Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen asunut mieheni kanssa jo 2 vuotta, mutta siltikkö olen "se uusi"

Vierailija
13.05.2019 |

Mies oli ollut 5v sinkku kunnes löydettiin toisemme.
Mutta siltikkö olen se uusi nainen hänen perheessä?

Kuinka kauan teillä kesti päästä sisään? Ettei veljien vaimot katso sinua kieroon ja appi heitä vitsiä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän pariskunnan jotka ovat olleet oikeesti yhdessä jo liki kolmekymmentä vuotta, vieläkin siitä naisesta puhutaan uusi nainen -nimityksellä. Toisessa tapauksessa viisitoista vuotta yhdessä ja nainen kulkee uusi nainen -nimellä sukulaisten keskuudessa edelleen. Molemmat pariskunnat ovat reilusti yli keski-iän.

Joo mun sukulainen eli 40 vuotta avoliitossa saman naisen kanssa. Sitä ennen oli ollut 5 vuotta naimisissa ja saanut kaksi lasta toisesta suhteesta. Sukulaisille tää avovaimo oli aina vaan uusi vaimoke.

Vierailija
22/26 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes mietit tälläistä?

Koska ei ole mukava olla sukujuhlissa kun mua kohdellaan ulkopuolisena, niin kuin mun miestä koko elämän.

Kun taas mun suku otti jo aikoja sitten mieheni ns sukuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä väliä? Miksi asiasta pitäisi lapselle kertoa? Tai varoa erityisesti olemaan kertomatta. Herranjestas sen äiti ja isä on olleet yhdessä koko sen eliniän. Nykyisin on ihan luonnollista että iskät ja äiskät vaihtuu 5 vuoden välein jos ei tiheämpää kun.

Sepä se kun tuon lapsen vanhempien tahdosta sitä ei saa kertoa. On ihan kielletty.

Öö, se on naisen exä? Exät on exiä vaikka olivat naimisissa, jos olisi ollut lapsia se olisi eri asia.

Mutta voihan sen kertoa että oli naimisissa jos lapsi kysyy joskus, ei siinä mitään muuta ole.

Vierailija
24/26 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se ole kivempi olla uusi kuin entinen?

Vierailija
25/26 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö se ole kivempi olla uusi kuin entinen?

No onhan se :)

Vierailija
26/26 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä väliä? Miksi asiasta pitäisi lapselle kertoa? Tai varoa erityisesti olemaan kertomatta. Herranjestas sen äiti ja isä on olleet yhdessä koko sen eliniän. Nykyisin on ihan luonnollista että iskät ja äiskät vaihtuu 5 vuoden välein jos ei tiheämpää kun.

Sepä se kun tuon lapsen vanhempien tahdosta sitä ei saa kertoa. On ihan kielletty.

Öö, se on naisen exä? Exät on exiä vaikka olivat naimisissa, jos olisi ollut lapsia se olisi eri asia.

Mutta voihan sen kertoa että oli naimisissa jos lapsi kysyy joskus, ei siinä mitään muuta ole.

No niinpä. Ei sun mua siitä tarvii vakuuttaa. Mut tuossa perheessä se on hyshys ja salaisuus. Vanhempiensa valokuvalaatikotkin jopa ratsanneet ettei exän olemassa olo paljastu lapselle vahingossa. Sairasta, tiedän. Mut kaikenlaisia maailmaan mahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän