Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Ordinary ihonhoitosarja, onko niin hyvä kuin kehutaan?

Vierailija
13.05.2019 |

Onko jollakin vauvaforumin kaikkien alojen asiantuntijoista pidempää käyttökokemusta the ordinary-sarjasta? Tää vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, oon lukenut paljon positiivisia kommentteja näistä ( esim http://www.festivus.fi/2019/05/kokemuksiani-the-ordinary-ihonhoitosarja… ja täältä https://www.terasmeduusat.fi/the-ordinary-ei-ristus-miten-hyvaa-kamaa/ ) mutta tietääkö joku kemiaan enempi perehtynyt ovatko näiden vaikuttavat aineet oikeasti toimivia? Sitä on heti niin epäilevä kun joku on näin edullista..mikäli nämä ovat niin hyviä kun kerrotaan lähtee kyllä vanhat lumenet vaihtoon...

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä. Olen kirjoittanut tälle palstalle ainakin kahteen keskusteluun pitkät pätkät tuotteista, joten en enää jaksa panostaa samalla lailla. Googleta vanhoja keskustelua, näistä on kirjoitettu paljon. 

Jos et löydä, niin kannattaa ainakin muistaa, että tuotteet ovat VAIN tehoaineita. Esim. seerumien jälkeen pitää käyttää myös voidetta, itse käytän niitä ennen myös kasvovettä. Omassa käytössä ovat tällä hetkellä The Ordinaryn tuotteista aamuisin Buffet, joka on tiiviste erilaisista tehoaineista ja iltaisin Granactive Retinoid 2% in Squalane, joka on erittäin tehokas hoito ikääntymisen merkkeihin. Näiden lisäksi minulla on hyaluronihapposeerumi, jota voi käyttää aamuin illoin. Kaikille annan pisteitä 5/5.

Vierailija
22/58 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis montako näitä tuotteita tarvitaan? Missä järjestyksessä? Kuinka usein? Minulla tyssäs ostaminen siihen etten tajunnut näistä mitään enkä tiedä mitä iho tarvitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvä. Olen kirjoittanut tälle palstalle ainakin kahteen keskusteluun pitkät pätkät tuotteista, joten en enää jaksa panostaa samalla lailla. Googleta vanhoja keskustelua, näistä on kirjoitettu paljon. 

Jos et löydä, niin kannattaa ainakin muistaa, että tuotteet ovat VAIN tehoaineita. Esim. seerumien jälkeen pitää käyttää myös voidetta, itse käytän niitä ennen myös kasvovettä. Omassa käytössä ovat tällä hetkellä The Ordinaryn tuotteista aamuisin Buffet, joka on tiiviste erilaisista tehoaineista ja iltaisin Granactive Retinoid 2% in Squalane, joka on erittäin tehokas hoito ikääntymisen merkkeihin. Näiden lisäksi minulla on hyaluronihapposeerumi, jota voi käyttää aamuin illoin. Kaikille annan pisteitä 5/5.

Ja jos tästä tiedosta on apua, niin olen 39-vuotias ja ihoni on aika hyvässä kunnossa. Aiemmin kärsin pintakuivuudesta, mutta oikeilla tuotteilla olen saanut sen kuntoon. Nuo yllä mainitut tuotteet kuuluvat rutiiniini (niiden lisäksi käytän kasvoille paineltavaa kasvovettä sekä päivä- ja yövoidetta) ja riittävät yleensä 2-3 kk jatkuvassa käytössä.

Vierailija
24/58 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole niin hyvä kuin kehutaan: ON PAREMPI :)

Itse olen käyttänyt tuotteita jo kohta viisi vee, ostin  suoraan deciem.com

En jaksa luotella pulloja mitä kaapista löytyy; niitä on monta !

Vierailija
25/58 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan myös Deciemiltä (heillä on siis muitakin merkkejä, mutta The Ordinary on niistä edullisin) suoraan. Postikuluineenkin halvempaa kuin mistään muualta ja taitaa jo parista putelista saada ilmaiset postit. Mahtavia tuotteita, joita on menossa jo ties kuinka monennet pullot. Reilun vuoden olen käyttänyt myös pelkästään The Ordinaryn meikkivoiteita. Ne ovat peittäviä ja ohuita, ja tuntuvat samalla kosteuttavan ihoa.

Vierailija
26/58 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt The Ordinary tuotteita puolisen vuotta ja käsi sydämellä sanon, että nämä tuotteet ovat maineensa arvoisia. Itselläni oli ärsyttävä maksaläiskä otsassa ja käyttämällä heidän arbutin tuotetta, se katosi. Arbutin tuotteet ovat yleensä myöskin hintavia, tämä ei.

Vierailija
27/58 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla varovainen näiden kanssa, itselläni kokemusta muutamasta tuotteesta.

Alpha lipoic acid 5% käytin muutaman kk kerran vkossa ja harvemmin. Tuli ihottumaa ja lopetin sen käytön. Buffet ei sopinut mulle yhtään, tuli pientä näppyä siitä. Argireline solution 10% taas on ollut ihan huippu tuote! Oon 44v ja orastavat rypyt silmien alusilla lähes kadonneet. Mulla on herkkä ja pintakuiva iho (hyvässä kunnossa) joten saa olla tarkkana mikä sopii.

N44

Vierailija
28/58 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ja jostain syystä negatiiviset ketjut poistetaan! Innostuin itsekin kokeilemaan paljon kehuttuja tuotteita. Tulos on lähinnä katastrofi. Iho kukkii kuin teininä.

