Olen asunut mieheni kanssa jo 2 vuotta, mutta siltikkö olen "se uusi"
Mies oli ollut 5v sinkku kunnes löydettiin toisemme.
Mutta siltikkö olen se uusi nainen hänen perheessä?
Kuinka kauan teillä kesti päästä sisään? Ettei veljien vaimot katso sinua kieroon ja appi heitä vitsiä.
Kommentit (26)
Olethan sinä se uusi. Pitäisikö kaikkien kokea joukkoamnesia ja unohtaa menneisyys kokonaan?
Vierailija kirjoitti:
Sitähän sinä olet se uusi ennen seuraavaa.
Ei taida nykyään maksaa vaivaa tutustua siihen sukulaisen kumppaniin, kun viiden vuoden sisällä kuitenkin on taa se uusi kehissä :D
Tiedätkö kun ulkopuoliset eivät ota sekuntikellolla aikaa kuinka kauan olette olleet yhdessä...
Kuinka vanhoja olette? Jos olette jo päälle kolmekymppisiä ja miehen veljet ovat jo asettuneet aloilleen kauan sitten teinirakkautensa kanssa, niin sinä olet "se uusi" vielä tovin... Tiedän kyllä miltä tuntuu aikuisiällä tulla uuteen sukuun, kun veljet ja siskot ovat olleet jo kauan naimisissa ja saaneet lapsia, mutta teillä ei ole vielä mitään seurustelua vakavampaa...
Pahimmillaan se kestää lopun ikääsi. Älä odota tuollaisista mitään. Sopeudu siihen, ettette ole samalla aaltopituudella ja vältyt muiltakin pettymyksiltä.
Sen siitä saa, kun huolii miehen jolla on 5 vuoden aukko cv:ssään. Ei voi olettaa, että sillä ja sen läheisillä on parisuhdetaidot kunnossa.
Ihan syystäkin harva nainen ottaa tuollaista riskiä.
Siis miehen veli on ollut naimisissa alle puolivuotta naisen kanssa jonka kanssa ollut 3 vuotta. Eikä lapsia.
Toinen veli seurustellut yhtä pitkään.
Mun mies ollut suvussaan aina se mustalammas.
Ap
Joo. Mulla on sukulainen joka oli kymmenen vuotta naimisissa. Eron jälkeen se piti täysin unohtaa. Sit meni uusiin naimisiin ja sai lapsen (edellinen liitto oli lapseton puolisosta johtuen) . Lapsi on nyt 10 vuotta eikä tiedä vielä äitinsä exän olemassaolosta edes. No mies sentään tietää. Mut onhan se aika hankalaa kun koko suku on joutunut menettämään muistinsa. Ootan sitä hetkeä kun joku tän naisen harvemmin tapaama sukulainen vahingossa lipsauttaa jotain. :D
Vierailija kirjoitti:
Sen siitä saa, kun huolii miehen jolla on 5 vuoden aukko cv:ssään. Ei voi olettaa, että sillä ja sen läheisillä on parisuhdetaidot kunnossa.
Olihan tämä provo?
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mulla on sukulainen joka oli kymmenen vuotta naimisissa. Eron jälkeen se piti täysin unohtaa. Sit meni uusiin naimisiin ja sai lapsen (edellinen liitto oli lapseton puolisosta johtuen) . Lapsi on nyt 10 vuotta eikä tiedä vielä äitinsä exän olemassaolosta edes. No mies sentään tietää. Mut onhan se aika hankalaa kun koko suku on joutunut menettämään muistinsa. Ootan sitä hetkeä kun joku tän naisen harvemmin tapaama sukulainen vahingossa lipsauttaa jotain. :D
Täh, miten tää liittyy tähän ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh, miten tää liittyy tähän ?
Siten että hyvä vaan jos suvuissa avoimesti sanotaan kuka on uusi ja kuka oli entinen. Vinksahtanutta ois unohtaa ja salailla
Siis mitä väliä? Miksi asiasta pitäisi lapselle kertoa? Tai varoa erityisesti olemaan kertomatta. Herranjestas sen äiti ja isä on olleet yhdessä koko sen eliniän. Nykyisin on ihan luonnollista että iskät ja äiskät vaihtuu 5 vuoden välein jos ei tiheämpää kun.
Minä olen ollut mieheni kanssa 13 vuotta, niistä naimisissa 6 vuotta, enkä ole vieläkään "päässyt sisään" mieheni perheeseen. Eipä sillä, että haluaisinkaan, en tarvitse miehen perhettä, kun minulla on omatkin vanhemmat ja sisarukset. Se riittää minulle.
Mä tiedän pariskunnan jotka ovat olleet oikeesti yhdessä jo liki kolmekymmentä vuotta, vieläkin siitä naisesta puhutaan uusi nainen -nimityksellä. Toisessa tapauksessa viisitoista vuotta yhdessä ja nainen kulkee uusi nainen -nimellä sukulaisten keskuudessa edelleen. Molemmat pariskunnat ovat reilusti yli keski-iän.
Vierailija kirjoitti:
Naisen parisuhdetaidot=Odottaa passiivisena miehen viihdyttävän häntä ja ihmettelee jos ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä väliä? Miksi asiasta pitäisi lapselle kertoa? Tai varoa erityisesti olemaan kertomatta. Herranjestas sen äiti ja isä on olleet yhdessä koko sen eliniän. Nykyisin on ihan luonnollista että iskät ja äiskät vaihtuu 5 vuoden välein jos ei tiheämpää kun.
Sepä se kun tuon lapsen vanhempien tahdosta sitä ei saa kertoa. On ihan kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan tämä provo?
Naisen kommenttina ei ole provo,mieheltä olisi.
Nyt on naikkosilla taas sellaista keskustelua, että me miehet taidetaan mieluummin mennä vaikka jalkkista pelaamaan :)
Sitähän sinä olet se uusi ennen seuraavaa.