tänne tulee taas kaikki MGTOW vinkumaan kuinka heitä ei kiinnosta naiset ja mitä kaikkea he naisissa vihaavat...
Totta. No tarkennetaan nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta katella samaa naista paria päivää pitempään. Enkä edes pidä tavallisista naisista vaan pre-op transnaisista. Pylly on paras p illu.
M35
tavoteltiinkohan tässä sua. Kuka kosii parin päivän aikana?
Ei kiinnost aavioliitot tai lapset, paitsi jos niistä lapsista kehittyy transnaisia.
Minä kosin aikanaan siksi, että löysin naisen jonka kanssa halusin viettää loppuelämäni ja minusta naimisiin meno tuntui luontevalta järjestelyltä. Nyt sitten olen eroamassa, koska en halua elää petturin kanssa.
Meillä oli ensitreffit n 26 vuotta sitten
Saman katon alle asumaan muutettiin 24 vuotta sitten
Lapsemme ovat 22- ja 19-vuotiaita
Me olemme sitoutuneita parisuhteeseemme ja perheeseemme. En ymmärrä miten papin aamen ja paperinpala sitä miksikään muuttaisi.
En usko avioliittoon.
Mutta uskon rakkauteen. Uskon siihen että kaksi toisistaan syvästi välittävää ihmistä haluaa vapaaehtoisesti viettää elämänsä yhdessä, koska yhdessä on mukavampaa kuin ilman sitä toista.
En mene ikinä nqimisiin, mutta avopuolisoni kanssa ilen toivottavasti yhdessä kuolemaani asti
Jarski
Vierailija kirjoitti:
En halua naimisiin.
Miksi et? Sitä kai tässä kysytään
T: Eri
Sukupuolet ei enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen ja perhe ei ole enää mikään ihanne ja normi vaan suhteet voi olla mitä monimuotoisempia siksi olen valinnut avoimemmat suhteet, jossa voi tyydyttää erinlaisia tarpeitani, joita ei pysty tyydyttämään yhden ihmisen kanssa. Kuten pettämiset, erot, yms osoittaa suurinta osaa ihmiskunnasta ei ole luotu kahden välisiin parisuhteisiin. Eli tämäkin on yksi askel kohti tasa-arvoisempaa ja suvaitsevaisempaa yhteiskuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli ensitreffit n 26 vuotta sitten
Saman katon alle asumaan muutettiin 24 vuotta sitten
Lapsemme ovat 22- ja 19-vuotiaitaMe olemme sitoutuneita parisuhteeseemme ja perheeseemme. En ymmärrä miten papin aamen ja paperinpala sitä miksikään muuttaisi.
En usko avioliittoon.
Mutta uskon rakkauteen. Uskon siihen että kaksi toisistaan syvästi välittävää ihmistä haluaa vapaaehtoisesti viettää elämänsä yhdessä, koska yhdessä on mukavampaa kuin ilman sitä toista.En mene ikinä nqimisiin, mutta avopuolisoni kanssa ilen toivottavasti yhdessä kuolemaani asti
Jarski
Miksi et halua rakastamallesi naiselle mahdollisuutta leskeneläkkeeseen, tai lesken asumisoikeutta yhteiseen asuntoonne? Tästähän avioliitossa on kyse, juridiikasta, ei niinkään uskomuksista, niin kuin joku vielä erheelisesti vuonna 2019 luulee..
Meillä ei kumpikaan kosinut. Asia oli päivänselvää muutenkin. Vanhemmat oli vanhoillisia ja heidän mielikseen mentiin naimisiin. Paperinpala ei ole mitenkään haitannut yhteiseloa. Päinvastoin ei tarvinnut käydä erikseen lapsia tunnustamassa. Yhdessä yli 30 v.
Odotan, että naiseni kosiin. Tiedän, että hän tyttökavereille sanonut, että odottaa minun kosivan, mutta minäpä en kosi.
t. feministin kasvattama poika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua naimisiin.
Miksi et? Sitä kai tässä kysytään
T: Eri
Olen yhden naisen mies ja valitsen pitkän parisuhteen hyvin mieluusti yli minkään muun, en silti ole koskaan nähnyt tarvetta tehdä siitä "virallista".
M35