Vierailija
29/58 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin olevinaan sarjan miedompia tuotteita. Onneks olivat suht halpoja, niin ei harmita rahan hukkaan heittäminen mitenkään järjettömästi. Enemmän ärsyttää ihon todella huono kunto kokeilun jäljiltä. Jännä kun muut lähinnä kehuu. Tosin esim iltasanomien sivuilla ei julkaistu mun käyttökokemuksia. Ihme sensuuria. Taitaa nuo tuotetestaukset olla maksettuja mainoksia!

Vierailija
30/58 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kokemuksia?

Vierailija
31/58 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ainakaan tuo Granative Retinoid 2% toiminut. Iho alkoi kukkimaan ja kasvot kyllä ilmeisesti turposivat sen verran, että rypyt hävisivät. Kun lopetin käytön niin samat pikkurypyt olivat joka ikinen naamallani.

Käytin tuota tuotetta ainakin 3kk.

Vierailija
32/58 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä myös sikäli, ettei ärsytä ihoa, kun ei ole ylimääräisiä aineita.

Vierailija
33/58 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa niistä on aika vahvoja, joten kannattaa aloittaa varovasti. Ja ei kantsi käyttää montaa tuotetta samaan aikaan, vaan tyyliin kuurina. Oma ihotyyppi vaikuttaa myös paljon, itselläni pintakuiva herkkä iho joten en uskalla enää käyttää noita. Ainoastaan sitä silmien alle laitettavaa uskallan käyttää.

N44

Vierailija
34/58 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi Granative Retinoid sisältää kaikki nämä:

Aqua (Water), Ethyl Linoleate, Propanediol, Glycerin, Cetearyl Isononanoate, Bisabolol, Retinol, Hydroxypinacolone Retinoate, Tasmannia Lanceolata Fruit/Leaf Extract, Dimethyl Isosorbide, Inulin Lauryl Carbamate, Glyceryl Stearate, Ceteareth-12, Ceteareth-20, Cetearyl Alcohol, Carrageenan, Acacia Senegal Gum, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetyl Palmitate, Sucrose Laurate, Polysorbate 20, Behentrimonium Chloride, Disodium EDTA, Dehydroacetic Acid, Benzoic Acid, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Chlorphenesin.

Osaako joku fiksumpi sanoa, että eikö tuossa muka ole mitään ylimääräistä?

Vierailija
35/58 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttänyt sarjalta hyarolihappoa, niamicide + zink ja tota retinol 2%. Näistä 2 viimeistä ei sopinut mun couperosalle ja hyarolihappo oli mun mieleen liian paksua. Vaihdoin Inkey listin vastaaviin tuotteisiin (ei retinolia) ja ihon punaisuus tasoittui. Inkey listillä paremmat koostumukset.

Vierailija
36/58 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei tuotteissa ole mm. väriaineita, ei ole mitään takuita etteivätkö itse vaikuttavat ainesosat ärsyttäisi ihoa. Esim. kuorinnat ovat hyvinkin tujua tavaraa.

Vierailija
37/58 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on hyvä, konstailematon ihonhoitosarja! 

Itse olen käyttänyt kolmea eri öljyä/hoitotuotetta. Olen siis 54-vuotias, kuivaihoinen nainen.

- luomuruusunmarjaöljyä 

https://lyko.com/fi/the-ordinary/the-ordinary-100-organic-cold-pressed-r

- maitohappo(hyaluronihappoa

https://lyko.com/fi/the-ordinary/the-ordinary-lacticacid-10--ha-2

- C-vitamiinia/hyaluronihappoa

https://lyko.com/fi/the-ordinary/the-ordinary-vitamin-c-suspension-23-

Ja tämä Ordinaryn primer on minusta loistavaa:

https://www.kicks.fi/the-ordinary/meikki/meikkipohja/primer/high-spread…

Vierailija
38/58 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi Granative Retinoid sisältää kaikki nämä:

Aqua (Water), Ethyl Linoleate, Propanediol, Glycerin, Cetearyl Isononanoate, Bisabolol, Retinol, Hydroxypinacolone Retinoate, Tasmannia Lanceolata Fruit/Leaf Extract, Dimethyl Isosorbide, Inulin Lauryl Carbamate, Glyceryl Stearate, Ceteareth-12, Ceteareth-20, Cetearyl Alcohol, Carrageenan, Acacia Senegal Gum, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetyl Palmitate, Sucrose Laurate, Polysorbate 20, Behentrimonium Chloride, Disodium EDTA, Dehydroacetic Acid, Benzoic Acid, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Chlorphenesin.

Osaako joku fiksumpi sanoa, että eikö tuossa muka ole mitään ylimääräistä?

Itse asiassa se menee kyllä niin, että mitä kalliimpi tuote, sitä enemmän ainesosia. 

Ei ainesosat ole mikään kauhistus sinänsä, se riippuu ihan siitä, mitä ne aineet ovat. Toki noissa Ordinaryn tuotteissa ei ole väri- eikä hajusteaineita, mikä on plussaa, koska ne ovat ihonhoidon kannalta aivan turhia.

37, ohiksena

39/58 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydäänkö näitä tuotteita Helsingissä missään niin, että olisi testerit esillä?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
40/58 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sama ihmetyksen aihe minulla. Edullisia ovat ja moni suosii. Jos jotain pitää sanoa, niin ennemmin epäilen kuin avoimena lähden ostamaan. Tuotteet vaikuttavat siltä, että lääketiedettä on käytetty markkinoinnin edistämiseen liian "ronskisti". Rehellinen vastaukseni on tämä: En osta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi